A man needs no Kitty

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als wij DU hadden binnengehaald, ging hij onze halve stam stabben. Wat dom van ons dat we hem niet binnenhalen, het is ongehoord!
 

DeletedUser66129

Guest
Wat heeft dat met ons te maken?

Voor zover ik weet is de leiding niet eens op de hoogte van wie er allemaal op welk account spelen binnen hun stam, vooral als ik PM's lees waarin staat "ene *****" .

Dus, wat voor sneaky spelletjes?

Oeh leuk. Hoe kom jij aan die PM's dan? Loopt Maxim dood leuk PM's van binnen de stam door te sturen naar Fire! ofzo? :p

Overigens leuk hoe jullie gelijk allemaal happen op een reactie van me.

Oh en ook leuk hoe er op Marco werd aangevallen op dorpen waar precies niet gestackt was. De lijn tussen dorpen die gestackt waren (links) door Sir Maxim werden allemaal niet aangevallen, en precies rechts daarvan viel Keepers of Hell aan op het overige deel. Terwijl Keepers op voorhand niet kon weten dat die dorpen gestackt staan. Dat lijkt me gewoon puur gevalletje van verraad al destijds dat Maxim gewoon al aangaf waar de stacks stonden.. Of het moet wel heel erg toeval zijn wat ik overigens ook niet uit sluit. Maar met ontwikkelingen vandaag begon ik daar wel eventjes over te twijfelen..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Oeh leuk. Hoe kom jij aan die PM's dan? Loopt Maxim dood leuk PM's van binnen de stam door te sturen naar Fire! ofzo? :p

Overigens leuk hoe jullie gelijk allemaal happen op een reactie van me.

Oh en ook leuk hoe er op Marco werd aangevallen op dorpen waar precies niet gestackt was. De lijn tussen dorpen die gestackt waren (links) door Sir Maxim werden allemaal niet aangevallen, en precies rechts daarvan viel Keepers of Hell aan op het overige deel. Terwijl Keepers op voorhand niet kon weten dat die dorpen gestackt staan. Dat lijkt me gewoon puur gevalletje van verraad al destijds dat Maxim gewoon al aangaf waar de stacks stonden.. Of het moet wel heel erg toeval zijn wat ik overigens ook niet uit sluit. Maar met ontwikkelingen vandaag begon ik daar wel eventjes over te twijfelen..

Dat lijkt me idd toeval
 

DeletedUser66129

Guest
Dat lijkt me idd toeval

Je lijkt me wel overal van op de hoogte, weet niet of je nou nog wel speelt of niet...

Maar als je wel speelt mag je je al helemaal gaan schamen door te zeggen dat je niks wist van gedeeld forum tussen Meow en Shadow, volgens mij was dit binnen Fire! al een flinke tijd bekend dat Shadow en Meow een verhouding hadden. Dus dan is het gewoon een vijandelijk rekruut wat Fire! hier gedaan heeft. Dan hoeft verleden dat die in Bier zat niks mee te maken hebben, laatste verhoudingen was het gewoon jullie vijand en onze BG en die rekruteren jullie ook gewoon weg nu dus ja..

Verder toeval, tja kan best, maar vind het nog steeds verbazingwekkend hoe alle dorpen vrijwel onder vuur liggen door Fire op die dorpen na.. Terwijl een van de gestackte dorpen zelfs nog direct naast een ander dorp ligt die wel aangevallen werd...
 

DeletedUser66129

Guest

Opmerkelijk is het zeker, vooral wetende nu dat Sir Maxim dus eigenlijk tot Fire! behoort en de stacks van hem kwamen.

Maar goed ik geloof jullie erin dat het dan toeval is, ga er verder niet op in.
 

DeletedUser71618

Guest
Zij kwamen naar ons toe, de vijand van uw vijand is uw vriend dus waarom geen samenwerking, deden jullie toch ook met XB, ik volgde het toen zo niet echt maar zag wel eens voorbijkomen dat jullie eens een vv van hun gedaan hadden.
Wij hadden XB die ons in de rug zat te kloten dus we werkte ze ineens weg met een massa, in deze periode hebben jullie 2 massa's op ons kunnen doen terwijl onze troepen bij XB aan het spelen waren.


We zullen wel zien of het bij 2 gaat blijven want ik zag toch een mooi gesprek tussen fire en DU 3.0 dat ze meerdere pogingen deden om hem te rekruteren.

Goh, een DUB van TOTR zat in XB, natuurlijk hebben we die VV wel eens gehad. Voor de rest volgens mij niet, nee.

Kunnen jullie XB en Fire niet combineren nee? Volgens mij doe je dan iets verkeerd hoor. Een klein rimstammetje tegen de #1 stam en dan kan je alleen maar je troepen 'bij XB laten spelen'?

Insinuaties hè, maar helaas, aint gonna happen.
Ligt er nog iemand plat van het lachen wanneer we terugdenken aan de commentaar die Meow van Fire kreeg toen ze Leg rekruteerden ? Ik allesinds wel... En dan te denken dat dit gewoon velen malen erger is, jullie kunnen er echt wat van hoor ;)
Vertel de vergelijking dan eens, en hoe het vele malen erger is? Ik lig wel plat van het lachen ja, van jouw beperkte zicht op dergelijke situaties. Of niet, is eigenlijk om te huilen.

Waarom DU niet? Waarom Shadow zelf niet, door de actie verliezen ze hun belangrijkste steunpilaren en hun grootste slagkans + deze stomp tegen hun moraal.

Goh, alsof SHADOW zo'n ramp is om tegen te spelen. Een actie en twee medium-grote
accounts liggen al in puin. Al voordat de recruit definitief rond was / overgestapt was. Ik heb ze maanden lang laten liggen, maar sinds jullie er VV draaien werd het wel eens tijd om te laten zien wie er de baas is hè.

- Jullie rekruten 1 persoon van een stam - meow een hele stam. (niet netjes van die ene persoon om de anderen zo te laten stikken)
- Jullie rekruteren van een BG van Meow terwijl meow slechts een half afgesproken NAP recruteerde
- Jullie rekruteren van een stam die gedeeld fora en gedeelde chats had met jullie vijand meow

Laat duidelijk zijn dat ik jullie niks kwalijk neem, ondanks de bizarre manier waarop dit gebeurt is het vanuit Fire hun kent gewoon een goede zet. Well played.
Weet wel dat deze actie nog maar eens volgende zaken aanduid:
- de normen en waarden die Fire naar eigen zeggen hanteert draaien mee wanneer het Fire goed uitkomt (is niet de eerste keer dat we dat zien)
- jullie zijn zo hypocriet als maar zijn kan

Have fun met de recruits, meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken ;)

Dus omdat het niet netjes van die ene persoon is is het niet netjes van Fire? Wat is daar je vergelijking?

Oh, jullie hebben als #1 stam zelfs een BG nodig met de grootste noobs in de rim achter Fire? Wauw, dat is wel best wel triest eigenlijk. En dat zou erg zijn omdat? En waarom moeten wij ons daar wat van aantrekken? Zorg jij maar dat je je BG op orde hebt dan, als dat zo belangrijk voor je is. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat Meow zich zo verlaagd had dat er al een BG stond. Als je het eens in de openbaarheid bracht konden we daar ook over nadenken! Misschien is het beter als je alle Meow-geheimen vast op tafel gooit hè. Kunnen we er rekening mee houden.

Welke normen en waarden? Waar hypocriet?
 

DeletedUser71618

Guest
Maar als je wel speelt mag je je al helemaal gaan schamen door te zeggen dat je niks wist van gedeeld forum tussen Meow en Shadow, volgens mij was dit binnen Fire! al een flinke tijd bekend dat Shadow en Meow een verhouding hadden. Dus dan is het gewoon een vijandelijk rekruut wat Fire! hier gedaan heeft. Dan hoeft verleden dat die in Bier zat niks mee te maken hebben, laatste verhoudingen was het gewoon jullie vijand en onze BG en die rekruteren jullie ook gewoon weg nu dus ja..

Verder toeval, tja kan best, maar vind het nog steeds verbazingwekkend hoe alle dorpen vrijwel onder vuur liggen door Fire op die dorpen na.. Terwijl een van de gestackte dorpen zelfs nog direct naast een ander dorp ligt die wel aangevallen werd...

Nou, eerlijk gezegd wist ik, zoals ik in de post hierboven zette, er helemaal niks van. En dan nog; hebben jullie mooi pech. Dat er eens geVV'd werd was wel bekend ja, maar voor de rest kan je alleen maar gissen hè. En een vijandelijke recruit is erg voor een stam omdat? Volgens mij kan je het maximaal de speler zelf die overstapt aanrekenen.

Oh, dan kan ik het ook verbazingwekkend noemen hoe Fero en CM en Fluffy een tijd geleden op 0 stacks edels gooiden maar wel alle linies achter mijn stacks. Goh, wat raar, dat ze in kunnen schatten waar mijn stacks staan ongeveer. Na een tijdje aan het front gelegen te hebben snap je een speelstijl van je tegenstander wel hoor. Weet niet of iedereen dat snapt, maar logisch lijkt het me wel.
 

DeletedUser66129

Guest
Oh, dan kan ik het ook verbazingwekkend noemen hoe Fero en CM en Fluffy een tijd geleden op 0 stacks edels gooiden maar wel alle linies achter mijn stacks. Goh, wat raar, dat ze in kunnen schatten waar mijn stacks staan ongeveer. Na een tijdje aan het front gelegen te hebben snap je een speelstijl van je tegenstander wel hoor. Weet niet of iedereen dat snapt, maar logisch lijkt het me wel.

Ja alleen had ik dus een hele tijd vv en waren bij de eerste aanval van keepers de dorpen leeg waar het om ging. Ineens bij volgende aanval dus wel gestackt maar precies die dorpen laat die liggen en dan benoem ik het nog eens zonder dat hij in tussentijd de dorpen had aangevallen. De vergelijking die je nu maakt slaat dus eindelijk nergens op. Vooral gezien ik het account naar eigen hand heb geprobeerd te zetten en keepers dus nooit kan weten hoe 'mijn speelstijl' was.
 

DeletedUser71618

Guest
Ja alleen had ik dus een hele tijd vv en waren bij de eerste aanval van keepers de dorpen leeg waar het om ging. Ineens bij volgende aanval dus wel gestackt maar precies die dorpen laat die liggen en dan benoem ik het nog eens zonder dat hij in tussentijd de dorpen had aangevallen. De vergelijking die je nu maakt slaat dus eindelijk nergens op. Vooral gezien ik het account naar eigen hand heb geprobeerd te zetten en keepers dus nooit kan weten hoe 'mijn speelstijl' was.

'Precies die dorpen' is vaak een gevoel. Loop het nog eens na. Wellicht is hij wel een hele linie extra opgeschoven o.i.d.

Of; is het een perfecte inschatting geweest? ^^

Hoewel het bij Meow vaak lastig inschatten is, de manier waarop CM gerestacked werd een hele tijd geleden voor de 'nieuwe linie' was verbazingwekkend bijvoorbeeld :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Ligt er nog iemand plat van het lachen wanneer we terugdenken aan de commentaar die Meow van Fire kreeg toen ze Leg rekruteerden ? Ik allesinds wel... En dan te denken dat dit gewoon velen malen erger is, jullie kunnen er echt wat van hoor ;)

Dat zeg ik niet, ik zeg zelfs dat dit veel erger is :D

Geweldig dit, jullie hebben stuk voor stuk geen weet van de hele situatie. Wat de spelers uit Fire verkondigen; de enige rekruut uit Shadow is Sirmaxim. Een account dat voorheen ook al tot onze zijde behoorde. Één rekruut is in geen enkel geval te vergelijken met het doodrekruteren van een hele stam :eek:. Dat er mensen zijn die Shadow verlaten heeft helemaal niets met Fire te maken. Leuker nog, Du 3.0 is Shadow verlaten zodat hij zijn onderbuurman Pjotr 'legit' kan stabben. Ik kan dit allemaal aantonen met skype logjes en ingame pm's (rofl).

Insinuaties dat er nog meer rekruten gaan volgen is gewoon klinkklare onzin. Ik zeg nooit nooit, maar de kans is zeer zeeer klein dat we nog meer dan één account zullen rekruteren van (ex-)shadow. Ik trok mijn wenkbrauwen al op toen Sirmaxim werd beschuldigd van stabben, omdat hij voor de toetreding naar Fire edelde van een shadow lid. Dit was een 'zeer lage actie'. Het onwetende Meow was niet op de hoogte van het feit dat er sprake is van een fusie en dat de spelers van het 'getroffen account' een prachtig plekje in Fire krijgen. Iets waar heel shadow zijn stamgenoten, bondgenootschap met meow en eigen speelstijl zou laten vallen.

Suggereren dat dit ook maar enigszins in de buurt komt van Leg is uiterst vreemd.
 

DeletedUser66129

Guest
'Precies die dorpen' is vaak een gevoel. Loop het nog eens na. Wellicht is hij wel een hele linie extra opgeschoven o.i.d.

Of; is het een perfecte inschatting geweest? ^^

Hoewel het bij Meow vaak lastig inschatten is, de manier waarop CM gerestacked werd een hele tijd geleden voor de 'nieuwe linie' was verbazingwekkend bijvoorbeeld :D

Er valt alleen niet te spreken over een linie en als je goed mee gelezen had je dat al kunnen weten. Er is niet echt een 'linie' gestackt geweest, er is van links naar rechts gewerkt. Heb overigens screentje nog op PC staan, zal straks wel posten.
 
Reactiescore
1.167
Oeh leuk. Hoe kom jij aan die PM's dan? Loopt Maxim dood leuk PM's van binnen de stam door te sturen naar Fire! ofzo? :p

We hadden het over leiders toch? Dus nee, Maxim was het niet, maar een leider binnen Shadow.


Oh en ook leuk hoe er op Marco werd aangevallen op dorpen waar precies niet gestackt was. De lijn tussen dorpen die gestackt waren (links) door Sir Maxim werden allemaal niet aangevallen, en precies rechts daarvan viel Keepers of Hell aan op het overige deel. Terwijl Keepers op voorhand niet kon weten dat die dorpen gestackt staan. Dat lijkt me gewoon puur gevalletje van verraad al destijds dat Maxim gewoon al aangaf waar de stacks stonden.. Of het moet wel heel erg toeval zijn wat ik overigens ook niet uit sluit. Maar met ontwikkelingen vandaag begon ik daar wel eventjes over te twijfelen..

Wat een bullshit probeer je hier te verkondigen Richard, als je de vv inderdaad zelf hebt gedaan zou je wel beter weten. Elk dorp waar ik van MP front mee heb/had lag onder aanval. Dat gedeelte links waar jij het over hebt, stond zwaar gestacked. Ik kwam er met 6+ clears niet doorheen en de muur bleef (zelfs met kata's) boven de 10. Dan laat ik die dorpen inderdaad links liggen, en de dorpen waar geen stacks stonden of waar ik door de stacks heen beukte, gooi ik edels op. Logisch toch? Je bent gewoon outplayed.

Verder toeval, tja kan best, maar vind het nog steeds verbazingwekkend hoe alle dorpen vrijwel onder vuur liggen door Fire op die dorpen na.. Terwijl een van de gestackte dorpen zelfs nog direct naast een ander dorp ligt die wel aangevallen werd...

Zoals ik al zei, je verkondigt bullshit hier. Alle dorpen lagen wel degelijk onder vuur.

Ja alleen had ik dus een hele tijd vv en waren bij de eerste aanval van keepers de dorpen leeg waar het om ging. Ineens bij volgende aanval dus wel gestackt maar precies die dorpen laat die liggen en dan benoem ik het nog eens zonder dat hij in tussentijd de dorpen had aangevallen. De vergelijking die je nu maakt slaat dus eindelijk nergens op. Vooral gezien ik het account naar eigen hand heb geprobeerd te zetten en keepers dus nooit kan weten hoe 'mijn speelstijl' was.

Lees hierboven, en nogmaals je bent gewoon outplayed.


Er valt alleen niet te spreken over een linie en als je goed mee gelezen had je dat al kunnen weten. Er is niet echt een 'linie' gestackt geweest, er is van links naar rechts gewerkt. Heb overigens screentje nog op PC staan, zal straks wel posten.

Post maar! Dan post ik de rapportjes waar je kan zien dat wel degelijk alle dorpen zijn aangevallen :)

E; laat dat van die rapportjes maar zitten, die zijn automatisch al verwijderd? Zie ze in ieder geval niet meer. Je zou me maar moeten geloven :p
 

DeletedUser73972

Guest
@Roald97

Mwa het is op een andere schaal, dat zeker, maar rekruten van de BG van je vijand is net hetzelfde als wat er bij Leg gebeurde, al was dat 'maar' een NAP van Bier.
 

DeletedUser77130

Guest
- Jullie rekruten 1 persoon van een stam - meow een hele stam. (niet netjes van die ene persoon om de anderen zo te laten stikken)

Fire heeft slim onderhandelt door alle opties tegen elkaar af te wegen. Het resultaat mag er wezen.

- Jullie rekruteren van een BG van Meow terwijl meow slechts een half afgesproken NAP recruteerde

*Kuch* Meow rekruteerde een aanzienlijk aantal accounts van leg, terwijl Fire een paar spelers rekruteerd.

- Jullie rekruteren van een stam die gedeeld fora en gedeelde chats had met jullie vijand meow

We can't sniff that, hmkay?

Weet wel dat deze actie nog maar eens volgende zaken aanduid:
- de normen en waarden die Fire naar eigen zeggen hanteert draaien mee wanneer het Fire goed uitkomt (is niet de eerste keer dat we dat zien)
- jullie zijn zo hypocriet als maar zijn kan

Zoals:

- Een aantal kata-aantallen opzetten op Fire! vanuit een vv-account binnen Shadow;
- DU 3.0 die lange tijd in onderhandeling was met Fire, maar toen heel graag Krondor28 wilde stabben en het toen 100% kon vergeten:
2ivgojc.png

Al is het vragen van K28 niet de slimste manier om Krondor28 te willens stabben.

Dus ga maar fijn in de zandbak spelen met jou "jullie" en "wij" geouwehoer inclusief mooie praatjes voor de schermen.
 

DeletedUser61134

Guest
- DU 3.0 die lange tijd in onderhandeling was met Fire, maar toen heel graag Krondor28 wilde stabben en het toen 100% kon vergeten:
2ivgojc.png

Al is het vragen van K28 niet de slimste manier om Krondor28 te willens stabben.

Dus ga maar fijn in de zandbak spelen met jou "jullie" en "wij" geouwehoer inclusief mooie praatjes voor de schermen.

:eek:
Totaal de verkeerde aanpak.
Eerst vervals je wat informatie, langzaam iedereen 1 voor 1 wat negatieve dingen voorschotelen betreffende Krondor of Fire!.
Dan de genadeklap uitdelen dat Krondor hun wil edelen vanwege sus en zo.

En dan pas de vraag tot actie!
 

DeletedUser77130

Guest
:eek:
Totaal de verkeerde aanpak.
Eerst vervals je wat informatie, langzaam iedereen 1 voor 1 wat negatieve dingen voorschotelen betreffende Krondor of Fire!.
Dan de genadeklap uitdelen dat Krondor hun wil edelen vanwege sus en zo.

En dan pas de vraag tot actie!

Dat zou nog kunnen werken ook. :cool:
 
Reactiescore
1.167
Jij wist het niet*
 

DeletedUser66129

Guest
Wat een bullshit probeer je hier te verkondigen Richard, als je de vv inderdaad zelf hebt gedaan zou je wel beter weten. Elk dorp waar ik van MP front mee heb/had lag onder aanval. Dat gedeelte links waar jij het over hebt, stond zwaar gestacked. Ik kwam er met 6+ clears niet doorheen en de muur bleef (zelfs met kata's) boven de 10. Dan laat ik die dorpen inderdaad links liggen, en de dorpen waar geen stacks stonden of waar ik door de stacks heen beukte, gooi ik edels op. Logisch toch? Je bent gewoon outplayed.



Zoals ik al zei, je verkondigt bullshit hier. Alle dorpen lagen wel degelijk onder vuur.



Lees hierboven, en nogmaals je bent gewoon outplayed.




Post maar! Dan post ik de rapportjes waar je kan zien dat wel degelijk alle dorpen zijn aangevallen :)

E; laat dat van die rapportjes maar zitten, die zijn automatisch al verwijderd? Zie ze in ieder geval niet meer. Je zou me maar moeten geloven :p

Je zegt nu zelf complete bullshit, niet 'alle dorpen' lagen onder vuur, kijk maar naar screentje:

lslwwwihk5cvs.png


Dit berichtje stuurde ik naar iemand anders van Shadow op de 14e. Om even te laten zien wat de ODD stijging etc. is: http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&id=2109814&mode=history. Kijk naar de 14e en dagen ervoor. Nooit genoeg om die 6 clears van jou per dorp te slopen lijkt me?

Ik ben dus niet degene die bullshit verkondigd maar jij lijkt me in een wanhopige actie jezelf proberen te redden..


Nogmaals wij wisten niet eens dat Meow een BG met Shadow had, alleen dat er op Marco ge vv'd werd

Een aantal van je stamgenoten wisten het wel degelijk. En het is zelfs volgens mij op AF nog behandeld. Maar waren sowieso paar binnen Fire! die er van wisten, dus dat jij het niet weet vind ik raar dat als een aantal andere het wel weten..
 
Bovenaan