A Cheesy strategy to Tribalwars

Reactiescore
90
Oei Lars de kat een dorp van 6k met zo weinig troepen? Riekt naar boost. Verdere uitleg verwijs ik je naar het gesprek hier boven. Verweer van niets. Tevens iemand die je vriend noemt, en met wie je op een stam gezamenlijk loopt. Riekt naar boost. Wat is er hier voor besproken? Dat hij aangeeft nog 2 dagen de tijd nodig te hebben. Komt dit zomaar uit de lucht vallen? Of heb je gezegd dat je hem ging internen.

De premoble vanuit mij is een feit. Poging tot recap op rone idem een feit! Niets strafbaars aan. Ook niet als het een dubbele mb geweest zou zijn. ( wat niet het geval is ).
Ik heb tenslotte niet de inzet gegeven om de dorpen te pakken. Maar wel om ze te recappen.

Weer dat discord niet als bewijs fungeert. Maar toch onderbouwt dit een deel dat er zeker bekend was binnen kaas wie contact had met lordmich.
Oftewel, jij wist dat er edels liepen op deze spelers. Jij weet de aankomsttijden. Jij hebt contact met die spelers om ze naar de rim te helpen verhuizen, en edelt en cleart dat voor ze voor. Je edelt voor om Kaas te stangen, en je gooit edels achter Kaas zijn edels binnen een paar sec om zijn edels te recappen.

Op welke manier zou Kaas dan samenwerken met deze spelers, als ze intussen alles naar jou doorspelen om ervoor te zorgen dat Kaas zo hard als mogelijk tegengewerkt wordt? Ik snap het niet.

Reactiescore
90
Zelfde topic nieuw jasje nieuwe stam
Kaas Stam

Ik wil graag iets aan het licht brengen over de stam Kaaas Soufle (tag Kaas), omdat dit blijkbaar goed werkt via het algemeen forum. Ook dit zaakje stinkt aan alle kanten en daarom is het goed als de moderators ook hier maar eens induiken.

In de boostregels staat opgenomen dat het verboden is om in de beginfase van een wereld een competitief voordeel te hebben door het gebruik van moraalbrekers.
Er is sprake van een competitief voordeel, op het moment dat deze moraalbrekers gebruikt worden om voor te edelen en/of dorpen te clearen om vervolgens de dorpen te laten overnemen door een aantal accounts.

Er zijn een aantal screenshots uit de beerput van de stam Kaaas gekomen, waarin zij in de beginfase mb spelers gebruiken om mee voor te clearen en te edelen. Om vervolgens deze mb spelers ook nog eens te internen. Daarnaast worden er sluwe tactieken gebruikt om dorpen met zo min mogelijk verliezen over te nemen, zonder dat het op valt in de verslagen tegenstanders. Met onderstaande bewijslast lijkt het me duidelijk dat hier sprake is van een duidelijk competitief voordeel.

Laten we beginnen met de volgende screenshot (screenshot 1). Je ziet hier een screenshot, waar LordMich aangeeft samen met Spanky (beide van de stam WildFyre gelegen in het cluster van de stam Kaas), met Kaas samen te werken en voor hun te clearen, waarna de stam Kaaas ook mee mag snoepen. Hier is dus al sprake van een competitief voordeel.

Bekijk bijlage 35874

In screenshot 1 wordt dus gesproken van een samenwerking tussen LordMich en Spanky, beide van de stam Wildfyre en dus de stam Kaaas. In de TWStats is het opvallend dat deze twee spelers (LordMich en Spanky), die een samenwerking hebben met Kaaas vervolgens over worden genomen door Miraculum. Deze Wildfyre stam is dus eerst ingezet om concurrenten vroegtijdig uit de weg te ruimen voor Kaaas, zodat ze zelf zonder verliezen de dorpen op kunnen mee edelen. En internen vervolgens de mb stam/spelers die voor hun hebben gecleard. Daarnaast pakt Miraculum ook al vanaf z’n 6e dorp nagenoeg geen ODA meer, wat opvallend is en dit verhaal bevestigd. Zie screenshot 2 en 3. Dit lijkt me meer dan voldoende bewijs van een boost + intern.

Bekijk bijlage 35875 Bekijk bijlage 35876
In de volgende screenshots is duidelijk te zien dat deze interns met volledige samenwerking gedaan worden. Er wordt namelijk op sluwe wijze geprobeerd om dit met zo min mogelijk verliezen te realiseren. Hier moeten de moderators ook eens even goed naar kijken. De eerste edelclear van Miraculum wordt volledig gedodged, zodat de tweede edelclear van Rone de troepen zonder muur gemakkelijk kapot kan maken, met minimale verliezen (zie screenshot 4 en 5). Uit deze screenshots is dus ook te zien dat er voorgeëdeld wordt, wat ook in strijd is met de regels in dit stadium.

Bekijk bijlage 35877

Bekijk bijlage 35878

Ook zijn er nog meer dingen die niet helemaal mogen, maar daarover zijn mijn spionnen nog meer informatie aan het verzamelen.
Detective Eric (Detecteeric) is on the case!
Huh, je zegt:
"De eerste edelclear van Miraculum wordt volledig gedodged, zodat de tweede edelclear van Rone de troepen zonder muur gemakkelijk kapot kan maken, met minimale verliezen (zie screenshot 4 en 5)."

Maar het is op twee verschillende dorpen? Leg uit!

Reactiescore
354
In 3 post hier boven heb ik uitgelegd hoe onze contact tot stand gekomen is. Als je daar overheen leest kan het gebeuren dat je geen duidelijkheid hebt. Zou het nog eens proberen.

Reactiescore
90
In 3 post hier boven heb ik uitgelegd hoe onze contact tot stand gekomen is. Als je daar overheen leest kan het gebeuren dat je geen duidelijkheid hebt. Zou het nog eens proberen.
Je hebt niets uitgelegd, je zegt dat het volgens jou naar een stab ruikt zonder enige bewijzen. Dat is netjes weerlegd, en dan wijs je er nog eens naar. Zo werkt dat niet helemaal hè.

Reactiescore
354
Ik kan dit toelichten, nu mijn anonimiteit aan de wilgen gehangen word . Ik had een recap op 3 uur met toeval lopen op een dorp die hun net hadden gepakt. Waarna ik had aangegeven het dorp niet af te staan. En dat ik ze wel 1x wilde helpen. Dit heb ik gedaan. Dus ben dan een mb ?

En yup ik heb het dorp een pre Noble gegeven na dat ze zeiden inc van kaas te krijgen. Heb tevens ook een recap gezet. Waar ik via support 5 dagen hier voor al toestemming had gekregen dat dit onderdeel was van het spel.

Verder is er geen samenwerking geweest buiten die ene run richting de rim.
Een citaat van mijn eigen bericht, ik heb ze beloofd 1x mee te lopen en aangezien ik een dorp goedkoop tot bijna free had. Vond ik dit het minste wat ik kon doen. Na ze dus aangaven daar heen te springen, ben ik dus mijn belofte na gekomen. En daarna was eigenlijk de kous ook gelijk af. Maar hadden we wel contact behouden. Zo doende had ik Intel over de inc op de dorpen, en heb ik daar op geanticipeerd. Dit ontken ik ook nergens. Maar nu wijzen naar een prenoble en recap. Heeft weinig zin? Want dit is gewoon toegestaan volgens de regels.

Misschien is het als je het in het algemene plaatje bekijkt geen intern geweest. Maar een stab op een mb. Een speler die samen met kaas op een stam heeft gelopen. Wie wat hoe en waar.. daar heb ik geen inzicht over. Dat is voor support

Reactiescore
90
Een citaat van mijn eigen bericht, ik heb ze beloofd 1x mee te lopen en aangezien ik een dorp goedkoop tot bijna free had. Vond ik dit het minste wat ik kon doen. Na ze dus aangaven daar heen te springen, ben ik dus mijn belofte na gekomen. En daarna was eigenlijk de kous ook gelijk af. Maar hadden we wel contact behouden. Zo doende had ik Intel over de inc op de dorpen en heb ik daar op geanticipeerd. Dit ontken ik ook nergens. Maar nu wijzen naar een prenoble en recap. Heeft weinig zin? Want dit is gewoon toegestaan volgens de regels.

Misschien is het als je het in het algemene plaatje bekijkt geen intern geweest. Maar een stab op een mb. Een speler die samen met kaas op een stam heeft gelopen. Wie wat hoe en waar.. daar heb ik geen inzicht over. Dat is voor support
Zeker toegestaan volgens de regels! Daar hoor je mij niet over. Maar dat bewijst indirect dat het geen boost was, anders zou er niet voorgeëdeld en gerecapt kunnen worden :)

En het bewijst direct, dat deze spelers Kaas gewoon tegen proberen te werken. Dusja, in welke wereld dat een boost kan zijn, ik vind het knap!

Je hebt zelf al eerder met ze gebattled over minimaal een dorpje, dus je weet ook waar ze hun troepen op gelopen hebben en de ODA gepakt hebben. En dat is dus niet voor Kaas.

Reactiescore
1
Oftewel, jij wist dat er edels liepen op deze spelers. Jij weet de aankomsttijden. Jij hebt contact met die spelers om ze naar de rim te helpen verhuizen, en edelt en cleart dat voor ze voor. Je edelt voor om Kaas te stangen, en je gooit edels achter Kaas zijn edels binnen een paar sec om zijn edels te recappen.

Op welke manier zou Kaas dan samenwerken met deze spelers, als ze intussen alles naar jou doorspelen om ervoor te zorgen dat Kaas zo hard als mogelijk tegengewerkt wordt? Ik snap het niet.
Wacht even, ben jij je nu aan het verdedigen hier alsof het hier over jouw account gaat? Dat zou je aan de manier van reageren bijna gaan denken.. als dat zo is zou je een behoorlijk hypocriet ventje zijn door eerst een soort gelijke post te maken en daarna zelf gepakt te worden op boosten

Reactiescore
1.370
Mooie poging om het af weer levend te krijgen Eric! :) Het klopt alleen voor geen flikker, maar leuke poging kerel!

Reactiescore
7.987
Mwah, we mochten kata's van ze koppen om vervolgens te zien dat de dorpen gratis naar WIM gingen. Dat jullie nu aanvallen krijgen vanuit ons is niet bijster bijzonder toch?

Reactiescore
769
Wacht even, ben jij je nu aan het verdedigen hier alsof het hier over jouw account gaat? Dat zou je aan de manier van reageren bijna gaan denken.. als dat zo is zou je een behoorlijk hypocriet ventje zijn door eerst een soort gelijke post te maken en daarna zelf gepakt te worden op boosten
Dit bericht voegt echt niks toe want je leest heel dit topic niet en komt alleen om te bashen , mag ik je tip geven ga naar de tribalwars discord w chat

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.439
Bovenaan