A man needs no Kitty

DeletedUser71618

Guest
"(liepen toevallig wel net edels op :p)"
De nacht van de 22e op de 23e gingen mijn edels normaal aankomen en ik wou ook de aanliggende ook dorpen pakken & toen was er nog geen sprake van CF want hij had zelf een clustertje waar jij in een > figuur rond lag. Jij was toen wat zuid westelijker hiervan aan het edelen maar in deze mooie nacht zijn niet al mijn edels naar dat clustertje van lucifer kunnen lopen want mijn off troepen & edels hadden andere plannen zoals je wel weet :p

"Normaal aankomen". Daarin heb je gefaald; ze waren niet op het moment dat jij ze wilde hebben nee. Maar ik kan het ook zo zeggen: ik wilde twee maanden terug mn edels laten aankomen aan het front van Meow, maar nu hebben ze al verder door geëdeld. Maakt niet uit, ik laat ze nu alsnog aankomen ergens in jouw cluster, want ja, ik wilde het toen ook al doen. Dat is jouw redenatie nu, die hele tijdsspanne maakt niet uit of wanneer het 'normaal' aan had moeten komen. Je hebt de CF gepakt, de fout gemaakt, maar je wil het niet toegeven of jezelf fair opstellen door het af te staan?

Mogen we dus aannemen dat je een voorstander van CF's bent d.m.v. random spelers en dorpen <5k?

Oh nee ik bedoel op de 4e en 5e linie van Eisbar , en optyfen met taalfouten

D'r is er eentje snel aangebrand. Wat ben jij simpel uit de tent te lokken zeg.

Inderdaad ja! Alles is internen van ons!

En jullie (+ je mini leger) hebben echt super hard moeten knokken voor jullie eerst 500 dorpen zeker!

ps ook wel grappig dat deze reactie van jou komt, de intern koning van w45 :x

Dat maakt nu wat uit wil je zeggen? Je moet wat voordat je echt front krijgt hè. Dark/TBR/Ebaw spelertjes waren inderdaad geen tegenstand te noemen, dat heb jij ook wel meegemaakt. Beetje slappe reactie.

Ps. LGW speelde pas na 500 dorpen ergens volgens mij.
 
Reactiescore
660
Knap dat ethnocentric niet veel dorpen verliest en toch zoveel aanvallen heeft gekregen.
 
Reactiescore
1.148
Vind het zelf nog te veel dorpverlies hoor, had niet gehoeven in ieder geval.
 

DeletedUser76902

Guest
"Normaal aankomen". Daarin heb je gefaald; ze waren niet op het moment dat jij ze wilde hebben nee. Maar ik kan het ook zo zeggen: ik wilde twee maanden terug mn edels laten aankomen aan het front van Meow, maar nu hebben ze al verder door geëdeld. Maakt niet uit, ik laat ze nu alsnog aankomen ergens in jouw cluster, want ja, ik wilde het toen ook al doen. Dat is jouw redenatie nu, die hele tijdsspanne maakt niet uit of wanneer het 'normaal' aan had moeten komen. Je hebt de CF gepakt, de fout gemaakt, maar je wil het niet toegeven of jezelf fair opstellen door het af te staan?

Mogen we dus aannemen dat je een voorstander van CF's bent d.m.v. random spelers en dorpen <5k?

Ik gefaald of mijn edelmannen gefaald? Overigens als jij een maand eerder zijn dorpjes had overgenomen toen hij ze gratis aan je gaf of toen je enkele clears op hem verneukte dan was niet niet aan de hand.
& mag ik aannemen dat je voorstander bent van een DU te edelen 15 lijnen in een andere speler zijn front?


Dat maakt nu wat uit wil je zeggen? Je moet wat voordat je echt front krijgt hè. Dark/TBR/Ebaw spelertjes waren inderdaad geen tegenstand te noemen, dat heb jij ook wel meegemaakt. Beetje slappe reactie.

Ps. LGW speelde pas na 500 dorpen ergens volgens mij.

Mijn punt gaat erom dat hij zelf amper tegenstand heeft gehad en ons hetzelfde verwijt. Ken je het gezegde: "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet." & daarom dat ik ook aanhaalde van zelf intern koning te zijn geweest op w45.

ps ik speel pas sinds eind juni (zoals ik al 3x vermeld heb).

Vind het vooral grappig om te zien hoe Fero destijds zijn veto gebruikte tegen een join van Eisbar in Meow, om vervolgens enkele maanden later volkomen weggespeeld te worden door Eisbar :redface:

Zo moeilijk is het niet om weggespeeld te worden als je inactief bent en erna gaat lopen.
 

DeletedUser69389

Guest
Vind het vooral grappig om te zien hoe Fero destijds zijn veto gebruikte tegen een join van Eisbar in Meow, om vervolgens enkele maanden later volkomen weggespeeld te worden door Eisbar :redface:

Diegene die nu op Fero spelen hebben daar niets mee te maken. Diegene die dat hebben gedaan zijn 3 weken geleden gequit nadat ze eerst stoer liepen te doen met hun hoge verdediger en dat ze alles hadden gedood.... Maar vooral hun eigen mobiele deff....
 
Reactiescore
1.148
Ik gefaald of mijn edelmannen gefaald?

Snap niet echt wat je hiermee probeert te zeggen. Maakt toch verder niks uit? Op het moment dat je trein aankwam en de TS blijft haken heb je pech. Onderdeel van het spel. Dat je daarna pas het dorp in bezit heb wanneer het een CF is, is natuurlijk fout en dubbelpech voor jou en in dit geval ook Sotr. Zegt voor mij en anderen wel genoeg over hoe jij dit spel speelt en hoe de Meow leiding hier achter staat. Ik hoop oprecht dat wij als Fire zijnde fair blijven spelen en ons niet verlagen tot jullie niveau, ookal is die intentie er soms wel. Verder hebben we dat niet nodig en kunnen we gewoon ons eigen spelletje spelen, zie Fero nu.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Zo moeilijk is het niet om weggespeeld te worden als je inactief bent en erna gaat lopen.

Diegene die nu op Fero spelen hebben daar niets mee te maken. Diegene die dat hebben gedaan zijn 3 weken geleden gequit nadat ze eerst stoer liepen te doen met hun hoge verdediger en dat ze alles hadden gedood.... Maar vooral hun eigen mobiele deff....

Dat wou ik niet zeggen, nieuwe spelers nieuwe kansen. Daarbij is het gewoon sneu, dat over een tijdbestek van 30 uur niet gedodged word. Ik denk dat er geen account is met zoveel preventieve def als Feroliciouz. Neem alleen het feit dat hij geen eigen stacks heeft, maar toch 50 front en twee linie dorpen dik gestackd heeft staan :p
 

DeletedUser71618

Guest
Ik gefaald of mijn edelmannen gefaald? Overigens als jij een maand eerder zijn dorpjes had overgenomen toen hij ze gratis aan je gaf of toen je enkele clears op hem verneukte dan was niet niet aan de hand.
& mag ik aannemen dat je voorstander bent van een DU te edelen 15 lijnen in een andere speler zijn front?

Jij hebt gefaald, je edelmannen hebben gefaald, dat maakt mij helemaal niks uit en voor het onderwerp ook niet. Jij hebt doelbewust de volgende dag de edels verzonden toen het wél een CF werd van een random speler. Waarom je dit aanhaalt en weeral blijft herhalen maakt niets uit en is mij een raadsel, zoals ook Dialgaman al zei eerder vanavond.

Ja, ik ben inderdaad persoonlijk voorstander van het aanvallen van echte DU's/MB's e.d. die duidelijk te liëren zijn aan de tegenstander. Maar dat moet dan ook echt duidelijk zijn en geen grijs gebied of 'het lijkt op/ik denk dat...'

ps ik speel pas sinds eind juni (zoals ik al 3x vermeld heb).
Laat ik hem terugkaatsen dan: makkelijk hè, op een opgebouwd account komen met een dikke safe. :D
 
Reactiescore
298
Deze pm kregen we binnen van lucifer https://gyazo.com/4f94f9db6f1307b31011c9f1403452c9 dus we hebben nooit bb dorpen met dat account laten overnemen, dit was allemaal hijzelf. Overigens heb ik een doorgestuurd bericht doorgekregen waarin te zien is dat hij een maand eerder zijn dorpen aan jullie wou geven en hij bereid was om mee te werken.

I stand corrected, jullie hebben niet het bb'tje laten edelen. Desalniettemin was het account extralucifer ten tijde van de dorpsovername al lang en breed onder vv-beheer van jullie, getuige de online-check (#sad) en aansluitend de edels in de nacht van 22 op 23 augustus.

"(liepen toevallig wel net edels op :p)"

Dit ging over het bb-dorp wat Snuffel heeft gepakt, niet over de door jouw gepakte CF.


De nacht van de 22e op de 23e gingen mijn edels normaal aankomen en ik wou ook de aanliggende ook dorpen pakken & toen was er nog geen sprake van CF want hij had zelf een clustertje waar jij in een > figuur rond lag. Jij was toen wat zuid westelijker hiervan aan het edelen maar in deze mooie nacht zijn niet al mijn edels naar dat clustertje van lucifer kunnen lopen want mijn off troepen & edels hadden andere plannen zoals je wel weet :p

Ja, dit was toen direct al een CF. Je hebt het dorp pas gepakt toen je doorhad dat je van ons niks meer ging krijgen, en op dat moment hadden wij alles rond dit dorp al gepakt, en lag je frontlinie zelfs nog een stuk naar achter.
 

DeletedUser76902

Guest
Vraag me toch af waarom het o zo sterke & stabiele fire rekruuts nodig heeft van shadow. En dan nog net degene die toch een aantal mooie dorpjes hebben kunnen pakken en mooi zitten deffen (heb het hier op marco polo met de 10m odd stijging en niet al teveel dorpenverlies).
 
Reactiescore
1.148
Vraag me toch af waarom het o zo sterke & stabiele fire rekruuts nodig heeft van shadow. En dan nog net degene die toch een aantal mooie dorpjes hebben kunnen pakken en mooi zitten deffen (heb het hier op marco polo met de 10m odd stijging en niet al teveel dorpenverlies).

Recruits of recruit? Ik tel er maar één namelijk. En ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt met dat dorpjes pakken en mooi zitten deffen?
 

DeletedUser76902

Guest
Recruits of recruit? Ik tel er maar één namelijk. En ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt met dat dorpjes pakken en mooi zitten deffen?

Ze zijn met 3 shadow geleaved maar voorlopig inderdaad maar 1 account dat in fire zit, we zullen wel merken wat met hun gaat gebeuren binnen enkele dagen ;) (Ik baseerde me op het gesprek tussen enkele van Fire & DU 3.0).
En de andere 2 die uit shadow zijn, wat ik veronderstel dat recruits of interns zullen worden. Dit waren net degene die het fire wat moeilijk maakte in zowel de offensief als defensief.
 
Reactiescore
1.148
Ze zijn met 3 shadow geleaved maar voorlopig inderdaad maar 1 account dat in fire zit, we zullen wel merken wat met hun gaat gebeuren binnen enkele dagen ;)
En de andere 2 die uit shadow zijn, wat ik veronderstel dat recruits of interns zullen worden waren net degene die het fire wat moeilijk maakte in zowel de offensief als defensief.

3? Ik kan het mis hebben, maar ook hier tel ik er maar twee. En nee, er is géén enkel account uit Shadow wat het op ons offensief of defensief vlak heeft moeilijk gemaakt. Of doel je op die aanval van Marco polo op MyWay? Iedereen weet dat, dat het werk van Royalist was aangezien die Marco Polo een hele lange periode in bezit had via VV.
Op offensief gebied ook niet, of bedoel je hier ook weer het verdedigend werk van Meow? Waar mijn account als nog wat dorpjes heeft gepakt met de grote stacks, afkomstig van SirMaxim en Du 3.0 die ongeveer 90% deff spelen?
 
Reactiescore
298
Ze zijn met 3 shadow geleaved maar voorlopig inderdaad maar 1 account dat in fire zit, we zullen wel merken wat met hun gaat gebeuren binnen enkele dagen ;) (Ik baseerde me op het gesprek tussen enkele van Fire & DU 3.0).
En de andere 2 die uit shadow zijn, wat ik veronderstel dat recruits of interns zullen worden. Dit waren net degene die het fire wat moeilijk maakte in zowel de offensief als defensief.

Wacht dan gewoon af in plaats van hier nu een domme ongefundeerde uitspraak neer te kwakken.
 

DeletedUser76902

Guest
3? Ik kan het mis hebben, maar ook hier tel ik er maar twee. En nee, er is géén enkel account uit Shadow wat het op ons offensief of defensief vlak heeft moeilijk gemaakt. Of doel je op die aanval van Marco polo op MyWay? Iedereen weet dat, dat het werk van Royalist was aangezien die Marco Polo een hele lange periode in bezit had via VV.
Op offensief gebied ook niet, of bedoel je hier ook weer het verdedigend werk van Meow? Waar mijn account als nog wat dorpjes heeft gepakt met de grote stacks, afkomstig van SirMaxim en Du 3.0 die ongeveer 90% deff spelen?

Sirmaxim, marco polo & DU 3.0 en ja het was via vv door meow, maar wie zou deze vv toch aanvragen het was dus in samenwerken.
Met 10m breek je wel door wat stacks met zo'n groot front van hun en off/def onderweg op myway die ook redelijk wat verloor in het noorden.


Wacht dan gewoon af in plaats van hier nu een domme ongefundeerde uitspraak neer te kwakken.

Ik had mijn vorige post iets aangepast dernet "(Ik baseerde me op het gesprek tussen enkele van Fire & DU 3.0)."
 
Reactiescore
1.148
Sirmaxim, marco polo & DU 3.0 en ja het was via vv door meow, maar wie zou deze vv toch aanvragen het was dus in samenwerken.
Met 10m breek je wel door wat stacks met zo'n groot front van hun en off/def onderweg op myway die ook redelijk wat verloor in het noorden.

Ah, D.U 3.0 is dat net geleaved. Was op TWStats nog niks te zien.

Zegt imo wel genoeg dat jullie daar moeten vv'en hé.
 

DeletedUser76902

Guest
Ah, D.U 3.0 is dat net geleaved. Was op TWStats nog niks te zien.

Zegt imo wel genoeg dat jullie daar moeten vv'en hé.

Als de spelers het druk hebben en de stam bezig is met een massa, dan komt een stam vver niet zo goed uit hé.
 
Bovenaan