A man needs no Kitty

DeletedUser33115

Guest
60838_thumb
Toxical Error vandaag om 21:05 uur
zo zinloos, ik ga me daar niet in mengen:p


met vriendelijk groet,
Anneke | Toxical Error
seppe21vandaag om 20:48 uur
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/a-man-needs-no-kitty.196330/page-57
60838_thumb
Toxical Error vandaag om 20:47 uur
op het AF?
linkje?

met vriendelijk groet,
Anneke | Toxical Error

Je kon je toch niet inhouden.

Je hebt van die momenten dat je denkt niet doen, maar ja, ben ook maar een mens:p
 

Deleted User - 24028

Guest
Je moet daar idd niks aan toe voegen. Van jou had ik wel verwacht dat je laag genoeg was om vals spelers te verheerlijken. Had van anderen beter verwacht, helaas...

Proficiat met je promotie, 1 oneerlijk speler vervangt een ander, just perfect.
 

DeletedUser71937

Guest
Je moet daar idd niks aan toe voegen. Van jou had ik wel verwacht dat je laag genoeg was om vals spelers te verheerlijken. Had van anderen beter verwacht, helaas...

Proficiat met je promotie, 1 oneerlijk speler vervangt een ander, just perfect.
Kan begrijpen dat je dit voelt, maar bespelers van fire hebben krediet van mij tegoed van vorige werelden(1 in speciaal). Dus je moet alles een beetje relativeren.(anti-fire speler)
 

DeletedUser33115

Guest
Je moet daar idd niks aan toe voegen. Van jou had ik wel verwacht dat je laag genoeg was om vals spelers te verheerlijken. Had van anderen beter verwacht, helaas...

Proficiat met je promotie, 1 oneerlijk speler vervangt een ander, just perfect.

Lieve schat, juist jij zou je moeten schamen, zo'n grote mond en dan verliezen van een noobje?
 

DeletedUser77130

Guest
Je moet daar idd niks aan toe voegen. Van jou had ik wel verwacht dat je laag genoeg was om vals spelers te verheerlijken. Had van anderen beter verwacht, helaas...

Proficiat met je promotie, 1 oneerlijk speler vervangt een ander, just perfect.

Warre, je ligt niet eens meer op de kaart. Ga nou maar weer met jouw illegale SloopAP spelen. :oops:
 

Deleted User - 24028

Guest
Sven dus gewoon weer aan t vals spelen. Globale ban terecht, moet je je maar eens gedragen.

Bok verder eens op Warre met je gejank.
Love you too ! Wel mooi dat toch iemand van fire toegeeft dat de bans terecht zijn.

Lieve schat, juist jij zou je moeten schamen, zo'n grote mond en dan verliezen van een noobje?
Ik heb nooit verloren van 1 persoon. Ik schaam mij niet voor het verliezen tegen een stam zoals fire, ik was dan ook maar een fractie van de stam meow en aangezien meow niet gevallen / verloren is door mij alleen...

Ps sloopap is gewoon legaal hoor. Nog steeds jaloers er op zo te zien.

Haters :(
 

DeletedUser77130

Guest
Ik heb nooit verloren van 1 persoon. Ik schaam mij niet voor het verliezen tegen een stam zoals fire, ik was dan ook maar een fractie van de stam meow en aangezien meow niet gevallen / verloren is door mij alleen...

Dat een figuur als jij moeilijk verantwoordelijkheid kan dragen of nemen is een publiek geheim. Dat hoef je er niet bij te zeggen.

Ps sloopap is gewoon legaal hoor. Nog steeds jaloers er op zo te zien.

Haters :(

Het is illegaal te gebruiken. Daarnaast heb ik zo'n debiele app niet nodig om te presteren, maar kan ik iemand op basis van waardigheid en kwaliteit kloppen. :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik kan geen verantwoordelijkheid dragen antwoord jij op een stuk tekst waar ik in zet dat het niet alleen mijn schuld is. Maw een stuk waar ik zeg dat het ook deels mijn schuld is. Is dat niet verantwoordelijkheid dragen dan ? Of draag ik enkel verantwoordelijkheid wanneer ik de volledige schuld van iets op mij neem ookal is het niet de waarheid ?

Je was zo goed begonnen door de naa juist te zeggen. En nu zeg je dat het een app is, je hebt werkelijk geen idee.

Is het werkelijk zo een debiel script wanneer het het enige script is in de hele geschiedenis van tw die door inno persoonlijk wordt afgekeurd omdat het te goed is en alsnog binnen de regels valt. Jalooeersss
 
Reactiescore
660
Ze zijn misschien niet eerlijk geweest Warre maar het zit hem in de naam.
Dat moet je toch kunnen aanvaarden.
 
Reactiescore
660
Sloop....
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat heeft dat te maken met "ze zijn misschien niet eerlijk geweest" ?????

Een script, wat zijn naam of bedoelde functie ook is, wordt beheerd en beslist door de gebruiker.
 
Reactiescore
660
Sarcasme???????


;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Goed. Iemand die het dan al voor 50% wilt toegeven. Das al beter dan niks. We werken naar de 100% eerlijkheid he. In dit geval wel nog een stappenplan voor de komende 10 jaar magoed.
 
Bovenaan