A man needs no Kitty

Reactiescore
1.149
Als de spelers het druk hebben en de stam bezig is met een massa, dan komt een stam vver niet zo goed uit hé.

Voor jullie natuurlijk wel, aangezien dit de kans was om eens wat dorpjes te kunnen edelen van Fire!.
Ik persoonlijk vind het maar een laffe actie om een vv te pakken wat in de rim ligt achter je vijand. Het lukt jullie niet om dorpjes te pakken (op die paar van Fluffy en Baap na) aan het echte front, zoals andersom wel gebeurd. Om maar wat te compenseren pak je een VV wat achter Fire ligt en bestookt daar een account met 200+ edelinc om vervolgens maar een paar dorpjes te pakken.

Dit is trouwens mijn eigen mening hoor.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ligt er nog iemand plat van het lachen wanneer we terugdenken aan de commentaar die Meow van Fire kreeg toen ze Leg rekruteerden ? Ik allesinds wel... En dan te denken dat dit gewoon velen malen erger is, jullie kunnen er echt wat van hoor ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Sup Meow, bang dat jullie je kwantitatief voordeel verliezen qua def? :D

En zelfs met dat voordeel bakken jullie er defensief nog steeds niks van haha.
 

DeletedUser76902

Guest
Voor jullie natuurlijk wel, aangezien dit de kans was om eens wat dorpjes te kunnen edelen van Fire!.
Ik persoonlijk vind het maar een laffe actie om een vv te pakken wat in de rim ligt achter je vijand. Het lukt jullie niet om dorpjes te pakken (op die paar van Fluffy en Baap na) aan het echte front, zoals andersom wel gebeurd. Om maar wat te compenseren pak je een VV wat achter Fire ligt en bestookt daar een account met 200+ edelinc om vervolgens maar een paar dorpjes te pakken.

Dit is trouwens mijn eigen mening hoor.

Zij kwamen naar ons toe, de vijand van uw vijand is uw vriend dus waarom geen samenwerking, deden jullie toch ook met XB, ik volgde het toen zo niet echt maar zag wel eens voorbijkomen dat jullie eens een vv van hun gedaan hadden.
Wij hadden XB die ons in de rug zat te kloten dus we werkte ze ineens weg met een massa, in deze periode hebben jullie 2 massa's op ons kunnen doen terwijl onze troepen bij XB aan het spelen waren.

Rekruut van Maxim en Marky is toch niet te vergeleken met het rekruteren van een gehele stam bosmongool..
We zullen wel zien of het bij 2 gaat blijven want ik zag toch een mooi gesprek tussen fire en DU 3.0 dat ze meerdere pogingen deden om hem te rekruteren.
 

DeletedUser

Guest
Er is inderdaad contact geweest met DU 3.0, echter bleek uit deze gesprekken dat de bespelers een geheel andere visie als wel mentaliteit hadden dan wij verwachten van de spelers/accounts die Fire! joinen. Ik doel hiermee onder andere op; niet vies zijn van stabben e.d.
 

DeletedUser76902

Guest
Er is inderdaad contact geweest met DU 3.0, echter bleek uit deze gesprekken dat de bespelers een geheel andere visie als wel mentaliteit hadden dan wij verwachten van de spelers/accounts die Fire! joinen. Ik doel hiermee onder andere op; niet vies zijn van stabben e.d.

Je haalt net Maxim fire in die zijn stam & zijn 3 vrienden DU, oldskoolboy & polo stabbed, kijk eens wat een front front deze nu krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Je haalt net Maxim fire in die zijn stam & zijn 3 vrienden DU, oldskoolboy & polo stabbed, kijk eens wat een front front deze nu krijgen.

Op welke manier noem jij dit stabben? Oldskoolboy is een fusie partner en zal naar verloop van tijd op Maxim gaan spelen. DU is een ongeleid projectiel en van Polo hebben jullie de VV. Dat je dit überhaupt een stab durft te noemen, shame on you.
 
Reactiescore
1.149
Zij kwamen naar ons toe, de vijand van uw vijand is uw vriend dus waarom geen samenwerking, deden jullie toch ook met XB, ik volgde het toen zo niet echt maar zag wel eens voorbijkomen dat jullie eens een vv van hun gedaan hadden.
Wij hadden XB die ons in de rug zat te kloten dus we werkte ze ineens weg met een massa, in deze periode hebben jullie 2 massa's op ons kunnen doen terwijl onze troepen bij XB aan het spelen waren.

Er is nooit een BG geweest met XB en noch zijn er vv'tjes gedraait die je kan vergelijken met jullie vv werk op Marco Polo.
Ja, ik heb de screentjes gezien van het gedeelde forum waarop Noire "op een goede samenwerkig" typte, echter is dat volledig uit zijn verband gerukt aangezien er alleen contact zou zijn over wanneer er een massa zou worden uitgevoerd. Toen Noire zag dat het een openbaard gedeeldforum werd met Fire (ipv leiding) en dat er een BG bij diplomtie stond, is alles opgeheven.

Je haalt net Maxim fire in die zijn stam & zijn 3 vrienden DU, oldskoolboy & polo stabbed, kijk eens wat een front front deze nu krijgen.

Oldskoolboy is een intern/fusie van Maxim, die valt dus al af bij het stabben. Ik snap de reden van Marco Polo aangezien er wel deff stond van Maxim, echter draaide jullie daar weer VV, maar D.U 3.0 niet echt. Bovendien worden er geen aanvallen heen gestuurd, een echte stab kan je dit niet noemen.
 

DeletedUser66129

Guest
Op welke manier noem jij dit stabben? Oldskoolboy is een fusie partner en zal naar verloop van tijd op Maxim gaan spelen. DU is een ongeleid projectiel en van Polo hebben jullie de VV. Dat je dit überhaupt een stab durft te noemen, shame on you.

Wel leuk dat leiding Shadow niks wist van fusie partner. Leuke sneaky spelletjes spelen jullie dus hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk dat leiding Shadow niks wist van fusie partner. Leuke sneaky spelletjes spelen jullie dus hoor ;)

Oh ja, wij hebben die fusie namelijk geregeld... o_O

Btw je handtekening klopt niet, zou Meow is life moeten zijn, niet live. Nu staat er live als in: "live show".. Zo van, we zijn live boys. Als op de radio..
 
Reactiescore
1.149
Wel leuk dat leiding Shadow niks wist van fusie partner. Leuke sneaky spelletjes spelen jullie dus hoor ;)

Wat heeft dat met ons te maken?

Voor zover ik weet is de leiding niet eens op de hoogte van wie er allemaal op welk account spelen binnen hun stam, vooral als ik PM's lees waarin staat "ene *****" .

Dus, wat voor sneaky spelletjes?
 

DeletedUser76902

Guest
Oldskoolboy is een intern/fusie van Maxim, die valt dus al af bij het stabben. Ik snap de reden van Marco Polo aangezien er wel deff stond van Maxim, echter draaide jullie daar weer VV, maar D.U 3.0 niet echt. Bovendien worden er geen aanvallen heen gestuurd, een echte stab kan je dit niet noemen.

Waarom DU niet? Waarom Shadow zelf niet, door de actie verliezen ze hun belangrijkste steunpilaren en hun grootste slagkans + deze stomp tegen hun moraal.
 

DeletedUser

Guest
Steunpilaren, ze zijn enkel Maxim kwijt. Maar goed, moraal geval kan ik eventueel nog in komen. Maar dat er sprake zou zijn van een stab? No way.

Bovendien heb ik al uitgelegd waarom DU niet, het is een ongeleid projectiel die niet als jullie alles doet voor een wereldwinst. Ook al zou hij hiervoor per direct stamgenoten o.i.d. moeten aanvallen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zin om het te onderbouwen?
- Jullie rekruten 1 persoon van een stam - meow een hele stam. (niet netjes van die ene persoon om de anderen zo te laten stikken)
- Jullie rekruteren van een BG van Meow terwijl meow slechts een half afgesproken NAP recruteerde
- Jullie rekruteren van een stam die gedeeld fora en gedeelde chats had met jullie vijand meow

Laat duidelijk zijn dat ik jullie niks kwalijk neem, ondanks de bizarre manier waarop dit gebeurt is het vanuit Fire hun kent gewoon een goede zet. Well played.
Weet wel dat deze actie nog maar eens volgende zaken aanduid:
- de normen en waarden die Fire naar eigen zeggen hanteert draaien mee wanneer het Fire goed uitkomt (is niet de eerste keer dat we dat zien)
- jullie zijn zo hypocriet als maar zijn kan

Have fun met de recruits, meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
- Jullie rekruten 1 persoon van een stam - meow een hele stam. (niet netjes van die ene persoon om de anderen zo te laten stikken)
- Jullie rekruteren van een BG van Meow terwijl meow slechts een half afgesproken NAP recruteerde
- Jullie rekruteren van een stam die gedeeld fora en gedeelde chats had met jullie vijand meow

Laat duidelijk zijn dat ik jullie niks kwalijk neem, ondanks de bizarre manier waarop dit gebeurt is het vanuit Fire hun kent gewoon een goede zet. Well played.
Weet wel dat deze actie nog maar eens volgende zaken aanduid:
- de normen en waarden die Fire naar eigen zeggen hanteert draaien mee wanneer het Fire goed uitkomt (is niet de eerste keer dat we dat zien)
- jullie zijn zo hypocriet als maar zijn kan

Have fun met de recruits, meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken ;)

- Maybe true, echter is het wel een rekruut die je terug kan halen naar de bier tijd. Waar hij ook bij Fire en Bier hoorde.
- Wist ik niet, dacht dat jullie aan vv van Marco ooit deden
- Wist ik persoonlijk niet
 
Bovenaan