A man needs no Kitty

Reactiescore
2.303

DeletedUser75737

Guest
Mooie begin post zoals altijd met een post van CBC
Succes aan de stam fire!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
This girl is on fire!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik ben wel pure.
 
Reactiescore
660
of naar men vriendin, want die kan serieus zagen ze motje
Ik zal het ze eens doorbellen, eens zien of je dat dan nog eens wil herhalen.

Trouwens, in theorie kan fire dit nooit winnen. Ben benieuwd.
 
Reactiescore
2.303
Ik zal het ze eens doorbellen, eens zien of je dat dan nog eens wil herhalen.

Trouwens, in theorie kan fire dit nooit winnen. Ben benieuwd.
Welke theorieën ben je nu weer aan het bestuderen robbeke...
 
Reactiescore
660
Welke theorieën ben je nu weer aan het bestuderen robbeke...

1500 dorpen voorsprong, als je dat een beetje goed gebruikt ...

Nu ken ik de ligging in de wereld van de stammen totaal niet. En ook eventuele diplomatie en verborgen diplomatie, dus dat kan eventueel wel wat goed maken.

Trouwens, verduidelijk het woordje "weer" eens, want nu vraag ik me ineens af of het alom bekend is dat ik alleen maar onzin post. Zo ja, wijs me dan ff met de neus op de feiten.

o_O
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Hoevaak hebben we de partij met een kwantiteitsachterstand (op een zeker moment) al zien winnen? Ik zeer regelmatig. Meow benut de kwantitatieve overmacht toch niet. Ze hebben een aantal jumpers, die stacken hun hele jump front, dit kost bakken met def. En grote frontspelers, zoals Peunut staat liever tot drie linies diep met 10+ dorpen gestackd, dan dat hij zijn onderburen van een slachting red. Tot zover het reeele kwantitatieve overwicht van Meow.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
CL11, for example.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat was ook puur het kwaliteitverschil. Uiteindelijk wint kwaliteit wel tov kwantiteit als er niet te veel verschil in zit.
 

DeletedUser77648

Guest
Jullie zijn echt zo'n grapjassen he, op mijn verjaardag aanvallen :(
 

DeletedUser77648

Guest
Shit happens, Meow valt ons ook aan terwijl het lekker weer is buiten. :mad:
De pc kan je buitenzetten? :p
Dacht ik de 20ste lekker te genieten van me verjaardag effe gaan zuipen, zal zuipen worden ja... water
 
Reactiescore
660
Hoevaak hebben we de partij met een kwantiteitsachterstand (op een zeker moment) al zien winnen? Ik zeer regelmatig. Meow benut de kwantitatieve overmacht toch niet. Ze hebben een aantal jumpers, die stacken hun hele jump front, dit kost bakken met def. En grote frontspelers, zoals Peunut staat liever tot drie linies diep met 10+ dorpen gestackd, dan dat hij zijn onderburen van een slachting red. Tot zover het reeele kwantitatieve overwicht van Meow.
Daarom dat ik ook zei:"In theorie!"
 
Bovenaan