99flex vs chaos neos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het probleem is dat jij je nu al zo zielig en triest opstelt om eerder te beginnen..
10 maart is 10 maart..

Naai streek. Moeten we nou wel geloven dat je geen stam hulp vraagt, als het wat te heet word onder je voetjes?
 

DeletedUser

Guest
zoals ik het al zei
je krijgt het zoals je het hebben wilt ;)

en me respect voor jouw is ook gelijk weg heel raar lafaard :eek:

wat ben jij een huilebalk ,je krijgt een paar aanvalletjes en begint gelijk moord en brand te schreeuwen. Je heb me vaak genoeg gezegd dat het jou niet zou uitmaken.
En nu piep je al, en ik heb er nog geen hulp bij hoor, jij inmiddels wel, dus dat 1vs1 klopt al niet meer.
dacht jij dat ik toe liet om eerst loodje aan te pakken, en je clears weer liet opbouwen en dan aan mij kon beginnen?
Een beetje spel inzicht kan geen kwaad he. het stam belang gaat nu even voor:)
 

DeletedUser

Guest
wat ben jij een huilebalk ,je krijgt een paar aanvalletjes en begint gelijk moord en brand te schreeuwen. Je heb me vaak genoeg gezegd dat het jou niet zou uitmaken.
En nu piep je al, en ik heb er nog geen hulp bij hoor, jij inmiddels wel, dus dat 1vs1 klopt al niet meer.
dacht jij dat ik toe liet om eerst loodje aan te pakken, en je clears weer liet opbouwen en dan aan mij kon beginnen?
Een beetje spel inzicht kan geen kwaad he. het stam belang gaat nu even voor:)

ooooh stoute wim toch :eek:

maarja mijn respect heb je want ik speel ook nooit eerlijk :D mwuahwa!!!:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik help je wel lex..!!

Bevel
Herkomst Speler: koningtrol
Dorp: dit dorp valt chaos neos aan! (252|797) C72
Doel Speler: Chaos Neos
Dorp: # nieuw (444|229) C24
Katapultdoel: De Moskee in tilburg :D
Duur: 299:47:12
Aankomst: 12.03.11 09:44:35
Aankomst in: 299:41:22


MUWHAHWA..!! :D:D
 

DeletedUser

Guest
wat ben jij een huilebalk ,je krijgt een paar aanvalletjes en begint gelijk moord en brand te schreeuwen. Je heb me vaak genoeg gezegd dat het jou niet zou uitmaken.
En nu piep je al, en ik heb er nog geen hulp bij hoor, jij inmiddels wel, dus dat 1vs1 klopt al niet meer.
dacht jij dat ik toe liet om eerst loodje aan te pakken, en je clears weer liet opbouwen en dan aan mij kon beginnen?
Een beetje spel inzicht kan geen kwaad he. het stam belang gaat nu even voor:)

spel inzicht je bent gewoon een lafaard
en je krijgt het zoals je het hebben wilt
1vs1 ken je ook op je buik schrijven
jij bent gewoon te zielig voor woorden ventje :eek:
 

DeletedUser

Guest
spel inzicht je bent gewoon een lafaard
en je krijgt het zoals je het hebben wilt
1vs1 ken je ook op je buik schrijven
jij bent gewoon te zielig voor woorden ventje :eek:

Ik hoop dat je niet doorgaat met die beledigingen :eek:
Ook daar ligt een grens :D
 

DeletedUser

Guest
Zal ik doen,maar m,n zoontje zegt dat ik daar maar tegen moet kunnen :p
 

DeletedUser

Guest
ik lach me eigen helemaal te pletter


MWUAHWA...!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
gewoon doen me dochter zou zeggen wat een ... die chaos

ik weet niet wat mijn zoon tegen je dochter zou zeggen, maar waarschijnlijk iets van huilebalk, net zijn vader.:D,maar over op de orde van de dag. iedereen weet hier toch dat dit spel tribalwars heet?
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet wat mijn zoon tegen je dochter zou zeggen, maar waarschijnlijk iets van huilebalk, net zijn vader.:D,maar over op de orde van de dag. iedereen weet hier toch dat dit spel tribalwars heet?

en mijn dochter zou zeggen
afspraak is afspraak en daar moet je , je aanhouden
dus die chaos is een lafaard en zijn zoon zal wel net zo zijn
voor die mensen geen respect die zo een oorlog moeten proberen te winnen

maar verder ben ik geen huilebalk
maar is gewoon een naai streek
en iedereen die dit spel speelt en elkaars vijand is
heeft vaak respect voor de ander
maar naar jouw toe is het niks meer

want je bent gewoon een zielig geval :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb helemaal geen respect voor mensen die oorlog voeren.:D
En je dochter zal wel dom zijn.
of is ze opgevoed door jou??? hoe kan je nu van iemand zeggen dat zijn zoon wel het zelfde zal doen als zijn vader:eek:
Zo kortzichtig heb ik ze de laatste tijd niet meer mee gemaakt:p
 

DeletedUser24129

Guest
Zeg, kunnen we ophouden om elkaars kinderen dom te noemen en allerlei andere dingen te roepen.

Chaos heeft zich niet aan de datum gehouden, dat kun je laf noemen of slim. Maar t is gebeurt, niks aan te veranderen. Dus als jullie elkaar nou ingame even plat bombarderen dan is dat ook weer klaar.
 

DeletedUser14725

Guest
ik heb helemaal geen respect voor mensen die oorlog voeren.:D
En je dochter zal wel dom zijn.
of is ze opgevoed door jou??? hoe kan je nu van iemand zeggen dat zijn zoon wel het zelfde zal doen als zijn vader:eek:
Zo kortzichtig heb ik ze de laatste tijd niet meer mee gemaakt:p

Dit is een zeer zeer zielige reactie Chaos Neos.
Hou je bij reacties over het spel & ga geen zaken naast het spel erbij te betrekken.
Spijtig dat je deze PM niet in game hebt gezonden, anders had ik er alles aan gedaan om je te laten bannen ;).
Wat een zielige reactie.

Daarbij vind ik dat ze hier een punt hebben, als je een afspraak hebt met iemand, dan houdt je je eraan.
En ga je niet lekker vals vroeger aanvallen.
Maar, als je je zo graag wilt laten kennen, ga je gang.
Met deze aanvallen laat je zien uit welk hout je bent gesneden plus dat je toch niet zo zeker bent van jezelf.
Je laat uitschijnen dat je op je dooie gemak zou winnen, maar, neen. Deze actie bewijst dat als het heet onder je voeten wordt je er alles aan zal doen, dus ook dingen die totaal niet kunnen.

Spijtig dat je mede-stam leden je niet een beetje in controle houden.
Men zou als stam ook een signaal moeten geven dat wat jij allemaal probeert uit te spoken ook je stam in diskrediet brengt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zeg, kunnen we ophouden om elkaars kinderen dom te noemen en allerlei andere dingen te roepen.

Chaos heeft zich niet aan de datum gehouden, dat kun je laf noemen of slim. Maar t is gebeurt, niks aan te veranderen. Dus als jullie elkaar nou ingame even plat bombarderen dan is dat ook weer klaar.

Helemaal mee eens< maar hij heeft mijn een pm gestuurd en me gelijk geblokkeerd.
hij wil me miss op het forum belachelijk maken, maar zoals ik zij ging het stam belang voor.
Ik geloof als ik een bok lid had geweest dat jullie dit ook een redelijke actie hadden genoemd.
het is puur om de stammenoorlog, niets persoonlijks van mijn kant.
Maar iedereen denkt het zijne er maar van, en het zal wel meevallen allemaal, kom op zeg iets van 60 aanvallen op een 28mill acc:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit is een zeer zeer zielige reactie Chaos Neos.
Hou je bij reacties over het spel & ga geen zaken naast het spel erbij te betrekken.
Spijtig dat je deze PM niet in game hebt gezonden, anders had ik er alles aan gedaan om je te laten bannen ;).
Wat een zielige reactie.

Daarbij vind ik dat ze hier een punt hebben, als je een afspraak hebt met iemand, dan houdt je je eraan.
En ga je niet lekker vals vroeger aanvallen.
Maar, als je je zo graag wilt laten kennen, ga je gang.
Met deze aanvallen laat je zien uit welk hout je bent gesneden plus dat je toch niet zo zeker bent van jezelf.
Je laat uitschijnen dat je op je dooie gemak zou winnen, maar, neen. Deze actie bewijst dat als het heet onder je voeten wordt je er alles aan zal doen, dus ook dingen die totaal niet kunnen.

Spijtig dat je mede-stam leden je niet een beetje in controle houden.
Men zou als stam ook een signaal moeten geven dat wat jij allemaal probeert uit te spoken ook je stam in diskrediet brengt.

Lees eerst alles eens voordat je wat zegt, ik kan ook een pm laten zien waar lex een ban voor krijgt.
Maar ja uit bok standpunt begrijp ik je wel.
PS noem jij een scout ook een aanval???
kortzichtig ben jij hoor, en zeker heel zielig
 

DeletedUser14725

Guest
Ik geloof als ik een bok lid had geweest dat jullie dit ook een redelijke actie hadden genoemd.
het is puur om de stammenoorlog, niets persoonlijks van mijn kant.

Denk het niet. Ik zou het van beide kanten afkeuren.
Eerlijk spel is veel leuker dan al dat gedoe altijd ;).

Lees eerst alles eens voordat je wat zegt, ik kan ook een pm laten zien waar lex een ban voor krijgt.
Maar ja uit bok standpunt begrijp ik je wel.
PS noem jij een scout ook een aanval???
kortzichtig ben jij hoor, en zeker heel zielig

Jij, gaat mij op men plaats proberen zetten? ahhaah :D. Wat een lijer :D.
Het maakt niet uit wat lex zegt of niet, jij moet maar de verstandige zijn en daar niet op gaan reageren.
Ik ga niet ontkennen dat lex soms licht ontvlambaar is & dit niet verstandig is.
Maar, jij moet daar maar volwassen op gaan reageren.

Uit bok standpunt? Dan ben je helemaal verkeerd. Ik zal zelden reageren vanuit een groep standpunt,
ik heb men eigen gedacht over iets ;). Dus, voor je dingen gaat zeggen wordt het tijd dat je weet tegen wie je praat.

"kortzichtig", nieuw woordje dat je geleerd hebt of wat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan