A man needs no Kitty

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
slcfqtrhvev6f.gif

A man needs no Kitty

Soft kitty,

Warm kitty,

Little ball of fur.

Happy kitty,

Sleepy kitty,

Burn, burn, burn.




Beste wereldgenoten,


Omdat Warre toch een redelijke OCD’er blijkt te zijn en hij niet zonder een fatsoenlijk topic kan hebben de spelers van Fire! besloten samen te werken met als einddoel het schrijven van een oorlogstopic voor Wereld 47. Wij snappen dat dit slecht gaat vallen bij sommige mensen binnen Meow die een beetje last hebben van sterallures – we noemen geen namen –, maar kort door de bocht gezegd: daar hebben we schijt aan.

Bij dezen, het oorlogstopic van Fire! en Meow, volledig subjectief, met een vleugje objectiviteit te bespeuren hier en daar, geschreven door Fire! leden.


De verhalen die tussendoor de ronde doen zijn volledig zelf verzonnen en kun je net zo serieus nemen als het Eurovisie Songfestival.




De aanloop van Fire!



Hoewel de aanloop van Fire! discutabel is en er daarom ook al de nodige discussie over geweest is, wil ik jullie toch verwijzen naar deze link te klikken. Ik heb er ook mijn nodige woordjes op gezegd, maar daar wil ik dit topic schoon van houden. Enfin, de aanloop van Fire!

Terwijl ik zelf op vakantie was, waren de accounts Krondor28 en Survival of the Richest stamloos. Beide accounts met sterke spelers en een brok ervaring. Met de kick van Prins Pils werd eigenlijk al vrij snel duidelijk dat Angels aan het eind van zijn latijn zat en dus dat er nieuwe stammen moesten komen. Voor de westkant van Angels was dit Bier. Voor de oostkant van Angels en voor een groot gedeelte van Psycho zou dit een nieuwe stam worden: Fire! (Bijlage)


Er is werkelijk niets beters dan jezelf terug te trekken van het strijdveld. Als ik ten strijde ga en ik wederom stijf van de adrenaline sta zal ik daar waarschijnlijk anders over denken, maar nu zou ik voor geen goud teruggaan. De kachel, het jagen op wild. Neen, ik geniet met volle teugen. Het enige waar ik wantrouwig over ben is het gezag van het westfront aan anderen overlaten. De andere twee hoge pieten zouden capabel moeten zijn, dus ik snap eigenlijk al niet waar ik mij druk over maak?



BOEM! BOEM! BOEM! Plotseling wordt er hevig op de deur gebonkt terwijl ik een man hoor schreeuwen: “OPEN DE DEUR, NU!” Hij klinkt uitgeput, het geschreeuw komt er met lichtelijk gehijg uit. Ik bedacht mezelf dat deze persoon nooit kwaad zou willen doen: dan zou hij nooit op deze manier mij benaderen. Ik bemerkte toch kippenvel bij mezelf.. BOEM! BOEM! “Ik weet dat u daar bent, HET IS BELANGRIJK!” Mijn zwaard zag ik nog steeds naast de deur staan, dus ik liep naar de deur toe en hield hem binnen handbereik. Voordat ik de deur open zou doen brandde mij toch een vraag op mijn lippen. “Wie is daar?” “Ik ben een boodschapper van Baba Khan Nix. Ik heb een belangrijk bericht voor u!” Ik deed de deur open en voordat ik zijn gezicht kon zien, duwde hij de nog gezegelde envelop in mijn handen en draaide zich direct om, om met zijn paard weg te rijden. “De verzegeling was duidelijk van Baba”, bedacht ik bij mijzelf. Met grote schrik las ik de volgende woorden:

Prins Pils is afgelopen avond verbannen van het front. De moraal van de soldaten is nog verder gezakt. We hebben je per direct nodig.



Het eerste hoofdstuk van Fire!



De beginsituatie is naar mijn mening het beste te zien op deze kaart. Meow had een vrij stabiel corecluster gekregen waarbij de stam _TBR_ in het midden vast zat tussen Meow en Fire! in. Door een paar rekruuts van Meow hadden zij al vroeg front gekregen met de nieuwe stam Bier, die in het westen gevormd was. Terwijl Meow en Bier al zwaar in oorlog zaten, moest Fire! het helaas nog stellen met de stam _TBR_.

De stam _TBR_ stond bekend als een stam die zwaar expansiegedrag vertoonde. Veel onzinnige rekruten die hun cluster nooit ten goedde kwam. Het eerste lid dat dan ook eraan moest geloven van _TBR_ was de speler Chna-Nung, een account dat lange tijd heel hoog in de ranking stond maar samen met andere accounts zoals .Team Rocket vaker van stam wisselde dan hun plaats op de ranglijst was. Dit heeft hun dan ook uiteindelijk de kop gekost en dit soort accounts worden vergeten op Wereld 47.

Omdat de stam _TBR_ ons weinig weerstand bood hadden wij de luxepositie om ons cluster zoveel mogelijk te verbeteren. Hoewel Fire! een mooi cluster om te beginnen had waren er nog steeds verbeterpunten waar Meow duidelijk vooropliep.

Met het verder rekruteren van accounts als Der Eisbär, werkten wij ook naar een stabieler cluster. Nadat Bier gevallen (Bijlage) was hebben wij een aantal accounts gerekruteerd die onze uitgangspositie niet te zwaar zou verzwakken, maar juist onze positie als stam zou versterken. Ook Meow had wat rekruuts gemaakt en onder andere de hele stam Leg. gerekruteerd, waardoor wij tot de conclusie kwamen dat het expansiegedrag van _TBR_ duidelijk een zeer besmettelijk virus was. Nu begint het echte mannenwerk. Fire! vs Meow!


Eenmaal terug op het front was het niet de ravage die ik achter had gelaten. Het was totale chaos. Dit kon zo niet langer. Mijn maat Snorlax had er ook lucht van gekregen en meldde zich bij het front. In eerste instantie verwachtte ik om mee te helpen, maar hij had andere plannen. “Dit gaat de foute kant op. Andere partijen profiteren hiervan. Ik zie met de dag steeds meer en meer mensen de vaandel van een roos dragen. Normaal dragen ze alleen de zwarte roos als symbool, maar ik zie ook witte rozen verschijnen en zelfs tulpen. We kunnen niet langer toekijken.” Ik wist dat hij ergens gelijk had. Zelfs mijn maat Dikzak moest hem helaas in zijn gelijk stellen. Mijn andere medemensen in het zwart stonden achter hem, de Wijze Duitser en onze medespeler van achter de schermen, wie graag niet genoemd wilt worden. Ik keek Snorlax nog eens aan, nadat ik nogmaals de ravage aanschouwde. Als ik deze zou beschrijven zou het waarschijnlijk als melodramatisch beschouwd worden. Snorlax zei: “Er rest ons geen andere keus: we moeten ons melden bij de knotsgekke mannen van Rodnork. Zij hebben vast en zeker een oplossing.”


De knotsgekke mannen van Rodnork en hun stamgenoten. Ik moest er niet aan denken. Wekenlang tegen hun stamgenoten gevochten en nu zou ik met ze moeten samenwerken. Ze gaan waarschijnlijk denken dat we geen andere oplossing hebben. Maar in dit noodlot, deze toestand. Nee, zelfs water kan dit vuur niet blussen.



Katten hoefk nie.



De oorlog met Meow begon al meteen goed. Meow, dat altijd een katabeleid heeft gehad om alleen muur en VZ te katapulteren, gooide dit katabeleid toch “eventjes” om, omdat Bier een andere katabeleid hanteerdde. Verder katapulteerde een – weliswaar nieuw, maar ik acht de stamregels bekend, ook bij nieuwe leden – lid van Meow in het begin van de oorlog boerderijen neer op een lid van Fire!.

De oorlog begon dus al niet dolletjes. Na het rekruteren van de Bier leden en Der Eisbär volgde de eerste massa van Fire! echter al snel. Christie Monteiro en Expensive Brains waren targets, waar Expensive Brains goed gestacke’d stond en Christie Monteiro onverwachts zeer harde verliezen draaide. Fire! blijft de clearmolen aanhouden en een echt groot tegenoffensief van Meow blijft een beetje uit, op een paar degelijke massa’s na op Eisbär en een kleinschalige aanval op Noire. Valt dit onder de noemer zomerdip, of is na het switchen van de leiding bij Meow toch echt veel kwaliteit weggegaan? Is het aantal touwtrekkers zwaar naar beneden gevallen? Bespeur het vraagteken. Dat zijn vragen, zonder een antwoord erachter. (Fyi, dit is dus ter verduidelijking voor figuren zoals Warre).


Hoe gaat de oorlog verder? We will see. Tot nu toe draait Fire! goed.

We wensen de stam Meow veel succes! Op een mooie oorlog, en hopelijk de overwinning naar ons!



Valar morghulis
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Bijlage één: Pintjes aan een euro -> Bier
Bijlage twee: De ontmanteling van Psycho
Bijlage drie: Spotprenten

d5c628fefa.jpg

Pintjes aan een euro.


Een toch wel belangrijk onderdeel van de huidige oorlog tussen Fire en Meow, is Bier! Bier is toch wel een onderdeel deel geweest van W47, wat de oorlog tussen Fire! en Meow heeft gemaakt zoals het nu is. Na de val van Angels ontstonden er vrij snel 2 nieuwe stammen met potentie, Bier en V. (nu Fire!) Ik (Pim) neem jullie mee terug naar het ontstaan van Bier! Dit verhaal is getypt vanuit mijn perspectief en hoe ik alles heb meegemaakt. Het kan dus goed dat sommige het niet helemaal eens zijn met dingen die ik benoem, is dit zo. Is dit zo, zeg het aub tegen mij zodat het veranderd kan worden in plaats van meteen een haatreactie te posten.

Toen Angels viel door omstandigheden waar ik niet op in zal gaan, moesten er keuzes gemaakt worden. Wat doen de stamloze accounts? Komen er nieuwe stammen? Voor ons als west kant van Angels was het vrij snel duidelijk dat accounts als Noire, sotr, krondor etc samen een nieuwe stam gingen oprichten. Een stam waar wij als west kant niet bij betrokken zouden worden. Het was dan voor de west kant dus vanzelfsprekend dat wij ook met een plan moesten komen om verder te kunnen.

Ik werd al vrij vlug benaderd door Prins Pils over het mogelijk joinen van een nieuwe stam. Vrij snel kwam er een plan hoe we verder moesten. Het zou als volgt verder gaan, Droit, Candice, Prins Pils, TE, LKK, Pure, Aucune, Corrado, Samael en Audere zouden de kern van de nieuwe stam worden. Accounts als The Angels of Death, Demon From Above en Vestige werden niet meegenomen in de plannen. Of dit achteraf een slimme keuze is geweest weet ik niet. Taod zou een def trekkend account zijn, en werd daarom niet mee genomen. Demon From Above en Vestige werden naar mijn idee niet betrokken bij de plannen door de dingen die zich afspeelde in Angels tussen bepaalde accounts. Een logische keuze leek dat.


Uiteindelijk werden er 2 stevige stammen gevormd, Bier en Fire! Voor de mensen die het nog niet wisten. Bier was eigenlijk nooit een serieuze naam, de bedoeling was deze te veranderen na een paar weken. Echter kwam destijds uit de stemming dat we het gewoon Bier moesten laten. Een keer wat anders dacht ik zelf. Enfin, verder met het verhaal. De meeste in Bier hadden wel door dat wij op dit moment lang niet genoeg safe hadden om een stevige stam met potentie te zijn. Dat verklaart natuurlijk ook het rekruteren van Poco, SirMaxim en Herrkniep. Er moest rimcontrole komen en zodoende werden deze accounts betrokken bij de stam. Edelrichtingen werden afgesproken, en naar mijn eigen idee stond er een prima stam met een goede leiding.


Het was natuurlijk vanaf dag 1 duidelijk dat er een nap kwam tussen DD en Argwahn, en dat Bier zich ging voorbereiden op een oorlog met Meow. Het eerste opmerkelijke punt in de strijd tussen Bier en Meow was het feit dat Taod zich liet internen door Meow, en daarna daar op een account ging spelen, waardoor er heel snel front werd gecreëerd tussen Audere, Corrado en Meow. Daarna deed Meow iets waar ik nog steeds verbaasd over ben. Het rekruteren van EdjeRaketje (SoQ) en The Owner2. Wederom een manier om enorm snel front te krijgen met de rest van Bier. 2 rekruuts die achteraf misschien niet heel slim waren. Nu zijn we aangekomen op het punt dat de oorlog tussen Bier en Meow echt begon! Elk coreaccount had front en de oorlog kon van start.



Vrij snel werd duidelijk dat Audere en Corrado de 2 doelwitten waren van Meow. En het weken/maandenlange aanvallen van deze accounts begon. Terwijl Meow zich met het westen bezig hield, pakte Bier in het oosten winsten op The Owner (niet TO2!). En laten we eerlijk zijn, dit was een account dat niet in Meow zat, maar eigenlijk gewoon bij Meow hoorde. Het account viel vrij vlug en het front met Xyro en TO2 werd gemaakt. Ondertussen bleef Meow Audere en Corrado aanvallen. Heel de week druk houden, zaterdag een enorme fake massa en zondag de echte massa leek het motto te zijn. Terwijl Bier hier goed stand hield, begon TO2 dorpen te verliezen, en nog meer dorpen te verliezen. Binnen een korte tijd was TO2 zelfs bijna helemaal weg en Meow leek te wankelen. Er leken wat irritaties bij Meow te zijn, en de sfeer in Bier was beter dan ooit. Het werd duidelijk dat de eerdere rekruten geen goed plan waren en sommige accounts zoals Xyro nu hele rare clusters hadden. Terwijl Bier over TO2 heen liep begon Meow ook winsten te pakken. Corrado verloor ineens heel veel dorpen, niemand van Bier had door dat Corrado onder aanval lag, en ineens heel veel dorpen verloor. Na twee maal deze situatie te hebben gehad, werd Corrado opgegeven en moest er een nieuw plan komen. Dit is naar mijn idee een heel cruciaal moment geweest in het bestaan van Bier.


Er kwam een samenwerking/nap met Leg, waardoor het linker front van Aucune safe kwam te liggen en Aucune het front van Corrado kon overnemen door een kleine jump die daarna gedicht zou worden. In principe zou Bier hier niet slechter door worden, en Meow zou een extra gedeelte front moeten stacken. Totdat 3 dagen na de nap was afgesproken zowat heel Leg Meow joinde! Geen nette actie van de spelers, maar de 2 weken nap werd wel gewoon nagekomen. Ik ga hier dan ook geen steken uitdelen naar hoe het toen gegaan is. Echter was dit, met het feit dat een van de meest belangrijke leden van Bier (Robin) stopte, een enorme omslag qua sfeer in Bier. Wat er ook nog bij kwam was dat de leiding op vakantie/afwezig was. Bier had op dit moment nog maar een heel klein groepje dat echt vol voor de stam ging. Waar ik persoonlijk niet echt meer toe behoorde op dit moment. Door deze zeer matige activiteit, en het gebrek aan def kregen ze het niet voor elkaar om Samael goed te stacken. Dus op het moment dat de nap van 2 weken voorbij was, kwamen de inc natuurlijk vol op Samael en nog steeds op Audere. Audere die al enorm veel cf’s had overgehouden aan de massa ervoor kreeg het niet voor elkaar de massa nog tegen te houden. Team Samael had ook niet bepaald succes in het deffen van een massa zonder def.

De twee accounts verloren enorm snel dorpen en er was nauwelijks motivatie en veel irritatie in Bier. En toen kwam de post, waar eigenlijk iedereen al op zat te wachten. De leiding trok de stekker uit Bier. Niemand deed meer moeite en zoals jullie weten werd het ene account na het andere overlopen, ging op delete of liet zich internen door Meow. Bier was verslagen, daar komt het op neer.

We kunnen Bier natuurlijk niet afschrijven als stam die werkelijk niets bereikt heeft. Bier heeft meer dan 100 dorpen voor gestaan in de oorlog met Meow, we hebben 3 accounts weg gespeeld, ik tel TO hierbij en we hebben Meow heel goed op kunnen houden. John heeft me zelfs verteld dat hij wilde stoppen omdat Audere niet te breken was. Dat is iets wat natuurlijk ook iets zegt over wat Bier heeft kunnen doen.

Bier heeft mooie dingen laten zien, slechte dingen laten zien. Ik heb er met veel plezier en soms met weinig plezier gespeeld. Uiteindelijk heeft Bier een mooie bijdrage geleverd aan de oorlog zoals die nu is! Het is niet aan mij om te vertellen over wat er is gebeurd na het vallen van Audere en Samael, dus ik eindig mijn verhaal hier, verder naar het volgende punt van de wereld.

~ Pim


 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
- De ontmanteling van Psycho


Psycho werd vanaf het begin geleid door .Rememberthename, later gesteund door Korneel (Ethnocentric.). .Rememberthename hield te weinig tijd over voor W47 om Life. (daarna Psycho) te kunnen blijven leiden en gaf Korneel de oprichtersrechten, terwijl Geert (Tears of The River) en Leo (Lord Ghost Whisperer) leiders werden en Krondor28 (Bjarne, Dave en Jeroen) een aanvullende leidersrol kregen om Psycho naar een hoger plan te trekken.


Om weer te geven hoe hard Psycho veranderde in korte tijd kunt u hieronder lezen:


nyvk7r.png



Problemen waar intern op werd gestuit:


- Inactievere accounts en er wereden geen nieuwe spelers op de accounts geaccepteerd;


- Fronten werden niet glad getrokken;


- Accounts werden operationeel niet goed genoeg gebruikt;


- Continent 65 was nog niet volledig onder controle, terwijl stammen als NAM, [TWR], _TBR_ en NaN vrij spel begonnen te krijgen.


Intern issue 1: Het TBR-front


Om de stam te boosten kwamen op Arulenus Rusticus, Destroy all Humans en Kiektjai nieuwe spelers. Fronten zouden operationeel werkbaarder worden, een account als Krondor28, wat inmiddels de RIM vrijwel onder controle had, kon naar het TBR-front optrekken. Hiervoor werden gesprekken gestart met Mysticalslayer, Daggou, Magical Kiki.


Mailwisseling Daggou


Lord Ghost Whisperer 23.04.16 03:51


Hey [player]Daggou[/player],


Uit onderstaande berichtenwisseling begrijp ik dat je niet volledig overtuigd bent van een Krondor28 aan het front. Ik zal hieronder uiteenzetten waarom ik graag zou willen dat accounts aan het [ally]_TBR_[/ally] front versterkt worden en graag een [player]Krondor28[/player] aan het front zie verschijnen.



Massa's op [ally]_TBR_[/ally]


Vrijwel alle massa's op [ally]_TBR_[/ally] zijn tot noch toe mislukt. Redenen die aan te dragen waren, zijn:



1. Edeltreinen die 16 uur liepen;


2. Zo nu en dan een vieze stack;


3. Treinen die niet scherp genoeg getimed zijn (een snipe krijg je altijd op je dak, structureel missen betekent beter oefenen voor eenieder die deelneemt);


4. Clusters die door elkaar liggen en het daarom moeizaam maken voor accounts om daadwerkelijk volledig operationeel te kunnen acteren;


5. Spelers hebben geen duidelijk plan om daadwerkelijk het front te kunnen breken of ontbreekt de power (aanvalskracht) er daadwerkelijk wat van te kunnen maken.



Bovenstaande redenen vormen de kernoorzaken waarom de [ally]_TBR_[/ally] massa's hebben gefaald. De coördinatie zal verbeteren, maar om te voorkomen dat er weer een mislukte massa aan zit te komen en onze stam eindelijk op vol vermogen zal kunnen draaien moet het tekort wat individuele accounts nu hebben (loopafstanden, buffer, defleveranties, etc.) op te lossen door een paar fusies en afvloeiingen van dorpen naar spelers die de kwaliteit hebben om het daadkrachtig tegen [ally]_TBR_[/ally] op te nemen.



Verdedigend een puinhoop geweest


[player]Iamoriginal.[/player] en [player]Alien[/player] zullen de frontplaatsen opvullen die door spelers zijn beschadigd zijn geraakt. TOTR, IAO. en LGW hebben keihard hun best gedaan de clusterfucks van [player]Kimer1[/player] weg te halen en de schade voor de stam te beperken tot een paar clears en een paar tijdelijk gemiste dorpen in die hoek. Alien en IAO kunnen treinen scherp timen, hebben power, kunnen treinen snipen en hebben ervaring met een forse teller.



Update:


1. Clustervermenging is pijnlijk door de mand gevallen, gaan we oplossen d.m.v. fusies en interns;


2. Accounts van Kiki, Joonathan en Mysticalslayer zijn dichtgegroeid. We kunnen meer uit de spelers én de accounts halen dan nu gebeurt, maar dan moeten we dat wel willen als stam zijnde;


3. Te zwakke frontaccounts. Geen goed aanvalsplan, geen sterke verdedigingslinie, doordat links en rechts at random gestackt is of niet gestackt is of de speler rende gillend weg van TW (Silvio van 2PAC en BIG), dat willen we tackelen en zijn we via IAO en Alien aan het doen;


4. [player]Krondor28[/player] moet naar het front. In de RIM liggen nog 3 aanzienlijke spelers (1 van een paar 100K, twee van 50K, daarna is hij klaar daar). Daarnaast zitten op dat account onze sterkste spelers die 100% een deuk in de grens van [ally]_TBR_[/ally] kunnen meppen, de stam van def kunnen voorzien en jou kunnen helpen op links om eventuele in te lopen schade snel te herstellen.



Wat vraagt dat van de stam en haar leden?


Enerzijds: fusies, waardoor accounts betere bezetting hebben samen. Tweede punt, grotere accounts, dus meer slag- en daadkracht vanuit 1 account dat beter individueel gebruikt/gecoördineerd kan/gaat worden met ook nog eens gezamenlijke activiteit van de spelers. Derde punt, een van de grotere / kwalitatief sterkste accounts op het front krijgen - dus Krondor - waardoor je meer structuur op het front kan aanbrengen en met meer power de strijd aan kan gaan voor 'net dat beetje extra'.



Ik hoop je hierbij nu een beter beeld te hebben gegeven waarom we jou die dorpen van Tommy in ruil aanbieden in plaats van blind te vragen dorpen te doneren aan Krondor28. Dit is een all around plan om het hele [ally]_TBR_[/ally] front kwalitatief de updates te geven die het nodig heeft.



Met vriendelijke groet,



[player]Lord Ghost Whisperer[/player]


8b1dd42a12879eff9c8ac660b927bc27.jpg



Irritaties liepen hoog op toen bleek dat geen van bovenstaande spelers ruimte wilden maken voor Krondor28 aan het front. Krondor28 kwam vast te liggen en de spelers zagen hun spelplezier iedere dag afnemen.


24b6ntc.png




Issue 2 binnen Psycho: K65 niet onder controle.


Alien en Jupke kwamen over van NAM, toen NAM op kraken stond. Ze kregen een stevig gebied aangeboden om te edelen, getuige onderstaande kaart, maar vooral Jupke had bezwaar tegen de gemaakte kaart.


210j5gz.png


De kaart was door iedereen goedgekeurd, op Jupke na. Vervolgens zijn we een weekje gaan onderhandelen, waarbij zowel Ethnocentric als Lord Ghost Whisperer veel water bij de wijn deden, maar het was nimmer genoeg. Korneel en Leo waren het zat en kwamen beiden met een statement, gevolgd door een statement van het account Krondor28.


sdlfzt.png


2r3dz5j.png


153mdf6.png


Zo kon het niet langer. Korneel, Geert en Leo draaiden de gekste uren, soms wel 5 vv’s per account en boekten via de vv’s ook nog winst, maar de tol begon te zwaar te worden, door ontbrekend teaminzicht van verschillende aangetrokken spelers op meerdere fronten.



De ontmanteling van Psycho


Issue 1
An sich een goed plan, totdat Daggou en Magical Kiki het afschoten, maar in plaats daarvan 1/3 van hun dorpen aanbod als TBR en hun front verzwakten, wat in principe een veel slechtere deal zou zijn.


34e2lbc.png




Issue 2 de aanzet naar Fire


Krondor28 zou door het niet krijgen van front en het zuiden wat niet ging werken de stam binnen 24 uur verlaten:


4kdydw.png



Dit was enigszins een teleurstelling, maar viel te begrijpen gegeven de situatie.
ed3ab4957c.jpg

a5b94510bc.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Vooral succes aan onszelf gewenst en tot nu tot goede acties Fire!. Jullie eerste actie zat heel goed in elkaar.
 

DeletedUser76166

Guest
Op een mooie strijd, complimenten voor Fire voor het (alsnog) aanleveren van een behoorlijke oorlogsverklaring/topic :)
 
Reactiescore
2.303
Succes aan fire, Wij van prins pils zouden graag neutraal in de oorlog staan zoals zwitserland dat deed!

Is het dan ook mogelijk om van beide partijen Prins Pils niet aan te vallen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Succes aan fire, Wij van prins pils zouden graag neutraal in de oorlog staan zoals zwitserland dat deed!

Is het dan ook mogelijk om van beide partijen Prins Pils niet aan te vallen?

Alcohol killt jou toch wel.
 

DeletedUser73972

Guest
Topic begon mooi vond ik, maar was het nodig om daarna in te zoomen op het falen van de huidige fire leden met hun vorige stammen waar ze ofwel de stekker uit trokken en voor het groenere gras aan de overkant kozen of gewoon faalden als collectief? Het kan puur aan mij liggen , maar ik mis een beetje verbale provocatie, streefdoelen in de oorlog wat andere knappe oorlogsverklaringen zo siert. Mooi dat er nog wel wat moeite is in gestoken, maar met minder werk had je er een boeiendere oorlogsverklaring van kunnen maken door Psycho weg te laten en Bier kort te vermelden in de openingspost. Dan was er meer tijd over geweest voor spotprentjes, wat altijd mijn favoriet deel is :D Anyway, we zullen zien hoe die wall of faces zal evolueren! Opnieuw, dat is enkel mijn mening over de oorlogsverklaring, het kan even goed zijn dat al de rest hem fantastisch vindt en ik gewoon te kritisch ben hier.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Topic begon mooi vond ik, maar was het nodig om daarna in te zoomen op het falen van de huidige fire leden met hun vorige stammen waar ze ofwel de stekker uit trokken en voor het groenere gras aan de overkant kozen of gewoon faalden als collectief? Het kan puur aan mij liggen , maar ik mis een beetje verbale provocatie, streefdoelen in de oorlog wat andere knappe oorlogsverklaringen zo siert. Mooi dat er nog wel wat moeite is in gestoken, maar met minder werk had je er een boeiendere oorlogsverklaring van kunnen maken door Psycho weg te laten en Bier kort te vermelden in de openingspost. Dan was er meer tijd over geweest voor spotprentjes, wat altijd mijn favoriet deel is :D Anyway, we zullen zien hoe die wall of faces zal evolueren! Opnieuw, dat is enkel mijn mening over de oorlogsverklaring, het kan even goed zijn dat al de rest hem fantastisch vindt en ik gewoon te kritisch ben hier.

Het zou dan toch ontbreken aan een topic: het Fire! van nu is ontstaan door het falen van Bier als stam en het vallen van Psycho. Daar horen ook dingen misschien bij die minder goed waren. :)

Voor de rest is er ook nog gewoon weinig gebeurd op deze wereld. Het zou dan een bizar leeg topic worden.
 

DeletedUser73972

Guest
Het zou dan toch ontbreken aan een topic: het Fire! van nu is ontstaan door het falen van Bier als stam en het vallen van Psycho. Daar horen ook dingen misschien bij die minder goed waren. :)

Voor de rest is er ook nog gewoon weinig gebeurd op deze wereld. Het zou dan een bizar leeg topic worden.

Ik zal er niet teveel op doorhameren, maar ik zal het er maar op houden dat ik liever had gelezen over Fire wat jullie nu bij Psycho & Bier hebben gedaan, m.a.w. wat inzoomen op de werking en waarom het nu wél goed werkt in Fire! ipv hoe slecht het ervoor wel niet was. Desnoods een heroisch origins story'tje met het trio krondor, sotr, noire. Liever 10k tekens korter met wat meer vuur in het bericht voor mij ... dan kan je de tl;dr mensen in 1 klap ook al wat meer geboeid houden :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Het zijn niet voor niets bijlages hè. Voor hen die het wel leuk vinden om daar meer over te lezen is er meer stof om te lezen. Desalniettemin snap ik je mening hoor :)

Anyway, we zullen zien hoe die wall of faces zal evolueren!

Jij kijkt duidelijk geen GoT, wellicht had je het geheel dan meer kunnen waarderen. Komt hier en daar namelijk terug. Zo zie je het zwaard Needle wat de cluster splijt en word er afgesloten met een typische zin. Het is dan ook Hall of faces, niet wall of faces. De Hall of faces bevind zich in the house of black and white. Precies, de stamnaam van SOTR haar vroegere stam. Het account Mhysa alsook Dome of Valyria zijn natuurlijk ook duidelijk.. :p
 

DeletedUser73972

Guest
Het zijn niet voor niets bijlages hè. Voor hen die het wel leuk vinden om daar meer over te lezen is er meer stof om te lezen. Desalniettemin snap ik je mening hoor :)



Jij kijkt duidelijk geen GoT, wellicht had je het geheel dan meer kunnen waarderen. Komt hier en daar namelijk terug. Zo zie je het zwaard Needle wat de cluster splijt en word er afgesloten met een typische zin. Het is dan ook Hall of faces, niet wall of faces. De Hall of faces bevind zich in the house of black and white. Precies, de stamnaam van SOTR haar vroegere stam. Het account Mhysa alsook Dome of Valyria zijn natuurlijk ook duidelijk.. :p

Ik kijk al sinds het 2de seizoen uit kwam :eek: Na de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 gestopt echter omdat ik het zo hard vond tegenvallen, alle onvoorspelbare plottwists/instinkertjes zijn er uitgehaald in de serie en het is compleet mainstream geworden. Dat past natuurlijk niet bij mijn #TrueHipster#TheBooksAreBetter#IWillComplain statuut :p Daarom waarschijnlijk dat ik het ook mis had met wall of faces, ik lees ze in het Nederlands.

Voor oorlogsverklaringen met het thema Game Of Thrones pak je beter hier een voorbeeld aan :cool:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/cyan-is-coming-to-nilva.176473/
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik ben recentelijk begonnen met het lezen van de boeken, zijn inderdaad mooier dan de serie. Desalniettemin beleef ik ook veel plezier aan de serie. Zo loopt de serie momenteel voor, gezien boek zes nog geschreven word. Inderdaad wel een leuke oorlogsverklaring, maar toch wel wat veel van het goede. Vind juist dat de kleine dingetjes de charme geven in een oorlogsverklaring an sich.
 

DeletedUser34772

Guest
zo'n hipster maar dan wel gewoon in het nederlands lezen bah
dat gezegd hebbende boeken uiteraard vele malen beter
 
Reactiescore
2.303
Iedereen vindt het toch toffer om even hersendood met een immense kater te kijken naar GoT?
 
Bovenaan