A man needs no Kitty

DeletedUser75236

Guest
Heeft nooit voor Prins Pils gewerkt en al een hele lange tijd niet voor Bier. We hebben van de week zelfs nog aanvallen gestuurd op hem. Kortom een dikke cf dus.

Laat die aanvallen maar zien dan? En je zegt zelf dat die voor bier gewerkt heeft.
Verder werkt die ook voor Fire dus mag ik hem alsnog als vijandige overnamen zien aangezien Fire ook in die chat ziet over de kata's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Haha, John, wat ben jij een ongelofelijk belachelijk ventje zeg.

Jullie kunnen PP niet aan, dus maken jullie een cf via iemand die niet eens banden heeft met PP maar wel met Fire! Moest het nu bij Fire! geweest zijn, oke. Onze schuld, maar bij PP omdat je desondanks 7k aanvallen geen enkel dorp kan nemen is zielig. Meow is een incapabele noobstam, met een paar uitschieters qua spelers. Niks meer, niks minder.
 

DeletedUser75236

Guest
Haha, John, wat ben jij een ongelofelijk belachelijk ventje zeg.

Jullie kunnen PP niet aan, dus maken jullie een cf via iemand die niet eens banden heeft met PP maar wel met Fire! Moest het nu bij Fire! geweest zijn, oke. Onze schuld, maar bij PP omdat je desondanks 7k aanvallen geen enkel dorp kan nemen is zielig. Meow is een incapabele noobstam, met een paar uitschieters qua spelers. Niks meer, niks minder.

Wat doet Fire! in de chat met Bier en Meow betreffende de kata's? Waarom stelt Fire hier eisen en dreigen ook met een kata oorlog met Meow?
Jullie hebben ook niets te maken met Bier, fijn dat je mij dus gelijk geeft.
 

DeletedUser68252

Guest
Respect voor de Meow leden die zich er tegen keren overigens. Sommige staan hier niet achter binnen Meow.

Laat die aanvallen maar zien dan? En je zegt zelf dat die voor bier gewerkt heeft.
Verder werkt die ook voor Fire dus mag ik hem alsnog als vijandige overnamen zien aangezien Fire ook in die chat ziet over de kata's. Verder ga je maar terug in de rij staan want je klasje begint zo terug.

Gewerkt inderdaad, vroeger, doet hij allang niet meer en dus is het geen vijandelijke overname tov Prins Pils en dus een cf verkregen door een niet vijandelijk dorp te pakken in het cluster van Prins Pils in deze strijd met Prins Pils.

https://nl47.tribalwars.nl/public_report/4e15a8bde8c65ed9f8b004afda215ff3
https://nl47.tribalwars.nl/public_report/b790550c7c0dc7c59d3fcc5d15369bca
https://nl47.tribalwars.nl/public_report/a0309055e7c3198c4b9e48955217b300

Kan je niet anders winnen dan kata's en cf's te gebruiken? ;)

Kunnen PP niet aan? Omdat die wat clears blocked met weet ik veel wie zijn deff?

Verder hier heb je je screen;
https://gyazo.com/8b03508c84db9cd3c645c490b1c76f4d

Lijkt mij een vijand van Meow. Dus een vijandige overnamen. Of zullen we het ook hebben over de cf's van Krondor via een DU?

Dit is geen DU van Prins Pils, noch heeft Prins Pils enige banden met deze speler. Kortom is het een cf gepakt door een niet vijandelijke overname. Uitermate laag, eveneens als al de kata's die jij hebt laten sturen. Soms een beetje bang voor Prins Pils?

Wat doet Fire! in de chat met Bier en Meow betreffende de kata's? Waarom stelt Fire hier eisen en dreigen ook met een kata oorlog met Meow?
Jullie hebben ook niets te maken met Bier, fijn dat je mij dus gelijk geeft.

Fire zit daarin gezien dergelijke praktijken waar Meow zich momenteel schuldig aan maakt ook hen aangaat gezien het verdere wereld verloop. Een grote kans dat Meow dit later ook op hun zal doen waar er juist afspraken zijn gemaakt dit niet bij elkaar te doen en de oorlogen fair te houden.
 

DeletedUser75236

Guest
Gewerkt inderdaad, vroeger, doet hij allang niet meer en dus is het geen vijandelijke overname tov Prins Pils en dus een cf verkregen door een niet vijandelijk dorp te pakken in het cluster van Prins Pils in deze strijd met Prins Pils.

https://nl47.tribalwars.nl/public_report/4e15a8bde8c65ed9f8b004afda215ff3
https://nl47.tribalwars.nl/public_report/b790550c7c0dc7c59d3fcc5d15369bca
https://nl47.tribalwars.nl/public_report/a0309055e7c3198c4b9e48955217b300

Kan je niet anders winnen dan kata's en cf's te gebruiken? ;)



Dit is geen DU van Prins Pils, noch heeft Prins Pils enige banden met deze speler. Kortom is het een cf gepakt door een niet vijandelijke overname. Uitermate laag, eveneens als al de kata's die jij hebt laten sturen. Soms een beetje bang voor Prins Pils?



Fire zit daarin gezien dergelijke praktijken waar Meow zich momenteel schuldig aan maakt ook hen aangaat gezien het verdere wereld verloop. Een grote kans dat Meow dit later ook op hun zal doen waar er juist afspraken zijn gemaakt dit niet bij elkaar te doen en de oorlogen fair te houden.

Sorry vergeten dat Bier altijd alles mocht en wij niets. Je hebt het niet tegen Martijn hoor. Je gaat hier juist niets winnen.
Als jij betrekkingen met Fire hebt hebben we een vijandelijke overnamen. Tenzij je dat opeens gaat ontkennen?
Ik heb niets te kata'n op Fire! aangezien ze dat ook nooit op Meow deden. Bier daarin tegen werkelijk meer dan genoeg zonder enig deftige uitkomst voor Meow. Dus waarom zouden we nu jou zelfs iets aanbieden? Wanneer jullie het destijds op "miscommunicatie" staken? 5x miscommunicatie..
 

DeletedUser68252

Guest
Sorry vergeten dat Bier altijd alles mocht en wij niets. Je hebt het niet tegen Martijn hoor. Je gaat hier juist niets winnen.
Als jij betrekkingen met Fire hebt hebben we een vijandelijke overnamen. Tenzij je dat opeens gaat ontkennen?
Ik heb niets te kata'n op Fire! aangezien ze dat ook nooit op Meow deden. Bier daarin tegen werkelijk meer dan genoeg zonder enig deftige uitkomst voor Meow. Dus waarom zouden we nu jou zelfs iets aanbieden? Wanneer jullie het destijds op "miscommunicatie" staken? 5x miscommunicatie..

Meow en Bier hebben beide in de begin tijd van de oorlog tussen beide meerdere malen per ongeluk kata's op elkaar gestuurd. Hier is destijds tussen beide leidingen goed over gesproken waaruit is gekomen uiteindelijk alleen de vz en de muur te kata'en, Bier heeft uit good will zelfs haar ah welke wij als legitiem target zagen weggedaan voor Meow. Uitermate slechte smoes welke je nodig hebt om je lage spel en schending van afspraken te verantwoorden.
 

DeletedUser75236

Guest
Meow en Bier hebben beide in de begin tijd van de oorlog tussen beide meerdere malen per ongeluk kata's op elkaar gestuurd. Hier is destijds tussen beide leidingen goed over gesproken waaruit is gekomen uiteindelijk alleen de vz en de muur te kata'en, Bier heeft uit good will zelfs haar ah welke wij als legitiem target zagen weggedaan voor Meow. Uitermate slechte smoes welke je nodig hebt om je lage spel en schending van afspraken te verantwoorden.

Uit goodwill? Je had je doel en dat was TO2 kapot, toen begonnen wij heel Bier hun AH plat te leggen en moest dat gelijk weg bij de kata-regels. Fijn dat je dit bij haald want is alweer zoiets wat alleen in jullie voordeel was. En als ik je echt kapot gesloopt wilde he had je wel iets meer als 2k sloopfakes gehad. Maar blijf gewoon doorzeuren joh, ga je vast ergens mee geraken..
 

DeletedUser74358

Guest
Oh gossie wat heb ik medelijden met de Meow leden. Met John in een stam zitten...
 

DeletedUser77130

Guest
Lijkt mij een vijand van Meow. Dus een vijandige overnamen. Of zullen we het ook hebben over de cf's van Krondor via een DU?


Moet ik nou echt in de loop van de dag een kaartje gaan maken incl. coördinaten omdat jij niet de geestelijke capaciteit bezit om te zien dat we schuin zuidwestelijk zijn gaan edelen door zowel Christie Monteiro (eerste), Feroliciouz (tweede) en een combi Syrrom en Fero?

Ga terug in jouw ei, uilskuiken. :rolleyes:
 

DeletedUser34772

Guest
Kunnen PP niet aan? Omdat die wat clears blocked met weet ik veel wie zijn deff?

Verder hier heb je je screen;
https://gyazo.com/8b03508c84db9cd3c645c490b1c76f4d

Lijkt mij een vijand van Meow. Dus een vijandige overnamen. Of zullen we het ook hebben over de cf's van Krondor via een DU?

Het gaat er niet om of het een vijand van Meow is, het gaat er om of het een du/mb/ander geallieerde van PP/Bier is. Dat is hij niet.

Wat doet Fire! in de chat met Bier en Meow betreffende de kata's? Waarom stelt Fire hier eisen en dreigen ook met een kata oorlog met Meow?
Jullie hebben ook niets te maken met Bier, fijn dat je mij dus gelijk geeft.

We maken ons duidelijk zorgen om het gemak waarmee jullie kata-regels opzij schuiven, en vrezen ervoor dat dit in de toekomst bij ons herhaald zou kunnen worden.
 

DeletedUser66129

Guest
Maar jongens even serieus, het is een dorpje 4/5 dorpen achter de linie. Dit kan hoe dan ook niet, je mag alleen maar front dorpen overnemen...
 

DeletedUser73972

Guest
Het gaat er niet om of het een vijand van Meow is, het gaat er om of het een du/mb/ander geallieerde van PP/Bier is. Dat is hij niet

Horse shit. Met 'Geen Banden' impliceer je hier heel duidelijk dat Prins Pils die MB van Fire kon aanvallen wanneer hij wou zonder toestemming te vragen aan Fire, wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin is en dat weet jij ook.
 

DeletedUser75236

Guest
Oh gossie wat heb ik medelijden met de Meow leden. Met John in een stam zitten...

Heb alle sinds nog niemand horen klagen buiten 1 persoon om. Vind het altijd geweldig hoe het AF gebruik samengesteld word met je Ingame doen en laten tegenover je stamgenoten. Waarom zou ik hier vriendelijk doen tegenover mensen die al maanden met onze voeten spelen met hun regeltjes telkens in hun voordeel te trekken?
En blijven zeuren over die Sloopfakes is ook zo geweldig, voor zo ver ik weet zijn er max 2k sloopfakes uitgestuurd met als doel safezone van PP lam te leggen. Ik had er ook gewoon 50 per dorp achter zijn 10e linie laten kunnen komen en dan had je nu PP met zo een 1.5M aan punten en 350 dorpen van 2k punten. Was het nu Boerderij/HQ of Smederij geweest hadden we nu een identieke discussie gehad. Maar goed als jullie dit zien als een start van een kata-oorlog is dat zeer triest. Was eerder een statement en blijkbaar aan alle commotie te zien is dat zeer goed gelukt.
Dat Fire! zich hier in moeit allemaal leuk, alleen hebben we 0,0 plannen om Fire! zelfs 1 kata op boer/smid te laten aankomen of toch niet met als doel iemand te slopen. (Fouten kunnen altijd gebeuren)
Dus ik zou als Fire! zijnde gewoon blijven dreigen met een kata-oorlog om zo meow gewoon uit te dagen en straks inderdaad in een kata-oorlog te zitten. Ookal zit niemand daar op te wachten.

Enthalpy heeft maanden voor Bier liggen deff sturen en bashen op ons front. En nu zou die opeens niets meer met Bier te maken hebben. Wel raar dat een "stamgenoot" of hoe moet ik PP zien? van jullie zomaar een DU mag aanvallen zonder enige commotie. Voor de rest stuur je er maar 500 clears op en dan zal het misschien leeg geraken want leeg zetten zal niet gebeuren. Blijft een vijandige overname voor Meow zijnde.
 
Reactiescore
2.303
Heb alle sinds nog niemand horen klagen buiten 1 persoon om. Vind het altijd geweldig hoe het AF gebruik samengesteld word met je Ingame doen en laten tegenover je stamgenoten. Waarom zou ik hier vriendelijk doen tegenover mensen die al maanden met onze voeten spelen met hun regeltjes telkens in hun voordeel te trekken?
En blijven zeuren over die Sloopfakes is ook zo geweldig, voor zo ver ik weet zijn er max 2k sloopfakes uitgestuurd met als doel safezone van PP lam te leggen. Ik had er ook gewoon 50 per dorp achter zijn 10e linie laten kunnen komen en dan had je nu PP met zo een 1.5M aan punten en 350 dorpen van 2k punten. Was het nu Boerderij/HQ of Smederij geweest hadden we nu een identieke discussie gehad. Maar goed als jullie dit zien als een start van een kata-oorlog is dat zeer triest. Was eerder een statement en blijkbaar aan alle commotie te zien is dat zeer goed gelukt.
Dat Fire! zich hier in moeit allemaal leuk, alleen hebben we 0,0 plannen om Fire! zelfs 1 kata op boer/smid te laten aankomen of toch niet met als doel iemand te slopen. (Fouten kunnen altijd gebeuren)
Dus ik zou als Fire! zijnde gewoon blijven dreigen met een kata-oorlog om zo meow gewoon uit te dagen en straks inderdaad in een kata-oorlog te zitten. Ookal zit niemand daar op te wachten.

Enthalpy heeft maanden voor Bier liggen deff sturen en bashen op ons front. En nu zou die opeens niets meer met Bier te maken hebben. Wel raar dat een "stamgenoot" of hoe moet ik PP zien? van jullie zomaar een DU mag aanvallen zonder enige commotie. Voor de rest stuur je er maar 500 clears op en dan zal het misschien leeg geraken want leeg zetten zal niet gebeuren. Blijft een vijandige overname voor Meow zijnde.

Nice statement, much wow, so impressed.
Je statement is dus eigenlijk gewoon dat je de fundamenten van waarop Meow in de tijd gebouwd is te pas en te onpas kan veranderen ?

Het enige statement dat ik zie is dat Meow een zootje ongeregeld is :) Martijn zei katas op smederij. Krijgen we er op Hq en boer terwijl hij je duidelijk gezegd heeft dat niet te doen.

Je bent een grap John.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Kunnen PP niet aan? Omdat die wat clears blocked met weet ik veel wie zijn deff?

Verder hier heb je je screen;
https://gyazo.com/8b03508c84db9cd3c645c490b1c76f4d

Lijkt mij een vijand van Meow. Dus een vijandige overnamen. Of zullen we het ook hebben over de cf's van Krondor via een DU?

Jullie kunnen PP niet aan nee. Dat bewees deze massa maar al te goed. Stelletje faalhazen.

Ik zou het oprecht niet erg vinden als je die cf had genomen indien je min. 20 dorpen van PP had gepakt, maar jullie nemen geen enkel dorp van PP dus jullie gaan meteen over op een ander plan. Hem cfen via een noobje die hij zelf aanvalt. Sneu hoor.

Wat doet Fire! in de chat met Bier en Meow betreffende de kata's? Waarom stelt Fire hier eisen en dreigen ook met een kata oorlog met Meow?
Jullie hebben ook niets te maken met Bier, fijn dat je mij dus gelijk geeft.

Wij hanteren vgm gewoon een actie-reactie beleid? Er waren afspraken gemaakt, waarom moet jij dan weer zo stoer zijn om die afspraak te schenden? "Om een statement te maken", alsjeblieft zeg. Als je afspraken maakt hou je je eraan, anders zijn die nergens voor nodig.

Dat is zowat de eerste les die je in de opvoeding krijgt, beloftes hou je.
 

DeletedUser75236

Guest
Ik stoer doen? Wel grappig. Bier heeft destijds genoeg x gewoon een verzoek gehad om te stoppen met kata'n en telkens opnieuw gebeurde het. Nu doen wij het is 1x deftig en kijk wat een gezaag.
Dus met kata's op smederij was je nu niet aan het wenen?
 
Reactiescore
2.303
Ik stoer doen? Wel grappig. Bier heeft destijds genoeg x gewoon een verzoek gehad om te stoppen met kata'n en telkens opnieuw gebeurde het. Nu doen wij het is 1x deftig en kijk wat een gezaag.
Dus met kata's op smederij was je nu niet aan het wenen?
Jij bent echt een zielig mannetje

Oke ik zal het nog even formuleren dan kan ik in het vervolg dit copy pasten :) Toen wij Justus (het zal vast over deze persoon gaan) perongeluk gekatad hebben ging dit over 3 dorpen of iets dergelijke, toen zijn er misschien 3 levels naar beneden gegaan, als het meer is zal het al niet veel meer zijn. Toen hebben wij meteen in gesprek getreden met de leiding van Meow, onze excuses aangeboden en vervolgens die dorpen met rust gelaten. Het feit dat jullie de opdracht kregen van Meow een aantal smederij levels kapot te katapulteren, cv nog (nuja 20 dorpen ofzo is niet echt cv) Maar vervolgens komt warre met een letterlijke sloopmassa waar nu een stuk of 70dorpen de boerderij op minder dan 15 staat, is dat een vergeldingsactie? Een vergeldingsactie over iets dat in het verleden gecorrigeerd is geweest door de leiding van Bier? En laat staan dat boerderij het enige is maar gewoon nog de HQ aanvallen ook. Welk statement maakt meow daarmee? Dat ze zwak zijn? Ik ken Matthi al van sinds hij tw speelt en nooit maar dan ook nooit had hij dit Meow laten goedkeuren, zelfde met martijn. Dat john de opdracht geeft aan Warre dat hij mag katapulteren is gewoon ronduit belachlijk. Dan lap je maar de regels aan jullie laarzen en doe lekker wat jullie zelf willen, als julie zo naar jullie leiding luisteren. Chapeaux... Nog vragen of was dit duidelijk?

O ja proficiat met je massa, het was echt een goede!
 

DeletedUser75236

Guest
Waarom blijft je zelfs wenen? Je hebt je 5dagen NAP op die dorpen dus wat is je probleem? Zoals ik gisteren al zei, gewoon blijven zeuren kom je vast ergens wel mee..

Letterlijke sloopmassa? 70dorpen waar kata's op je boerderij en HQ komen.
Werkelijk heb je nog nooit een sloopmassa/oorlog mee gemaakt. Maar keep on going :D
 
Bovenaan