8: Youtube kanaal

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zoals in vele topic op dit forum al aangehaald zullen we beeldmateriaal van starts en skills recorden en op een youtube kanaal plaatsen. Naast de standaard tutorials die de guides aanvullen kan er ook gekozen worden om op dit kanaal ingezonden records te plaatsen. Ook aanvragen om bepaalde starts, rondes of situaties te recorden en op youtube te zetten zijn mogelijk.

Het youtube kanaal vind je hier: https://www.youtube.com/channel/UCcP6lf2IZ3lDbPcIQb6M4fA?view_as=subscriber


Nieuwe filmpjes en updates zullen steeds vermeld worden in dit topic, en dus niet opgenomen worden in de startpost. Het is aan jou om ofwel het kanaal of het topic te volgen indien je interesse hebt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wat een voorbeeld voor de community, mapje farmbots en aanvalsbots :redface:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Enkele Niveau 1 starts toegevoegd, gisteren hebben we de fransen speedles gegeven. De dag andere is mijn point of view van de lastige ronde tegen de roemenen.





Ook nog een niveau 2 toegevoegd waarin ik een schoolvoorbeeldje geef van barbarendorpen edelen en pushen. Won me uiteindelijk ook de ronde tegen Nerdy (GG). Voor de geinteresseerden, na 1:41:00 ongeveer begin ik met edelen.

 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nog een niveau 1 start, deze doe ik met speer-bijl microfarmen in de start om sneller offensief te kunnen gaan. Al heb ik weliswaar nog speer bijgebouwd omdat ik me niet veilig voelde. Uiteindelijk bleek ik voor mijn toekomstige tegenstanders in de franse speed champions league en te groot gevaar en kwamen ze alle 5 met katapulten langs. Ronde stopt dus snel en abrupt ;)




Ook een Niveau 1 met dubbele productie toegevoegt, aangezien die iets anders worden gespeeld. Meer focus op kazerne/stal dan gs.

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan