A man needs no Kitty

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik wil mij er niet eens in mengen, het is gewoon bedroevend om te zien dat Meow haar massa flopt en ze zich direct verlagen om resultaten te behalen. Doe eens wat meer massa's, de kans dat er dan één slaagt word dan ook groter, alsook word de impact bij een flop kleiner. Verder moet men eens stoppen met zaniken over de positie van Prins pils t.o.v. Fire, dat doet er namelijk helemaal niet toe. Als stam zijnde hanteer je een beleid bij alle vijanden, niet alleen bij stammen van groot kaliber. Wat mij betreft noemen jullie Bier nu Fire2, het zal mij een worst wezen. Elk teken van spelbederf, elke clusterfuck, elke overmatige katapult actie op welke speler dan ook, door wie dan ook... Fire remembers. Respect voor de meowers die opstaan tegen zulke acties. Doet Fire eens iets dat Meow niet netjes vind, neem dan eens contact op, in plaats van voor eigen rechter spelen.
 

DeletedUser75236

Guest
Alsof hq boer en smed op 5 dagen zijn opgebouwd. Idioot.

Nu ben ik de idioot wanneer ze het zelf voorstelde? Of zelfs Fire! leiding, geen idee wie het voorstelde en of eisde. Dus geen idee waarom jij ook blijft zagen.
Nap van 5dagen op die gesloopte dorpen zoals reeds was afgesproken. Dus wel grappig dat dat nu opeens ook weer niet meer goed is :D
 
Reactiescore
2.303
Waarom blijft je zelfs wenen? Je hebt je 5dagen NAP op die dorpen dus wat is je probleem? Zoals ik gisteren al zei, gewoon blijven zeuren kom je vast ergens wel mee..

Letterlijke sloopmassa? 70dorpen waar kata's op je boerderij en HQ komen.
Werkelijk heb je nog nooit een sloopmassa/oorlog mee gemaakt. Maar keep on going :D

Ooh ik dacht dat die nap niet aanvaard is, oke! ik zal kijken hoe snel ik mijn smederijen van 12 en boerderijen van 15 kan fixxen (y)
John zwijg gewoon, het gaat mij er niet om dat wij gesloopt worden door jullie. Het gaat er mij om dat jullie sinds dag 1 van Meow de reglementering hebben niet te kata'en.
Kom nu niet af met Herrkniep en Justus, ik heb zojuist even gevraagd aan martijn of wij die dorpen met gerust gelaten hebben of niet dan:

[13:43:18] Emile: man man
[13:43:24] Emile: weet jij nog hoe zwaar de kata actie was?
[13:43:27] Emile: op Justus?
[13:43:33] Emile: die was toch bijlange niet zo omslachtig?
[13:43:38] Martijn: neuh
[13:43:45] Emile: was echt niet meer dan 3 dorpen
[13:43:48] Emile: meteen in gesprek getreden
[13:43:55] Martijn: Maar de reden dat ze deze actie gerechtvaardigd vinden
[13:43:55] Emile: en heb je moeite gehad met de besprekingen?
[13:44:07] Martijn: Is omdat Bier nooit een sanctie heeft gesteld aan zijn leden
[13:44:14] Martijn: Zoals een Herr Kniep etc
[13:44:24] Emile: we kunnen een speler niet zomaar kicken
[13:44:28] Emile: we hebben de dorpen die we gekatad hebben
[13:44:31] Emile: met rust gelaten
[13:44:32] Emile: niet?
[13:45:00] Martijn: idk
[13:45:04] Martijn: Volgens mij wel

je bent gewoon dom.
 

DeletedUser75236

Guest
Jij bent gewoon dom dat je na 2dagen van de eerste kata gewoon blijft zagen. Je hebt die dag, dat uur zelfs al een NAP van 5dagen gehad op die dorpen.
En ik moet zwijgen? Jij blijft door drammen wanneer je het bovenstaande gewoon gelijk gekregen hebt.

Vertel me anders even iets?
Stel we hadden je safezone op smederij gesloopt naar lvl 10 in 150+ dorpen. Hadden we dan nu hetzelfde gezeik of niet?
Had 0,0 veranderd aan jou gezaag over dergelijke dingen. Je steekt beter je tijd in wat fakeblocks er tussen te gooien dan hier nutteloos te komen schreeuwen over dingen die 2dagen geleden al afgesproken zijn, Aka NAP van 5dagen op gesloopte dorpen. En iedereen weet dat die 5 dagen wss 200 dagen worden dus wat is je probleem ookal weer?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Nu ben ik de idioot wanneer ze het zelf voorstelde? Of zelfs Fire! leiding, geen idee wie het voorstelde en of eisde. Dus geen idee waarom jij ook blijft zagen.
Nap van 5dagen op die gesloopte dorpen zoals reeds was afgesproken. Dus wel grappig dat dat nu opeens ook weer niet meer goed is :D

Je doet alsof alles is vergeven en vergeten door die NAP. Ben je werkelijk zo kortzichtig?

Dat die NAP er is, is mooi. Maar dat geeft ons nog altijd het recht om achter de reden te vragen? Er was een katanap met PP, jullie schenden die en het wordt heel makkelijk weg gewuifd door jou. Makkelijk hoor.

Ik zal ook perongeluk eens 5k fakes op fluffy sturen en hem ff kapotkata'en en dan zeggen. Hey het is niks, hier een NAP!
 

DeletedUser75236

Guest
Je doet alsof alles is vergeven en vergeten door die NAP. Ben je werkelijk zo kortzichtig?

Dat die NAP er is, is mooi. Maar dat geeft ons nog altijd het recht om achter de reden te vragen? Er was een katanap met PP, jullie schenden die en het wordt heel makkelijk weg gewuifd door jou. Makkelijk hoor.

Ik zal ook perongeluk eens 5k fakes op fluffy sturen en hem ff kapotkata'en en dan zeggen. Hey het is niks, hier een NAP!

Je vergeet dat het de leiding hun idee was smederij te slopen en ik het boerderij gemaakt hebt. Dus ja idd alles komt weer op mijn nek terecht ookal had alles op smederij NIETS veranderd aan dit gedoe.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Smederij belast je alleen met het feit dat je geen backtime edels kan plaatsen. Maar gezien PP's account was ingericht op het blokken op het front en dodgen op het middenland maakte dat niet uit.

Boerderij heeft als resultaat dat je helemaal niks van muur, hoofdgebouw en smederij (wat jullie ook allemaal kata'en) kan opbouwen.

Dus jawel, het verandert bijna de gehele zaak.
 
Reactiescore
2.303
Je vergeet dat het de leiding hun idee was smederij te slopen en ik het boerderij gemaakt hebt. Dus ja idd alles komt weer op mijn nek terecht ookal had alles op smederij NIETS veranderd aan dit gedoe.
Jowel? dit veranderd juist immens veel???
De leiding zei 2 levels op smederij? dan had je nu een nap van 1 dag op die dorpen en konden we dit mooi achter ons laten, nu krijgen we een nap van 5 dagen voor dorpen met Hq lvl 10, smederij lvl 8, boerderij lvl 15? En nee dat stelde onze leiding niet voor, dat is wat jullie leiding wou geven. Wij hebben het maar aanvaard, meer krijg je der toch niet uit.

Maja het is geen biggy he? Ik zal zo maar even de regels onbuigen en zo CS aanvallen, tjah men target was ID maar ik maakte er CS van chill..
 

DeletedUser69389

Guest
Je vergeet dat het de leiding hun idee was smederij te slopen en ik het boerderij gemaakt hebt. Dus ja idd alles komt weer op mijn nek terecht ookal had alles op smederij NIETS veranderd aan dit gedoe.

Het zegt genoeg over jouw eigen eer dat je je eigen zin doordrijft ondanks dat de leiding nee zegt op jouw plan, zolang jij in Meow bent zal CM niet terugkregen, alle smeekbedes ten spijt. Dan trek ik maar solo tegen Fire! ten strijde en ga ik neer, maar ik ga niet met zo´n hypocriete blaaskaak als jou nog in 1 stam zitten. Je doet puur waar je zelf zin in hebt en houdt geen rekening met mogelijke consequenties, maarja jij hoeft voorlopig nog niet te deffen dus dan maakt het ook niet uit als een Fluffy, CM, Peanut of elk ander echt front acc van Meow gesloopt zal gaan worden doormiddel van kata´s.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Het zegt genoeg over jouw eigen eer dat je je eigen zin doordrijft ondanks dat de leiding nee zegt op jouw plan, zolang jij in Meow bent zal CM niet terugkregen, alle smeekbedes ten spijt. Dan trek ik maar solo tegen Fire! ten strijde en ga ik neer, maar ik ga niet met zo´n hypocriete blaaskaak als jou nog in 1 stam zitten. Je doet puur waar je zelf zin in hebt en houdt geen rekening met mogelijke consequenties, maarja jij hoeft voorlopig nog niet te deffen dus dan maakt het ook niet uit als een Fluffy, CM, Peanut of elk ander echt front acc van Meow gesloopt zal gaan worden doormiddel van kata´s.

Ik sluit me hier toch wel aan bij Martijn hoor. Leiding zou normaal het laatste woord binnen een stam moeten hebben, daar is het leiding voor. W47 is altijd een mooie wereld gebleven met katapulten en dat wordt met 1 massa echt 180 graden omgedraaid hier. Jullie noemen het een vergeldingsactie maar als je naar de gebouwenlijst kijkt van PP is het gewoon diep en diep bedroevend.
 

DeletedUser75236

Guest
Het zegt genoeg over jouw eigen eer dat je je eigen zin doordrijft ondanks dat de leiding nee zegt op jouw plan, zolang jij in Meow bent zal CM niet terugkregen, alle smeekbedes ten spijt. Dan trek ik maar solo tegen Fire! ten strijde en ga ik neer, maar ik ga niet met zo´n hypocriete blaaskaak als jou nog in 1 stam zitten. Je doet puur waar je zelf zin in hebt en houdt geen rekening met mogelijke consequenties, maarja jij hoeft voorlopig nog niet te deffen dus dan maakt het ook niet uit als een Fluffy, CM, Peanut of elk ander echt front acc van Meow gesloopt zal gaan worden doormiddel van kata´s.

Ik hoef niet te deffen? Ik heb ondertussen al meer vv uren dan dat jij de afgelopen maand op je eigen acc online geweest bent. Best lachen dit, heb zelfs jou acc vanaf de eerste dag liggen deffen ookal stond er 0,0 stacks en 0 deff mobiel toch nog een muur kunnen optrekken of je had zelfs na je vakantie niet meer moeten loggen. Best hypocriet Martijn.
 

DeletedUser75236

Guest
Ik sluit me hier toch wel aan bij Martijn hoor. Leiding zou normaal het laatste woord binnen een stam moeten hebben, daar is het leiding voor. W47 is altijd een mooie wereld gebleven met katapulten en dat wordt met 1 massa echt 180 graden omgedraaid hier. Jullie noemen het een vergeldingsactie maar als je naar de gebouwenlijst kijkt van PP is het gewoon diep en diep bedroevend.

1 echte massa, Jordi je weet ook dat die niet eens iets was om PP helemaal lam te leggen want anders waren de getallen wel helemaal anders geweest. Wat zou je dan precies willen als toegeving vanuit Meow? Al gehele wapenstilstand voor 14dagen vs PP? Dat ik eruit kicked word? Leg de voorwaarden waar jullie blij van worden maar op tafel dan. Want kennelijk zijn de eerste voorwaarden die jullie wilden opeens niet meer goed.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
1 echte massa, Jordi je weet ook dat die niet eens iets was om PP helemaal lam te leggen want anders waren de getallen wel helemaal anders geweest. Wat zou je dan precies willen als toegeving vanuit Meow? Al gehele wapenstilstand voor 14dagen vs PP? Dat ik eruit kicked word? Leg de voorwaarden waar jullie blij van worden maar op tafel dan. Want kennelijk zijn de eerste voorwaarden die jullie wilden opeens niet meer goed.

Je kent mijn voorwaarden, en dat is gewoon dat je het katabeleid opvolgt dat door je stamleiding opgegeven wordt. Waar wij als leiders van W47, zowel van vorige stammen als van huidige stammen al heel lang voor instaan om de wereld aangenaam te houden en zowel aanvallen als verdedigen leuk te houden bij de spelers.

Waar begin jij opeens over te lullen?
 

DeletedUser73972

Guest
Ik wil mij er niet eens in mengen, het is gewoon bedroevend om te zien dat Meow haar massa flopt en ze zich direct verlagen om resultaten te behalen. Doe eens wat meer massa's, de kans dat er dan één slaagt word dan ook groter, alsook word de impact bij een flop kleiner. Verder moet men eens stoppen met zaniken over de positie van Prins pils t.o.v. Fire, dat doet er namelijk helemaal niet toe. Als stam zijnde hanteer je een beleid bij alle vijanden, niet alleen bij stammen van groot kaliber. Wat mij betreft noemen jullie Bier nu Fire2, het zal mij een worst wezen. Elk teken van spelbederf, elke clusterfuck, elke overmatige katapult actie op welke speler dan ook, door wie dan ook... Fire remembers. Respect voor de meowers die opstaan tegen zulke acties. Doet Fire eens iets dat Meow niet netjes vind, neem dan eens contact op, in plaats van voor eigen rechter spelen.

Met wie moet ik dan contact opnemen om notie te maken dat Fire doelbewust een BG aanhield met een stam die sloopmassas uitvoerde en er toen gereageerd werd met 'zijn onze zaken niet', maar nu wel rechter spelen wanneer dit bij de BG gebeurt die eerder zelf kata'de? Dat is niet echt netjes en een tikkeltje hypocriet.

Ook al is kata'en lame in elk opzicht waar en wanneer het ook gebeurt, heeft Fire hier echt géén recht van spreken door wat ze eerder deze wereld geflikt hebben. Fire remembers, waar wat ze zelf eerder hebben lopen verkondigen klaarblijkelijk totaal niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik hoef niet te deffen? Ik heb ondertussen al meer vv uren dan dat jij de afgelopen maand op je eigen acc online geweest bent. Best lachen dit, heb zelfs jou acc vanaf de eerste dag liggen deffen ookal stond er 0,0 stacks en 0 deff mobiel toch nog een muur kunnen optrekken of je had zelfs na je vakantie niet meer moeten loggen. Best hypocriet Martijn.

Ik ga niet deffen als ik op vakantie ben nee met een crap wifi wat de skype berichten ook konden aantonen die vaak haperden. Toch heb ik vaak tijd vrij gemaakt en geprobeerd te doen wat kon, omdat de vv druk hoog lag en heb ik nachten doorgehaald om s´nachts te taggen, omdat wifi dan nog enigszins sterk was. Vanaf dat ik terug ben is de teller bijna geen enkele dag 0 geweest en heb ik 1 dorp verloren en 1 gepakt. De vv dagen van het begin van de massa kan ik niet meer terug zien, maar ik zeg ook niet dat ik daar niet dankbaar voor ben, maar ej moet niet doen alsof dat alleen jouw verdienste is, want ook anderen draaiden vv. Maar volgens mij heb ik het daar ook niet over, maar jouw eigen diva gedrag omtrent normen en waarden.
 

DeletedUser75236

Guest
Je kent mijn voorwaarden, en dat is gewoon dat je het katabeleid opvolgt dat door je stamleiding opgegeven wordt. Waar wij als leiders van W47, zowel van vorige stammen als van huidige stammen al heel lang voor instaan om de wereld aangenaam te houden en zowel aanvallen als verdedigen leuk te houden bij de spelers.

Waar begin jij opeens over te lullen?

Leiding dit Leiding dat, Ik heb ze op boerderij laten sturen en onze LEIDING wilden op Smederij. Dan zijn jou voorwaarden van het katabeleid alsnog geschend. Stel ik had ze op smederij laten gooien had je nu 250 dorpen met smederij lvl 10 of minder. Ik heb er 90 laten doen op boerderij/HQ. Goed domme zet. Wat is hier uit gekomen? Volgens mij een NAP van 5dagen voor die dorpen of toch hoe ik het gelezen heb. Kennelijk blijven we door gaan over dat het kata-beleid geschend is door een lid en dat de leiding compleet vrij staat van eender welke zet omtrend dit. Wat dan ook alweer spijtig is. Dus ga in je chat maar je voorwaarden opleggen en die ga je vast wel krijgen.
 
Reactiescore
2.303
Met wie moet ik dan contact opnemen om notie te maken dat Fire doelbewust een BG aanhield met een stam die sloopmassas uitvoerde en er toen gereageerd werd met 'zijn onze zaken niet', maar nu wel rechter spelen wanneer dit bij de BG gebeurt die eerder zelf kata'de? Dat is niet echt netjes en een tikkeltje hypocriet.

Ook al is kata'en lame in elk opzicht waar en wanneer het ook gebeurt, heeft Fire hier echt géén recht van spreken door wat ze eerder deze wereld geflikt hebben. Fire remembers, waar wat ze zelf eerder hebben lopen verkondigen klaarblijkelijk totaal niet.
Dus ik maak even een vergelijking, Jordi ziet iemand afgeknald worden voor zijn ogen en doet hier niks aan.
2de maal ziet jordi dit opnieuw gebeuren en hij wilt er iets aan doen omdat hij er anders niet meer mee zou kunnen leven.

Is dat verkeerd dan? Moest jordi ook de 2de keer de persoon zien afgeknald worden?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Het lijkt me niet dat jij zo'n charismatisch persoon bent dat heel Meow jou volgt ipv de leiding? Zowel, dan heeft de leiding van Meow geen ruggengraat als ze een 'normaal' lid laten beslissen voor hun.
 

DeletedUser69389

Guest
Leiding dit Leiding dat, Ik heb ze op boerderij laten sturen en onze LEIDING wilden op Smederij. Dan zijn jou voorwaarden van het katabeleid alsnog geschend. Stel ik had ze op smederij laten gooien had je nu 250 dorpen met smederij lvl 10 of minder. Ik heb er 90 laten doen op boerderij/HQ. Goed domme zet. Wat is hier uit gekomen? Volgens mij een NAP van 5dagen voor die dorpen of toch hoe ik het gelezen heb. Kennelijk blijven we door gaan over dat het kata-beleid geschend is door een lid en dat de leiding compleet vrij staat van eender welke zet omtrend dit. Wat dan ook alweer spijtig is. Dus ga in je chat maar je voorwaarden opleggen en die ga je vast wel krijgen.

Dan nog is het een teken van zwakte dat je puur je eigen zin doet en zin doordrijft. Je sneerde prive op skype naar mij of ik ook alleen met mijn bazen praat en niet met mijn collega´s, maar om even dat voorbeeld te gebruiken. Als jouw baas zegt John je gaat pas om 5 uur naar huis als jij vraagt om al om 12 uur naar huis te mogen ga je dan ook gewoon zeggen dikke doei ik ga gewoon om 12 uur? Ik denk dat er weinig bazen zouden zijn die dat toestaan....

d70b52ed5d5220683a4003e19ee9c7cf.png

5c8df1765e218d015f9218a3bfb865ba.png

7b0e96f836ea5be2c1529b692aa2abce.png
 
Bovenaan