5.000

DeletedUser67517

Guest
Hoi,

Dit wordt mijn 5.000ste post. Ik had beloofd een leuk verhaal te schrijven, maar heb me bedacht. Jullie kunnen de tyfus krijgen. Bij deze wel een tip om van de hik af te komen

ANUS MASSEREN WERKT BESTE TEGEN HIK



Hikken is een van de vervelendste reflexen van je lichaam. Er zijn een hoop huis-, tuin- en keukenoplossingen zoals water drinken of je adem inhouden, maar meestal moet je gewoon wachten tot het overgaat. Gelukkig heeft de wetenschapper Francis Fesmire een paar jaar geleden de ultieme oplossing bedacht en ABC News zet de held opnieuw in het zonnetje. Het is niet heel smakelijk, wel effectief.




We proberen het uit te leggen. Als je hikt komen er heel veel spieren in beweging en daar is één zenuw hoofdverantwoordelijk voor: de zwervende zenuw. De zenuw begint in de hersenen en loopt helemaal door tot de buikorganen. Onder andere de ademhaling, slikken en de stembanden worden geregeld door de zwervende zenuw.

Dat is allemaal heel interessant, maar het komt erop neer dat een groot deel van de hikreflex plaatsvindt in het regelgebied van de zwervende zenuw. Door de zenuw opzettelijk te overstimuleren kan het signaal voor hikken worden geblokkeerd en stop je met hikken.

anus-masseren-werkt-beste-tegen-hik.jpg


Hoe doe je dat dan? Wetenschappers hebben verschillende methoden geprobeerd en komen op één ultieme techniek: je anus masseren met je vingers.

Omdat het niet heel smakelijk is om het tijdens een maaltijd te doen, kwam Fesmire een paar jaar na zijn bevindingen met een nieuwe oplossing: een orgasme krijgen. Nog steeds niet heel praktisch, maar een stuk aangenamer dan een vinger in je kont.
 

DeletedUser61134

Guest
Wees blij dat je niet weet waar ik me mee bezig hou laatste dagen.
Als jullie je met soortgelijke dingen bezighouden moeten we de politie bellen :)
 

DeletedUser67517

Guest
Toch doe je uitspraken die nergens op slaan.
Je doet me denken aan Erdogan on crack.
Mijn uitspraken slaan wel ergens op. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat je in de tussen tijd heus wel gekontvingerd hebt tussen de bedrijvigheid door.
 

DeletedUser61134

Guest
Mijn uitspraken slaan wel ergens op. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat je in de tussen tijd heus wel gekontvingerd hebt tussen de bedrijvigheid door.

Ja zeg dat dan, doet iedereen toch?
Alleen al bij het schoonmaken!
 
Bovenaan