95 stellingen

DeletedUser24056

Guest
Beste vrienden van het forum en andere mongolen die hier ook posten,

In de zestiende eeuw klaagde Maarten Luther de katholieke kerk aan door 95 stellingen op de kerkdeur vast te spijkeren. Over het protestantisme kun je van alles vinden maar de 95 stellingen worden vandaag de dag nog steeds gezien als belangrijke gebeurtenis bij het aan de kaak stellen van de wandaden van de katholieke honden die destijds de dienst uitmaakten.

Eenzelfde initiatief wil ik op het vrije forum starten. Omdat ik in mijn eentje niet aan 95 stellingen geraak wil ik jullie hulp vragen om samen met het VF 95 stellingen op te stellen, zodat we nu eindelijk een keer een vuist kunnen maken tegen het establishment!!!! Denk een beetje na over vorm en inhoud voordat je je stelling voorstelt, dat scheelt mezelf een boel eindredactie.

Ik trap af!!

1. Toen onze Heer en Jezus Christus zei: 'heb uw naaste lief', doelde hij op het coulant modereren van internetfora.
2. Het woord 'naastenliefde' is een begrip dat slechts van toepassing is op één richting binnen de hiërarchie: van boven naar beneden.
3. Dientengevolge staat het forumgebruikers vrij geen blijk van naastenliefde voor hen hoger in rang aan de dag te leggen.
4. Inhoudsloze posts worden alleen getolereerd als ze niet van inhoudsloze posters afkomstig zijn.
5. Alle inhoudsloze posts die wél van inhoudsloze posters afkomstig zijn dienen verwijderd te worden.
6. Voorgaande is verantwoordelijkheid van de forum-moderator.
7. De forum-moderator is en kan nooit een mongool zijn.
8. Alle nu dienstdoende mongoloïde forum-moderatoren zijn per omgaande ontslagen.
9. Sollicitaties voor nagenoeg alle forum-moderatorposities zijn geopend wegens een gebrek aan forum-moderatoren.
10. Nieuwe topics krijgen alle een kans van minstens één werkweek om zichzelf in zin of onzin te bewijzen.

De eerste tien heb ik voor mijn rekening genomen. Als we er 95 hebben kunnen we richting het establishment. Heb het in je stellingen vooral ook over de nieuwe forumupdate, houd een pleidooi voor het terugkrijgen van onze emoticons, handtekeningen of lay-out. Ben creatief maar blijf respectvol, probeer het noemen van namen te vermijden (maar laat er weinig twijfel over bestaan wie je bedoelt).

Groet,

Rukurt
 

DeletedUser

Guest
11. Het gebruiken van de 'Jezus Christus achterlijke debiel'-emoticon zal altijd in de juiste context worden gebruikt.
 

DeletedUser59612

Guest
12. Een (nieuwe) layout wordt pas doorgevoerd wanneer 75% van de, door de gebruikers aangestelde, garde het goedkeurt.
 

DeletedUser67517

Guest
13. De ideologie die het Algemeen forum het meest begeerd is de ideologie die zich bezig houdt op het Vrije-Forum. De overige fora zijn ondergeschikt aan de posters op het Vrije Forum en dienen zich ten alle tijden zo te gedragen.
 
Reactiescore
1.728
14. Men gebruikt de nieuwe emoticons niet, onder geen enkele omstandigheden is dit toegelaten.
 

DeletedUser24056

Guest

De commissie heeft deze stelling in overweging genomen en concludeert dat de door u voorgestelde stelling niet aan de voorschriften voldoet noch inhoudelijk een toevoeging vormt op de eerder gedane voorstellen. De commissie schrijft op basis van die nalatigheden de volgende stelling voort welke per direct van kracht is:

15. Awaydays is niet geoorloofd op het Vrije Forum te posten noch zich op een andere manier te begeven binnen eerstgenoemde omgeving. Hiernaast stelt de commissie ieder gebruik van de naam Vrije Forum in negatieve of anderszins schade berokkenende wijze voor awaydays strafbaar met een verbanning van diens IP-adres.
 

DeletedUser

Guest
15.1 Een kleine toevoeging: deze stelling kan teniet worden gedaan door een zogeheten donatie van euro's aan de commissie ofwel de heer psvforlife.
 

DeletedUser34772

Guest
1. Berichten die botsen met de Nederlandse taalregels dienen onmiddellijk verwijderd te worden. De makers van deze posts horen per overtreding 1 dag geband te worden. Recidivisten dienen permanent uitgesloten te worden van het forum.
(De vorige stelling 1 mag een nieuw nummer krijgen, deze stelling heeft prioriteit boven alle anderen)
 

DeletedUser13565

Guest
18. Emoticons zullen immer vervangen worden door deze categorie bazenemoticons.
0006.gif
 

DeletedUser

Guest
Geen idee of dat een goede is. Is het niet beter dat we ergens de goeie ouwe emoticons jatten?
 

DeletedUser

Guest
Als bikinis mogen op het strand dan mogen er ook bikini foto's in het Babes Topic.
 

DeletedUser67517

Guest
19. Kinderen onder de 18 jaar horen in de daar voor bedoelde praathoeken. Wanneer ze klagen over het grote aantal zaken die enkel en alleen bedoeld zijn voor volwassen mensen zoals o.a.:''Tieten, Bier, Gokken en Sex''. Zullen zij er op gewezen worden retour te gaan naar de praathoek.

*Disclaimer: ''Deze onderwerpen kunnen ten alle tijden uitgebreid worden wanneer dit genoodzaakt lijkt, en de situatie daarvoor toelatend is. Deze keuze wordt enkel en alleen maar gemaakt door de erkende moderators van het actieve deel van de V-F community.''
 
Reactiescore
770
goed topic
 
Bovenaan