A man needs no Kitty

DeletedUser72857

Guest
Dat ik iets zeker weet wilt nog niet zeggen dat ik het kan bewijzen. Ik kan het niet zwart op wit bewijzen, dat is ook gewoon onmogelijk in dit geval. Daarom houd ik het er bij om zaken die gebeuren voor te dragen zodat mensen zelf hun conclusie er over kunnen trekken (zaken zoals deze bans van meerdere Fire leden waaronder een leider)

Als ik iets zeker weet dan komt dat meestal door waarnemingen die ik objectief kan verwoorden.

Als je stelt dat jij het vreemd vindt dat 2 accounts zijn verbannen binnen fire dan is dat correct, je laat de lezer vrij in het te interpreteren.
Als je zegt dat Fire geen cleane stam is omdat er 2 spelers op w52 zijn verbannen dan is dat puur een zweem van onzekerheid spuien en pure speculatie.
Ik beweer nergens dat het veel verschil heeft gemaakt tov de voortgang van de server trouwens.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoeveel discussies hebben wij al gehad Warre? Privé-scripts, katapultgebruik, juiste keuzes, clean spelen etcetera? Wij staan gewoon vaak lijnrecht tegenover elkaar. Nergens zul je mij zien beweren dat mijn visie per definitie beter is dan de jouwe. Maar een afweging is gebaseerd op geografische, politieke, sociale en statistische feiten en daarin is de afweging - eisbar - discutabel en daarom slinger ik de discussie aan. Misplaatst gedrag is een kwestie van interpretatie. Hiermee heb je laatste zin al beantwoord.
We hebben misschien al een heel aantal discussies gehad, maar in hoe veel daarvan waren beide partijen eerlijk... Nu is er geen reden meer voor een leugentje om bestwil (ik ben gestopt op w47 en het winnen ligt voor handen), dat kan hele andere gesprekken (moeten niet per definitie discussies zijn) opleveren. Ik heb getracht deze te starten toen lange tijd geleden zaeres een hand reikte maar daar had hij geen zin in, dus probeer ik het nog eens met jou.

Alles is een kwestie van interpretatie, maar iets correct interpreteren kan je alleen als je van alles op de hoogte bent. En dat is in geen enkele van jou aangehaalde topics het geval geweest ;)

Ik zie overigens dat ik niet ben ingegaan op je vraag; waarom heeft Fire de eerste aanvraag van Eisbar geweigerd. Goede vraag, ik was direct al voorstander. Maar de stemming in Fire luidde negatief en in mijn opinie waren de argumenten daarvoor ook correct. Fire bezitte vanaf dag één al het gros van de kwalitatief goede spelers, het beste van Angels + Psycho + externen (SOTR/Ixfury etc.). Zeer interessante battles (Krondor versus Noire, Noire versus SOTR en bovenburen Argwahn/Mywayofthehardway/Droit divin) waren direct uitgesloten. Fire had een kwantitatief en kwalitatief overwicht en was ook zeer stabiel met Jordi aan het roer. De 'nood' naar extra slagkracht, kwaliteit en spelers was er niet. Drie dingen die bij Meow, dat Bier moeizaam versloeg, niet aan de orde waren. Ik snap dat Meow zich in een winning flow waande toen het bier versloeg, maar Fire, de grote broer van Bier zou geheid een veel moeilijkere noot om te kraken zijn. Maar Meow trof geen maatregelen en het resultaat is duidelijk.. Fire heeft op ieder front successen kunnen boeken, fronten braken met meerdere tegelijk en geen enkele massa was in het geheel zonder resultaat. Het is nauwelijks discutabel Warre. Erkennen was voor meow beter geweest dan ontkennen, ditzelfde gaat nu voor jou op.
Ben wel benieuwd waar je het over hebt wanneer je zegt "Erkennen was beter geweest en ontkennen is niet slim". Gaat het hier over eisbar, over dat fire kwalitatief beter is of over dat Meow bier amper versloeg ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Als ik iets zeker weet dan komt dat meestal door waarnemingen die ik objectief kan verwoorden.

Als je stelt dat jij het vreemd vindt dat 2 accounts zijn verbannen binnen fire dan is dat correct, je laat de lezer vrij in het te interpreteren.
Als je zegt dat Fire geen cleane stam is omdat er 2 spelers op w52 zijn verbannen dan is dat puur een zweem van onzekerheid spuien en pure speculatie.
Ik beweer nergens dat het veel verschil heeft gemaakt tov de voortgang van de server trouwens.
Ik heb nergens gezegd dat ik weet dat Fire geen cleane stam is door die 2 bans. Ik heb gezegd dat dit een voorbeeld is waarbij dit serieus in twijfel getrokken kan worden. Maar het is geen bewijs, en daarom presenteer ik het ook niet als een bewijs. Wilt niet zeggen dat die uitspraak niet gebaseerd is op iets, op vele dingen zelfs, maar geen enkel dat zwart op wit bewijs is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Die ban kwam puur door 52 hoor. Wat moeten we dan hebben gebruikt op 47? Een timebot? Nooit moeten timen. Aanvalsbot? 1C is tegenwoordig al sneller. Farmbot? Geen bbs. Ik zou niet weten wat we fout deden.
 

DeletedUser72857

Guest
Ik heb nergens gezegd dat ik weet dat Fire geen cleane stam is door die 2 bans. Ik heb gezegd dat dit een voorbeeld is waarbij dit serieus in twijfel getrokken kan worden. Maar het is geen bewijs, en daarom presenteer ik het ook niet als een bewijs. Wilt niet zeggen dat die uitspraak niet gebaseerd is op iets, op vele dingen zelfs, maar geen enkel dat zwart op wit bewijs is.

Presenteer deze 'vele dingen dan' zet er anders bij dat je het niet kan bewijzen.

Ik beweer dat jij een pedofiel bent, ik baseer dat ook op dingen dat ik niet kan bewijzen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik geloof heus wel dat de ban door W52 kwam hoor. Het gaat dan ook niet over wat jullie gedaan zouden hebben de laatste maanden. Maar als deze 2 spelers er hier niet vies van waren proxy's te gebruiken in het begin van de wereld om zo meerdere accies te beheren, wie zegt dan dat dit niet gebeurt is begin w47 ? Wie weet hoe anders de wereld er had uit gezien als ze toen gepakt waren, hoe anders dat de wereld er uit had gezien als het niet W52 maar W50 was geweest, ... Anderzijds kan het ook gewoon hetzelfde zijn uitgedraaid. Dat is allemaal speculatie en niet belangrijk meer voor W47, ik wou gewoon weten hoe jullie als stamgenoten reageren als aan het licht komt dat 2 van jullie stamgenoten op een niet eerlijke manier spelen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Presenteer deze 'vele dingen dan' zet er anders bij dat je het niet kan bewijzen.
Waarom denk je dat ik begon over deze bans hier ? Omdat het 1 van die dingen is. Veel van de andere dingen zijn in het verleden al gepresenteerd (cf'en, slopen, liegen,...). Ik beweer nergens wel bewijzen te hebben, dus het spreekt voor zich dat ik ze niet heb anders had het er wel gestaan.

Ik beweer dat jij een pedofiel bent, ik baseer dat ook op dingen dat ik niet kan bewijzen.
En net daarom dat niemand daar iets van geloofd, jij kan het niet bewijzen, maar jij kan ook geen zaken aantonen die mensen ook maar enigsinds doen twijfelen. Jij maakt je duidelijk wel zorgen dat mensen gaan twijfelen, waarom doe je er anders alles aan om het zo te ontkennen :D
 

DeletedUser74358

Guest
Ik doelde erop in de eerste post dat de ban op 47 onterecht was, want daar vroeg jij naar. Tevens vind ik de ban van noire op 52 al discutabel, maar die kon ik nog een beetje begrijpen.
 

DeletedUser72857

Guest
Waarom denk je dat ik begon over deze bans hier ? Omdat het 1 van die dingen is. Veel van de andere dingen zijn in het verleden al gepresenteerd (cf'en, slopen, liegen,...). Ik beweer nergens wel bewijzen te hebben, dus het spreekt voor zich dat ik ze niet heb anders had het er wel gestaan.


En net daarom dat niemand daar iets van geloofd, jij kan het niet bewijzen, maar jij kan ook geen zaken aantonen die mensen ook maar enigsinds doen twijfelen. Jij maakt je duidelijk wel zorgen dat mensen gaan twijfelen, waarom doe je er anders alles aan om het zo te ontkennen :D

Ik kan de discussie niet aan dus speel ik deze kaart, net zoals als er iemand wordt weggespeeld en die dan een pm stuurt: 'ik heb wel een leven'.
Ik blijf erop ingaan net omdat ik WEET dat je maar wat gaten in de kaas aan het verkopen bent, net zoals jij der ook verder op ingaat.

Ga nooit een discussie aan die je niet kan winnen, verhul je maar weer achter 'ik vroeg enkel de mening over...' terwijl je in tussentijd wat loze praat kan verkopen anders.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
We hebben misschien al een heel aantal discussies gehad, maar in hoe veel daarvan waren beide partijen eerlijk... Nu is er geen reden meer voor een leugentje om bestwil (ik ben gestopt op w47 en het winnen ligt voor handen), dat kan hele andere gesprekken (moeten niet per definitie discussies zijn) opleveren. Ik heb getracht deze te starten toen lange tijd geleden zaeres een hand reikte maar daar had hij geen zin in, dus probeer ik het nog eens met jou.

Pass.

Alles is een kwestie van interpretatie, maar iets correct interpreteren kan je alleen als je van alles op de hoogte bent. En dat is in geen enkele van jou aangehaalde topics het geval geweest ;)

Ben wel benieuwd waar je het over hebt wanneer je zegt "Erkennen was beter geweest en ontkennen is niet slim". Gaat het hier over eisbar, over dat fire kwalitatief beter is of over dat Meow bier amper versloeg ?

Je kunt hoog en laag beweren dat ik niet mag oordelen maar mijn mening blijft mijn mening. Je zult moeten leren onderscheid te maken tussen discutabele dingen en dingen die dat niet zien.

Goed lezen
 

Deleted User - 24028

Guest
Okee jammer Roald, ik heb altijd wel eens graag een goed gesprek met een oud vijand over zulke zaken. Blijf dan maar bij hoog en laag beweren dat ik een boe mens ben terwijl je geen idee hebt ;)
 

DeletedUser71937

Guest
Jongens, niet meer persoonlijk nu. Ik vond de discussie op het begin intressant. Hou het dan ook zo met goede inhoudelijke argumenten.

Ik deel trouwens ook wel ergens de mening van Warre, dat er nu meer onzekerheid is ontstaan over het clean zijn van fire. Ik ben er nog wel van overtuigd dat deze clean is voor de duidelijkheid. Maar als stamleider moet je een voorbeeldfunctie uitoefenen. Zowel op die bepaalde wereld als op andere werelden.

Dit maakt het begrijpelijk dat er bij de tegenstander enige twijfel mogelijk is.

Ik ben maar deels op de hoogte van de ban. Maar als je bepaalde spelers binnen fire kent. Is het wel een stuk makkelijker om voor jezelf te beslissen of de twijfel gegrond is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Een ban voor proxys vind ik niet eens een goede reden om een hele stam door het slijk te halen hoor? Je vergeet dat Fire in het begin niet eens gepland was. Team Krondor en het hele zuidelijke deel onder Noire was normaliter zelfs geen recruit. Moesten we nog in Angels zitten konden we erover discussieren. Het lijkt me nogal vaag om met de vinger naar Fire te wijzen omdat zeker 50% is gestopt van die oude Angels en (stamnaam..?).
 

Deleted User - 24028

Guest
Nou door het slijk halen... het is miss niet terecht dat je iedereen over dezelfde kam scheert.

Maar het gaat ook niet echt over die bans rechtstreeks. Die bans zijn belangrijk voor w52 en zijn rechtstreeks (denk ik) niet verbonden aan w47.

Maar als we naar het grote plaatje kijken dan ben ik op w47 een hele tijd geleden naar jordi gestapt over clusterfucken. Het antwoord daarop was kortweg: er is niks mis mee die dorpen edelen, op deze manier heeft fire altijd gehandeld en ik heb daar massa's bewijzen van maar ga je ze niet geven dus je moet me maar op mijn woord geloven.

Diezelfde persoon blijkt nu met proxys te spelen en daar nog eens steen hard over liegen ook. Dat lijkt me toch een terechte reden om heeeeel erg serieus te twijfelen aan zijn woord dat die eerder gaf he :)

Er is ook een verschil tussen 1 lid van een stam die op een andere wereld zo iets doet en een stam die is opgericht op die nieuwe wereld met verschillende mensen uit de stam op w47 waar plots verschillende bans vallen. Als 1 van die personen dan ook nog eens de leider is op w47 dan is het niet meer dan normaal dat mensen zich er vragen bij stellen.

Is het correct om iedereen van die stam dan over dezelfde kam te scheren ? Nee. Maar het is van buitenaf onmogelijk om daar onderscheid in te maken.

Laat duidelijk zijn dat ik er geen probleem mee heb dat stammen niet volledig proper spelen. Als mensen regels willen overtreden van tw of afspraken onderling willen schaden dan mag dat van mij. Maar profileer jezelf en je stam dan niet als het heiligste boontje dat ooit bestaan heeft ! Als je jezelf zo wilt profileren moet je jezelf er ook naar gedragen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Hoe kun je nou louter Jordi van Noire, van vele spelers spelen, verantwoordelijk stellen voor de gehele actie en dat alles vanwege een beschuldiging vanuit tw-team? Bij de laatste banwave werden Nikki, Bonaya (co's) en ik hier op wereld 47 gebanned voor een timebot. Leuke is, de hele wereld stond nog onder beginnersbescherming en is w47 nog altijd limited haul. Na veel bezwaar gaf Joris toe dat het tw team fout zat maar ze ons geen unban konden aanbieden, gezien alle bans dan in één keer discutabel zouden worden. Maar stel, één van ons had daadwerkelijk die timebot, waarom is niemand van ons dan op alle werelden gebanned noch uitgesloten van het spel? Tot zover de kwaliteit van het ban systeem.

Nogmaals Warre ik hoef je niet mee te maken om een oordeel over je te kunnen vellen. Zelfs je kijk hierop is gewoon zeer troebel en nogal generaliserend. Verder zou je eens moeten toelichten hoe je je zelf profileert als een heilig boontje. Meestal door anderen te bekritiseren of te wijzen op 'vals' spel. Kijk eens wat jij hier precies doet. Nochtans ben jij totaal niet vies van allerlei acties die publiekelijk ongewenst zijn.

Ten slotte heb ik absoluut geen behoefte aan een 'goed gesprek als oud-vijanden'. Je bent net als Jannes, iemand die zich toch vast houd aan zijn eigen tunnelvisie en totaal niet voor redenvatbaar. Hoe komt het toch dat mensen zoals jij ALTIJD in de minderheid zijn bij discussies, ongeacht waarover? Je bent gewoon geen geschikte discussie partner, niet voor mij. Buiten dat heb ik bar weinig behoefte om veel tijd te besteden aan de nutteloze discussie achter gesloten deuren, van dat laatste ben ik sowieso al geen fan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
Ik begrijp eigenlijk waarom we over dit soort dingen praten? Op W47 is niks gebeurt wat ook maar een klein beetje in de buurt komt van dingen op bijvoorbeeld W45. Misschien heeft Bier ooit 1 cf gepakt, of heeft Fire ooit 2 dorpen gekata't. Waar praten we over, even serieus...
 

DeletedUser71937

Guest
Ik begrijp eigenlijk waarom we over dit soort dingen praten? Op W47 is niks gebeurt wat ook maar een klein beetje in de buurt komt van dingen op bijvoorbeeld W45. Misschien heeft Bier ooit 1 cf gepakt, of heeft Fire ooit 2 dorpen gekata't. Waar praten we over, even serieus...
Maar 1 cf op deze wereld. Misschien moet daar iets aan veranderen ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoe kun je nou louter Jordi van Noire, van vele spelers spelen, verantwoordelijk stellen voor de gehele actie en dat alles vanwege een beschuldiging vanuit tw-team?
Toen ik er bij hem naar informeerde sprak hij steeds over "ik", dus ik nam aan dat die op W52 alleen speelde / dat hij de persoon was die in beschuldiging is gesteld. Niet dat het veel uitmaakt als het een of andere co zou zijn geweest, al maakt dat wel een verschil :D

Bij de laatste banwave werden Nikki, Bonaya (co's) en ik hier op wereld 47 gebanned voor een timebot. Leuke is, de hele wereld stond nog onder beginnersbescherming en is w47 nog altijd limited haul. Na veel bezwaar gaf Joris toe dat het tw team fout zat maar ze ons geen unban konden aanbieden, gezien alle bans dan in één keer discutabel zouden worden. Maar stel, één van ons had daadwerkelijk die timebot, waarom is niemand van ons dan op alle werelden gebanned noch uitgesloten van het spel? Tot zover de kwaliteit van het ban systeem.
Made my point, "Joris gaf het toe", in dit geval is er niks toegegeven om de heel eenvoudige reden dat ze gewoon terecht zijn ! Anders had ik het hier al wel zien rond slingeren met screens uit het support waar ze het hadden toegegeven :rolleyes:

Nogmaals Warre ik hoef je niet mee te maken om een oordeel over je te kunnen vellen. Zelfs je kijk hierop is gewoon zeer troebel en nogal generaliserend. Verder zou je eens moeten toelichten hoe je je zelf profileert als een heilig boontje. Meestal door anderen te bekritiseren of te wijzen op 'vals' spel. Kijk eens wat jij hier precies doet. Nochtans ben jij totaal niet vies van allerlei acties die publiekelijk ongewenst zijn.

Ten slotte heb ik absoluut geen behoefte aan een 'goed gesprek als oud-vijanden'. Je bent net als Jannes, iemand die zich toch vast houd aan zijn eigen tunnelvisie en totaal niet voor redenvatbaar. Hoe komt het toch dat mensen zoals jij ALTIJD in de minderheid zijn bij discussies, ongeacht waarover? Je bent gewoon geen geschikte discussie partner, niet voor mij. Buiten dat heb ik bar weinig behoefte om veel tijd te besteden aan de nutteloze discussie achter gesloten deuren, van dat laatste ben ik sowieso al geen fan.
Een oordeel vellen mag altijd, maar je hebt geen enkel idee waar je over spreekt of wat voor persoon ik ben ;) Thats all.

Er is wel degelijk een verschil tussen hoe ik op het AF post terwijl ik een wereld speel (dan voer je namelijk propaganda, een leugentje om bestwil, ontwijkend gedrag, pesten, plagen,...) en een gesprek (of discussie) achteraf wanneer het voor geen enkele partij meer uitmaakt dat de volledige waarheid op tafel komt. De reden dat ik vraag om dat "prive" te doen met jou is omdat ik verwacht dat het met jou een deftig gesprek kan worden aangezien ik geloof dat jij je vooroordelen over mij opzij kan zetten.

Maar denk vooral wat je zelf wilt en blijf bij je eigen tunnelvisie over mij :D
 

DeletedUser62862

Guest
sparky staat op grijs !
erg jammer maar kan het team niet meer gemotiveerd krijgen !
 
Bovenaan