8 Vs. 8 Speeltopic

DeletedUser35251

Guest
Dan hier het speeltopic van 8 Vs. 8.

Uitleg:

Elke dag spelen de 2 teams dus tegen elkaar doormiddel van allerlei opdrachten. Aangezien er geen flashgames gebruikt mogen worden ed worden het andere spellen. Voor elke opdracht komt er 24 uur de tijd en het team dat in die 24 uur de minste punten heeft gehaald voor de opdracht moet iemand uit het eigen team trappen. (Hierover wordt gezamelijk gestemd) Verder krijgt de persoon die van het verliezende team de meeste punten heeft immuniteit waardoor die persoon er niet uit gezet kan worden. (Dit kan natuurlijk alleen met individuele spellen, waarbij je het spel alleen speelt.)

Zodra er nog maar 10 mensen over zijn in het spel worden de teams hervormd waardoor we dus 2 teams van 5 spelers krijgen. Zodra er dan nog maar 4 mensen over zijn dan wordt de finale gespeeld. In de finale mag dan de persoon die het hoogste scoort tijdens een opdracht een andere finale lid wegspelen tot we op een gegeven moment nog maar een speler over hebben die zichzelf dan tot winnaar kan benoemen.

Doe gewoon lekker mee, wees actief, doe je ding, dan doe ik dat ook :D

Regel: 2x inactief = spel verlaten. * Staat voor inactiviteitspunt

En dan nu de teams:

Team 1
Simeco
Predator025
Bappos
Hidan
the 0wn3r
Thedenman

W-Design
Chazu
Riverfl0w

Team 2
Svennieboys
Lollie-Nator12
Alles is voor Bassie
Newlivez
Senne
Failure.
Mr. Jummy
Stealer of Faith

Spelers die nog meedoen:

- Simeco
- Predator025
- Hidan
- Lollie-nator12
- Senne

En de opdrachten zet ik gewoon in het topic. Voor nu mogen jullie dus al posten :D

Opdrachten + Uitslagen

Opdracht 1
Opdracht 2
Opdracht 3 + Uitslag opdracht 2
Uitslag opdracht 3
Opdracht 4 & Spellen opdracht 4
Uitslag opdracht 4
Opdracht 5
Uitslag opdracht 5
Opdracht 6
Uitslag opdracht 6
Opdracht 7
Uitslag opdracht 7
Opdracht 8
Uitslag opdracht 8
Nieuwe opdracht voor de beslissing
Uitslag nieuwe opdracht
Opdracht 9
Uitslag opdracht 9 en nieuwe opdracht (Opdracht 10)
Uitslag opdracht 10
Opdracht 11
Uitslag opdracht 11 + nieuwe opdracht (12)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
Opdracht 1:

Aangezien ieder team voorzien moet worden van een 'Teamcaptain' die de opdrachten moet insturen, wil ik van elk lid van elk team even vragen om aan mij door te geven wie hij/ zij wilt dat in dat team de captain wordt.

Oja niet op jezelf stemmen natuurlijk :D

Dit kan snel gaan, sowieso moet dit binnen 24 uur. Is het sneller? Dan komt meteen daarna de echte opdracht.
 

DeletedUser22681

Guest
Opdracht 1:

Aangezien ieder team voorzien moet worden van een 'Teamcaptain' die de opdrachten moet insturen, wil ik van elk lid van elk team even vragen om aan mij door te geven wie hij/ zij wilt dat in dat team de captain wordt.

Oja niet op jezelf stemmen natuurlijk :D

Dit kan snel gaan, sowieso moet dit binnen 24 uur. Is het sneller? Dan komt meteen daarna de echte opdracht.

Senne.
 

DeletedUser

Guest
Opdracht 1:

Aangezien ieder team voorzien moet worden van een 'Teamcaptain' die de opdrachten moet insturen, wil ik van elk lid van elk team even vragen om aan mij door te geven wie hij/ zij wilt dat in dat team de captain wordt.

Oja niet op jezelf stemmen natuurlijk :D

Dit kan snel gaan, sowieso moet dit binnen 24 uur. Is het sneller? Dan komt meteen daarna de echte opdracht.

Hidan.
 

DeletedUser35251

Guest
Mag in PM, mag ook hier. Ligt eraan of je wilt dat jouw stem anoniem blijft.
 

DeletedUser47551

Guest
Senne is wel goed in die dingetjes en actief genoeg denk ik.
 

DeletedUser35251

Guest
Zijn er mensen die willen dat we deze opdracht maar tot 22:00 door laten gaan ongeacht of we alle stemmen hebben of niet? En dat we dan dus beginnen met een nieuwe opdracht?
 

DeletedUser

Guest
Zijn er mensen die willen dat we deze opdracht maar tot 22:00 door laten gaan ongeacht of we alle stemmen hebben of niet? En dat we dan dus beginnen met een nieuwe opdracht?

ik denk dat het in ons team zo goed als beslist is. ;)

dus tegen 22:00 zal er wel al een meerderheid zijn :)
 
Bovenaan