3D Dorp

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik verveelde me op een middag en dacht hee, zal ik een een 3d dorp maken van tribalwars. na een paar uurtjes heb ik al een redelijk resultaat en ben al op 10% van het hele dorp hier al enkele afbeeldingen:

http://i158.photobucket.com/albums/t83/NobleMarty/village.jpg
(genomen na het ontwerp van een aantal basisdingen)

http://i158.photobucket.com/albums/t83/NobleMarty/dorp2.jpg
(genomen na wat afwerking)

meer info en afbeeldingen volgen nog aangezien ik er erg actief mee bezig ben,
de boerderij en markt staan morgen in de planning

Met vriendelijke groet,

Noble Marty

(voor contact graag w2 daar ben ik het meest actief)

Hier staat de vooruitgang

Hoofdgebouw - 100%
Kazerne - 100%
Stal - 100%
Werkplaats - 0%
Adelshoeve - 50%
Smederij - 50%
Verzamelplaats - 70%
Standbeeld - 0% (gaat waarschijnlijk niet komen)
Marktplaats - 90%
Houthakkers - 90%
Leemgroeve - 0%
IJzermijn - 0%
Boerderij - 90%
Opslagplaats - 50%
Schuilplaats - 100%
Muur - 80%

omgeving - 50%
-----------------------------
totaaL: +/- 60%
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou niet weten hoe je aan zoiets begint en hoeveel tijd het in beslag neemt, maar ik vind het wel puik gedaan !
 

DeletedUser613

Guest
heel erg mooi gedaan, als je het mooi kan maken, kan je het mss wel voorstellen om als graphisch paket te downloaden ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Jep dakingnl je broer ownt! nu jij nog:D

Wel een leuk idee, maar je hebt je dan wel erg verveelt, of niet? :p
 

DeletedUser659

Guest
zal ik jou is owne?:p en je moet je idd erg vervele om zoiets te make want t kost veel veel tijd en het is soms frustrerent:p
 

DeletedUser761

Guest
WOOW... hoe maak jij dat zo mooi:confused:

en met welk programma?
 

DeletedUser

Guest
leer eens kijken, analiseer de taakbalk : windows vista home premium, met als programma google sketch up pro
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen windows vista :p ik gebruik het vista transformation pasck (meeste voordelen maar geen kinderziektes) daarnaast is het wel google sketchup pro

@ dakingnl alsjeblieft niet ik begin er net lol in te krijgen, daarnaast i het vakantie en ik verveel me dit heb je binnen ruim 2,5 uur gemaakt zonder grote fouten te maken

toen ik onder de douche stond dacht ik idd aan wat nieuwe ideetjes voor de graphics van tw maar dan zal ik eerst wat onderzoek moeten gaan doen en dat duurt nog wel een tijdje maar meer info volgt nog.

ik ga vandaag beginnen aan de boerderij en de markt dus ik houd jullie nog op de hoogte
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik van je gewend ben Noble netjes gedaan!!!

En ik hoor het wel van je wanneer ik hem als wapen kan instellen ahhahaha

Succes verders en keep me posted (uhm op ons forum dan uiteraard)
 

DeletedUser

Guest
als hij ooit de downe is down ik hem zeker

zal zelf een proberen hem in de css editor te steken
zou vet zijn cs spelen op tw
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zojust weer wat nieuwe dingen toegevoegd ben alleen ook op een probleempje gestuit. overlappende vlakken gaan niet in elkar over waardoor er verschillende kleuren verschijnen ik ben druk bezig met fixen maar duurt even, daarna is er weer een screenshot te verwachten

het is idd mogelijk om deze maps in spellen te spelen maar niet is css enzoik heb het aandachtiger gelezen op een site en daar staat dat het enkel mogelijk s met 3d game editor, ik ken nog niet zo veel codeing daarvan dus het enigewat ik kan maken is een poppetje dat door het dorp kan lopen en dat vind ik nog niet dusdanigintressant om het vrij te geven.

ondertussen ben ik nog steeds druk bezig en over een hal uurtje hoop ik een nieuwe update te posten
 

DeletedUser

Guest
Ziet er echt mooi uit! Goed gedaan!
Ik kijk uit naar je volgende screenshot ;)
 

DeletedUser

Guest
ik vrees een kleine setback het blijkt dus dat mijn CPU en geheugen de grote intersectie (versmelting) van de grondvlakken niet aankan en is vastgelopen ik ga nu controleren wat ik allemaal opnieuw moet doen maar dat moet niet veel zijn want hij saved om de 10 min
 

DeletedUser

Guest
maalgezien moet je het wel kunnen over zetten naar een Static Meshes (tonnen,auto's,stukken van gebouwen)
deze kan je gewoon in de game plaatsen(op een grondvlak)
en als je dan de spelers er laat op spawnen lukt het wel

met 3d max kan je Static Meshes maken voor games
en google ketchup is toch beetje zelfde denk ikzo
 

DeletedUser

Guest
ik heb het intersecten gehalveerd en nog duurt het al 10 min ik laat meh even aanstaan maarja


ik weet het niet sketchup is wel heel anders het is feitelijk zo dat ik laadbre modellen kan maken voor game makers maar ik wete niet met welke die allmaal compatible is moet je maar effe googlen op Convseo
 

DeletedUser2826

Guest
mooi gdn, het lijkt er wel sterk op.

maar je muur heeft maar 1 ingang wat op grafisch dorpoverzicht niet zo is (een detail :rolleyes: ).
 
Bovenaan