50 Shades of Angstige Spetterpoep voor Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Dames en heren,

bij deze kondigt Vitae de eerste officiële oorlog aan op deze wereld. Deze wereld laat al een zeer lange tijd te zien dat het een mooie wereld kan worden. De lengte van verschillende posts op dit gedeelte van het Algemeen Forum is weer eens van aanzienlijke lengte en het niveau blijkt ingame weer eens reuze mee te vallen. Daarom was een oorlog van kwaliteit natuurlijk niet lang meer uit te sluiten.

Deze oorlog is ontstaan uit onenigheid tussen twee partijen. De verhouding tussen deze twee partijen bleek echter zeer wisselend te zijn. Het ene moment kunnen beide partijen goed door één deur, terwijl de andere keer blijkt dat er veel meningsverschillen zijn over bepaalde aspecten binnen het spel.

Stukje geschiedenis:

Wereld 42 begon op 29 januari als geen andere wereld begon sinds de geweldige premium functies. Er werden veel grondstoffen verkocht, veel premium punten ingekocht en Innogames was weer helemaal happy - zie foto in de spoiler -.

huell%20money%20breaking%20bad.jpeg

De meest befaamde inkopers van premium punten waren waarschijnlijk Bloodpriest en Tired Pony. Een nieuwe tactiek brak aan in Tribal Wars. Deze tactiek staat ook wel bekend als de Boer9AHRush. Het doel is zo snel mogelijk te groeien zonder enige troepen te maken. Tot zover blijkt deze tactiek niet efficiënt.

Deze oorlog:

Zoals gezegd zal deze oorlog de eerste belangrijke oorlog zijn van Wereld 42. Wij hopen dat hierdoor verandering komt binnen geheel Tribal Wars. Het kan zo niet langer!

Dus bij deze verklaren wij de oorlog aan:

qs70jq.png

Even wat statistieken:

Zijde 1:
Stammen: Vitae
Zijde 2:
Spelers: duckje

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart

Zoals je ziet is er nog geen duidelijke vooruitgang tussen de twee partijen. We zien echter bij de tegenstander nog geen duidelijke groei en daarom zijn wij wel optimistisch over de uitslag van deze oorlog.

We wensen de andere partij veel succes!

Groetjes,
Vitae.
 

DeletedUser75339

Guest
Oorlogje vlak naast mijn cluster leuk .

Ik stem voor duckje omdat hij een hele leuke buur is .
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Duckje gaat zo ff wat PP er tegenaan gooien;)
 

DeletedUser73749

Guest
Een oorlog met mijn buurman, en tevens PBG. Goed dat ik even op het AF keek en dus kan anticiperen op de aanvallen. Ik zal even om een stacklijstje vragen.

EDIT: Duckje reageert niet op mijn pm :(
 
Reactiescore
31
Ondanks dat we ver weg liggen, hebben wij os verstuurd om de nederige krijgers te helpen in deze heftige en zware oorlog.

Mvg.
 

DeletedUser13688

Guest
8/10. Leuke post, was beter geweest als er al eindresultaat was :p
 
Reactiescore
57
Don't f*ck with da Duck!

Die arrogante oosterlingen verenigd in één of ander immoreel anarchistisch verbond kunnen wij niet tolereren. Ik wil hier duidelijk maken dat wij (het koninklijke wij; casimodo dus) aan de zijde van Duckje strijden.

Bewijs:
jBRKnXK.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser47069

Guest
Don't f*ck with da Duck!

Die arrogante westerlingen verenigd in één of ander immoreel anarchistisch verbond kunnen wij niet tolereren. Ik wil hier duidelijk maken dat wij (het koninklijke wij; casimodo dus) aan de zijde van Duckje strijden.

Bewijs:
jBRKnXK.png

Vitae ligt wel in het oosten, je zit er een beetje naast :D ;)
 

DeletedUser68973

Guest
Vitae flopstam kunnen als stam 1 speler niet eens aan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan