4 jaar ouder en nog niks geleerd....

DeletedUser17472

Guest
Yep

Maar goed nieuws Brand. Maandagavond gaat de vredesperiode in van 1 week. 8 april is het gedaan.
Beste spelers,

De stam rang 1 |DT| en 2 TUC hebben samen meer dan 93% van deze wereld en hebben samen de overwinning aangevraagd.

Indien er geen grote veranderingen plaatsvinden in de wereldpolitiek zal de wereld op 31 maart 2014 om 20:00 in vredesmodus gaan, een week later op 8 april 2014 in de loop van de dag gesloten worden.

|DT| zal dan de wereld gewonnen hebben en de ranglijsten op 8 april zijn de definitieve ranglijsten.

Bedankt voor jullie deelname en jullie inzet voor wereld 5! Met vriendelijke groeten, Jullie TribalWars.nl Team


Wij zijn toen als Zernos met TDD samengegaan en dat is Nuts geworden. Dat heb je net nog meegekregen. Ruim 2 jaar geleden zijn wij van Nuts samengegaan met DT. De naam DT is blijven bestaan, maar daarin zitten veel oud orginele spelers nog van Zernos en TDD. John en Jules spelen nog beiden. Ook Mask is er nog. Slufferen heeft nog een tijdje op Reintje gespeeld. Maar hij heeft het te druk prive. We hebben nog wel contact, maar voor hem geen TW meer. Pieter (Woody) speelt allang niet meer, maar ook daar is nog goed contact mee. Gitarist is net gestopt... hij en mijn dochter wonen tegenwoordig in Leuven en zijn dus nog steeds samen:) Reintje is getrouwd en dus gestopt met spelen. Rijkmanz idem. Ladygin is er ook nog. Zelfs Warre (de oude TP) speelt nog/weer. Het is een mooie tijd geweest als ik zo terugdenk.
Nu gaat W5 op zijn eind lopen. Ik zal het missen. Vooral de contacten die je toch dagelijks hebt opgedaan. Slufferen en Woody hebben me laten zien dat er naast TW nog een ander leven is en dat is goed. Ik stop nog niet, maar neem wel even rust van het spelen, niet met tw. Genoeg te modden en dat is veel leuker dan spelen :p
 

DeletedUser

Guest
Toch gek wat zo n spel met een mens doet. Voor mij werd het op den duur weliswaar een lege doos. Blij dat ik tijdig afgehaakt heb, maar ook dankbaar voor al die bijzondere mensen die ik toen heb leren kennen en die onwaarschijnlijke groepsdynamiek die er toen leefde. Met de stammeetings in gent en Antwerpen als absoluut hoogtepunt.
 

DeletedUser17472

Guest
De contacten blijven ook, tot op zekere hoogte, al verwateren ook die als je elkaar niet regelmatig ziet denk ik. Uiteindelijk blijven de mensen over waar ik regelmatig in RL contact mee heb... Len72, en Dorine van Crimereaper, Jeroen natuurlijk en binnenkort zie ik Pieter weer eens. De rest heb ik in mijn hart gesloten en hebben deel van mijn leven uitgemaakt.

De stammeetings waren idd super. We hebben er later nog 1 in Utrecht gehad. Zo zijn we ook met een hele hoop nog naar de w5 meeting geweest. En samen met Tanasja ben ik naar de communitymeeting geweest. Was idd tof.
Er ligt nog een meeting in de planning in Breda voor de stam, maar we moeten even kijken of de animo groot genoeg is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Proficiat aan de winnaars.
En veel plezier met jullie extra privé tijd alvast.

:p
 

DeletedUser17472

Guest
Ik geniet al van mijn rust hoor. Heerlijk. Al heb ik nog steeds een druk leven :p
 

DeletedUser67806

Guest
Oh.. blijkbaar is de wereld gewonnen door dt..

Nou, proficiat denk ik dan
 

DeletedUser28445

Guest
Gefeliciteerd |DT| met de overwinning! Ondanks dat ik al een hele lange tijd niet meer spel heb ik toch de glorietijden van |DT| mogen meemaken waarin PARA-GRENADIER de ontzettende motivator was. Heb zeker een leuke tijd gehad hier en het gaat jullie allemaal goed. Tot kijk. ;)
 
Bovenaan