99flex vs chaos neos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24129

Guest
Helemaal mee eens< maar hij heeft mijn een pm gestuurd en me gelijk geblokkeerd.
hij wil me miss op het forum belachelijk maken, maar zoals ik zij ging het stam belang voor.
Ik geloof als ik een bok lid had geweest dat jullie dit ook een redelijke actie hadden genoemd.
het is puur om de stammenoorlog, niets persoonlijks van mijn kant.
Maar iedereen denkt het zijne er maar van, en het zal wel meevallen allemaal, kom op zeg iets van 60 aanvallen op een 28mill acc:eek:

Ik heb in t verleden ook zoiets geflikt, dus ik ga niet zeggen of t juist of onjuist of wat dan ook was.
Ik snap t wel. Maja, dit hoeft niet zo opgelost te worden wel?
En als je t doet moet je t goed doen, dus waarom maar 60? :p
Haha, ik zeg niet dat je er meer van moet maken hoor ;)
 

DeletedUser16232

Guest
Heb ik wat gemist ;)
Is dit topic nu over 1 vs 1 ingame of over wie het leukste op het forum is?:D
 

DeletedUser

Guest
Denk het niet. Ik zou het van beide kanten afkeuren.
Eerlijk spel is veel leuker dan al dat gedoe altijd ;).



Jij, gaat mij op men plaats proberen zetten? ahhaah :D. Wat een lijer :D.
Het maakt niet uit wat lex zegt of niet, jij moet maar de verstandige zijn en daar niet op gaan reageren.
Ik ga niet ontkennen dat lex soms licht ontvlambaar is & dit niet verstandig is.
Maar, jij moet daar maar volwassen op gaan reageren.

Uit bok standpunt? Dan ben je helemaal verkeerd. Ik zal zelden reageren vanuit een groep standpunt,
ik heb men eigen gedacht over iets ;). Dus, voor je dingen gaat zeggen wordt het tijd dat je weet tegen wie je praat.

jij bent een lolbroekje.
jij vind het een zielige actie van mij, maar je weet niet eens wat er gebeurd is. vanwaar reageer je dan nu. je hebt iets gehoord van 1 kant en maakt jou mening daar uit op. dat vind ik niet zielig, maar kortzichtig, het nieuwe woordje dat ik van maikelzz heb geleerd;)
 

DeletedUser24129

Guest
Denk het niet. Ik zou het van beide kanten afkeuren.
Eerlijk spel is veel leuker dan al dat gedoe altijd ;).



Jij, gaat mij op men plaats proberen zetten? ahhaah :D. Wat een lijer :D.
Het maakt niet uit wat lex zegt of niet, jij moet maar de verstandige zijn en daar niet op gaan reageren.
Ik ga niet ontkennen dat lex soms licht ontvlambaar is & dit niet verstandig is.
Maar, jij moet daar maar volwassen op gaan reageren.

Uit bok standpunt? Dan ben je helemaal verkeerd. Ik zal zelden reageren vanuit een groep standpunt,
ik heb men eigen gedacht over iets ;). Dus, voor je dingen gaat zeggen wordt het tijd dat je weet tegen wie je praat.

jij bent een lolbroekje.
jij vind het een zielige actie van mij, maar je weet niet eens wat er gebeurd is. vanwaar reageer je dan nu. je hebt iets gehoord van 1 kant en maakt jou mening daar uit op. dat vind ik niet zielig, maar kortzichtig, het nieuwe woordje dat ik van maikelzz heb geleerd;)

Dus ik zou verstandiger zijn? Damn dat hoor ik niet vaak :p
 

DeletedUser

Guest
nou ik zal niet proberen om hierop te reageren, maar vraag lex eens om de aanvals berichten te laten zien.:p
miss ben ik dan wel net zo verstandig als de gemiddelde bok speler;)
 

DeletedUser24129

Guest
nou ik zal niet proberen om hierop te reageren, maar vraag lex eens om de aanvals berichten te laten zien.:p
miss ben ik dan wel net zo verstandig als de gemiddelde bok speler;)

Wij zijn niet verstandig hoor, allemaal even gek hier. ;)
 

DeletedUser14725

Guest
nou ik zal niet proberen om hierop te reageren, maar vraag lex eens om de aanvals berichten te laten zien.:p
miss ben ik dan wel net zo verstandig als de gemiddelde bok speler;)

Zegt genoeg dat je dat van jezelf zegt ;).
Flink zo dat je "kortzichtig" overneemt van iemand anders ;).

En waaruit jij het haalt dat ik het vooraf gebeurde allemaal niet weet :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Daarbij vind ik dat ze hier een punt hebben, als je een afspraak hebt met iemand, dan houdt je je eraan.
.

de afspraak in bok (in alle stammen) is elkaar niet aanvallen en edelen :rolleyes: daarbij schelden tegen je eigen leden hoort ook niet :rolleyes:

en over dat IRL gebeuren volgens mijn begon tom eerst over dat hij een beter leven had als jou of iets in die richting ... en jij was degene die daar op reageerde ook met IRL dingen er in... en dan ga je tegen chaos zeggen dat hij zo volwassen moet zijn om niet te reageren... dus begin bij je zelf voordat je dingen zegt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zegt genoeg dat je dat van jezelf zegt ;).
Flink zo dat je "kortzichtig" overneemt van iemand anders ;).

En waaruit jij het haalt dat ik het vooraf gebeurde allemaal niet weet :rolleyes:.

ben ik nou flink of zielig:eek:
eerst zielig en dan weer flink.

En waaruit jij het haalt dat ik het vooraf gebeurde allemaal niet weet
begrijp ik niet . is dat turks ofzo??? begrijp je zelf wel wat je daar mee bedoeld:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik heb helemaal geen respect voor mensen die oorlog voeren.:D
En je dochter zal wel dom zijn.
of is ze opgevoed door jou??? hoe kan je nu van iemand zeggen dat zijn zoon wel het zelfde zal doen als zijn vader:eek:
Zo kortzichtig heb ik ze de laatste tijd niet meer mee gemaakt:p

jouw hele schijt familie zijn waarschijnlijk laf en zielig
want je bent geen stuiver waard en je familie ook niet :eek:

verder we gaan in-game zien wat je er van zal bakken
met je grote mond en je lelijke rot kop

jij zal mij nog echt gaan leren kennen
en daar zal jij niet vrolijk van worden :D

en zorg dat ik dan een ban krijg
maakt mij geen reet uit :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb het even aangekijken, maar er wordt alleen maar dingen naar elkaar gegooid, dat niet hoort, en er is verder geen sprank van een battle of iets dergelijks te vinden.
Slotje, lijkt me duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan