351 wvw speltopic

Reactiescore
3.583
Dash opent al snel op dag 1 de aanval op mezelf. Al snel volgen in deze volgorde Mohniels, Bappos en Rover ram.

Eaton had 1 stem van Rob dus voor mijn eigen kansen zo groot mogelijk te houden ga ik mee op Eaton, vervolgens krijg ik de steun van andere mensen en win ik nipt de stemming.

Wat opvalt is dat zowel de stemming om mij als de stemming op Eaton gaat heel gemakkelijk zonder enig discussie. Vanuit mijn perspectief kan ik zeggen dit een stemming was tussen 2 goedjes (Eaton en mezelf).

De wolven maakte het dus ook helemaal niets uit wie de lynch zou worden vandaar de makkelijkheid ervan. De wolven zitten wat mij betreft dus ook in beide kampen. De stemmers op Eaton en die op Jokersbrain.

Als we de stemmers op Jokersbrain bekijken en we laten Dash buiten die de opzet begon buiten beschouwing houden we Rover Ram, Mohniels en Bappos over. Rover Ram was de lunch en is een goede vriend van Mohniels. Ik zie Mohniels als slechtje zijn vriend niet op dag 1 lunchen.

Blijft over Bappos.

Dag 2, ik push op Dash, vele volgen terecht meteen, het kalf leek al verdronken voor Dash en opeens volgt Bappos mee. Zodra CI, Kapoentje en Dash mij op lynch zetten wisselt Bappos opeens weer van Dash naar mezelf. Hoe duidelijk wil je u kenbaar maken als wolf? Je eerst niet te redden medewolf mee lynchen en zodra er stemmen komen op mij ineens terug wisselen nu hij terug gered kan worden.


Please, Dash lynch vandaag, morgen Bappos. Als ik lynch ben, zelfde volgorde doen maar met een dag uitstel en een lunch extra voor de wolven.
 
Reactiescore
3.583
Thanks aan de persoon die mij gered heeft want ik was de lynch geweest. Goed gespeeld van de wolven om te verhullen.


Bappos rood
 
Reactiescore
3.583
Waarom hebben de wolven verhult:

Als ik lynch was: Mijn rol is goed dan vliegen Dash en Bappos eruit.

Als Dash lynch was: En zijn rol was slechtje wist iedereen ik gelijk had, ben ik bewezen goedje en volgt Bappos ook.

Dus nogmaals goed gespeeld van de wolven, de twijfel blijft bestaan.
 
Reactiescore
3.583
Zeker van bappos?

Je bent nooit echt zeker in dit spel. Maar ik ben behoorlijk zeker en daar heb ik meerdere aanleidingen toe. O.a mijn theorie over Bappos zijn stemgedrag is daar 1 van. Duidelijker kan hij het echt niet meer maken voor ons.
 
Reactiescore
3.583
Volgens mij gaan we de andere wolven ook vinden in de stemmers op mij deze DL. Immers waren ze van plan te verhullen dus niemand zou geweten hebben dat ik goedje was en dan zouden hun ook niet verdacht zijn geworden met de reddingsactie op Dash.

Dus ik ga dat zo nog eens van naderbij bekijken.
 
Reactiescore
52
Zou zijn stemgedrag wel kunnen verklaren vandaag.
Haar* maar jullie denken dan maar wat jullie willen ; )
Dit is de eerste keer dat ik het spelletje meespeel en weet totaal niet hoe wie is :p
mijn stem ging naar jou vandaag omdat je jezelf nogal redelijk wat bijbels schreef om je eigen theorie te verdedigen :D
wat ook kan natuurlijk maar word wat suspicious.
 
Reactiescore
3.583
Haar* maar jullie denken dan maar wat jullie willen ; )
Dit is de eerste keer dat ik het spelletje meespeel en weet totaal niet hoe wie is :p
mijn stem ging naar jou vandaag omdat je jezelf nogal redelijk wat bijbels schreef om je eigen theorie te verdedigen :D
wat ook kan natuurlijk maar word wat suspicious.

Idd haar, hoe kon ik dat nou fout hebben, ben de persoon geweest die je liet inschrijven voor dit potje.

Maar even inhoudelijk, ik zou je niet meteen als slechtje gezet hebben (ook niet goedje) maar feit is wel je mij eruit wou stemmen ten koste van Dash. En als CI zo letterlijk zegt je wolf bent zal hij wellicht meer weten?

Atm geniet Bappos nog altijd mijn voorkeur omdat ik daar meer zekerheid over heb.
 
Bovenaan