351 wvw speltopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
als dash geen slechtje is jokers dan zie ik dit als spelbederf van jou
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik verwacht een uitleg of ik ga ergens anders op stemmen. Dit slaat nergens op.
 
Reactiescore
3.576
Ik verwacht een uitleg of ik ga ergens anders op stemmen. Dit slaat nergens op.

Is dit een poging om mij te laten claimen?

Het staat je vrij om met alternatieven te komen. Ik heb gisteren overigens ook geen uitleg gekregen waarom een deel op mij stemde, daar heeft toen niemand iets over opgemerkt.

Maar dit is zeker geen wraakactie. Dash probeerde het potje van bij het begin te sturen. Dat zijn duidelijke wolven acties. Ik ben overtuigd van zijn slechtheid en dat zal blijken ook als de meerderheid volgt.

Verder heb ik ook een hoofdverdachte nummer 2. Maar zit nog op werk dus dat volgt later op de avond.
 
Reactiescore
276
Mijn ervaring zegt dat 99% van de keren in potjes we altijd fout zitten op dag 1. Goede of geen goede argumenten staat daar los van.

Waar zitten de andere spelers eigenlijk. Niemand iets op te merken over de DL?
Nou je zei het gisteren zelf al dat 99% van de keren fout zitten op dag 1 dus veel kan ik dan niet halen uit de DL. Omdat het op dag 1 idd gokken is met weinig.
Aantal spelers hadden snel mee gevolgd met dash op jou maar diezelfde spelers volgen jou nu weer op dash.


@Kapoentje jij stemde gisteren mee op eaton en de meerderheid vandaag heeft al een stem op dash uitgebracht. Is er een reden dat jij dat nog niet hebt gedaan?
Gisteren ging het tussen joker en eaton maar vandaag lijkt er tot nu toe nog geen andere verdachte of verdenk je zelf ook iemand?

@Calamus Incendium jij iemand op het oog?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nou je zei het gisteren zelf al dat 99% van de keren fout zitten op dag 1 dus veel kan ik dan niet halen uit de DL. Omdat het op dag 1 idd gokken is met weinig.
Aantal spelers hadden snel mee gevolgd met dash op jou maar diezelfde spelers volgen jou nu weer op dash.


@Kapoentje jij stemde gisteren mee op eaton en de meerderheid vandaag heeft al een stem op dash uitgebracht. Is er een reden dat jij dat nog niet hebt gedaan?
Gisteren ging het tussen joker en eaton maar vandaag lijkt er tot nu toe nog geen andere verdachte of verdenk je zelf ook iemand?

@Calamus Incendium jij iemand op het oog?
ik heb wel een oogje op iemand inderdaad
 
Reactiescore
52
Nou je zei het gisteren zelf al dat 99% van de keren fout zitten op dag 1 dus veel kan ik dan niet halen uit de DL. Omdat het op dag 1 idd gokken is met weinig.
Aantal spelers hadden snel mee gevolgd met dash op jou maar diezelfde spelers volgen jou nu weer op dash.


@Kapoentje jij stemde gisteren mee op eaton en de meerderheid vandaag heeft al een stem op dash uitgebracht. Is er een reden dat jij dat nog niet hebt gedaan?
Gisteren ging het tussen joker en eaton maar vandaag lijkt er tot nu toe nog geen andere verdachte of verdenk je zelf ook iemand?

@Calamus Incendium jij iemand op het oog?
Ik was nog even aan het nadenken op wie ik het best zou gaan stemmen (heb tenslotte wel nog wat tijd)
atm heeft dash wel de meeste votes maar ik weer het echt even niet :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik was nog even aan het nadenken op wie ik het best zou gaan stemmen (heb tenslotte wel nog wat tijd)
atm heeft dash wel de meeste votes maar ik weer het echt even niet :D

Misschien kan je aan dash in de wolvenchat vragen of je hem al moet opofferen of niet.
 
Bovenaan