A man needs no Kitty

Reactiescore
2.303
De pc kan je buitenzetten? :p
Dacht ik de 20ste lekker te genieten van me verjaardag effe gaan zuipen, zal zuipen worden ja... water
Ohja, of jij nu zat gaat deffen of nuchter. Misschien dat je meer gaat presteren als je drinkt ;)
 

DeletedUser77648

Guest
Ohja, of jij nu zat gaat deffen of nuchter. Misschien dat je meer gaat presteren als je drinkt ;)
Tuurlijk, als je likes wilt ga naar FB ofso, want dit is gewoon pure waanzin.Het is maar een spel hoor, dus moet je niet zo grof doen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Dat was ook puur het kwaliteitverschil. Uiteindelijk wint kwaliteit wel tov kwantiteit als er niet te veel verschil in zit.

Op wereld 38 en 42 hebben partijen gewonnen die een periode kwantitatief achter stonden en nagenoeg de hele wereldlengte kwalitatief ook een streepje achter hadden. Gaat dus niet altijd op. Maar mits je de kwalitatief sterke spelers spelende kan houden, wint dat altijd wel van de kwantiteit, inderdaad.
 
Reactiescore
7.918
Mag hopen dat het een grapje is, anders ben je wel erg laag gezonken. Maar goed, ik oordeel niet gezien ik zelf een schaap ben met pokemon Go
 

DeletedUser68252

Guest
Iedereen zo zijn prioriteiten in het leven, bij de een staat tw nu eenmaal hoger dan bij een ander. o_O
 

DeletedUser77648

Guest
Ga je echt je verjaardagsplannen wijzigen voor tw? xD
Neuh, morgen is me verjaardag, komen ook aanvallen, maar vandaag komen de meeste, vanavond ga ik lekker gaan zuipen morgen ook.
search
 
Reactiescore
2.303
Neuh, morgen is me verjaardag, komen ook aanvallen, maar vandaag komen de meeste, vanavond ga ik lekker gaan zuipen morgen ook.
search
Kzal 500 fakes bijsturen, verjaardagscadeautje!
 

DeletedUser77648

Guest
Leuk, verander je dorpsnamen dan wel in FAKE dan weten we dat ook weer :D
 
Reactiescore
2.303

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nieuwe tactieken van Meow? PP kata'en, cfen via spelers.. Nice.
 

DeletedUser68252

Guest
Nieuwe tactieken van Meow? PP kata'en, cfen via spelers.. Nice.

Ze kunnen voorlopig geen dorpen op een normale manier pakken, grijpen bij de eerste de beste massa direct naar kata's in het achterland op het hoofdgebouw, de boerderij en de smederij terwijl er afspraken zijn tussen Bier en Meow om alleen de vz en de muur te kata'en en gaan vervolgens ook nog even doodleuk cf'en door dorpen in Prins Pils zijn cluster te edelen die niet tot Prins Pils of Bier behoren.
 

DeletedUser75236

Guest
Ze kunnen voorlopig geen dorpen op een normale manier pakken, grijpen bij de eerste de beste massa direct naar kata's in het achterland op het hoofdgebouw, de boerderij en de smederij terwijl er afspraken zijn tussen Bier en Meow om alleen de vz en de muur te kata'en en gaan vervolgens ook nog even doodleuk cf'en door dorpen in Prins Pils zijn cluster te edelen die niet tot Prins Pils of Bier behoren.

Sinds wanneer werkt enthalpy niet als sloper voor Bier? Zelfs voor Fire ging die dorpen leeg vegen. Geen idee over wat jullie het zoal hebben.
 

DeletedUser68252

Guest
Sinds wanneer werkt enthalpy niet als sloper voor Bier? Zelfs voor Fire ging die dorpen leeg vegen. Geen idee over wat jullie het zoal hebben.

Heeft nooit voor Prins Pils gewerkt en al een hele lange tijd niet voor Bier. We hebben van de week zelfs nog aanvallen gestuurd op hem. Kortom een dikke cf dus.
 
Bovenaan