351 wvw speltopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
linkse leugenpers van dash, zoals verwacht

maar goed jokers als je bewust geen inbreng hebt dan zijn we je beter kwijt dan rijk dat snap je zelf ook wel
 
Reactiescore
14
Ik kan op dit moment echt nog een inschatting maken naar wie goed of slecht is. Wel kan ik inderdaad bevestigen dat ik gewoon goed ben.
 
Reactiescore
3.541
linkse leugenpers van dash, zoals verwacht

maar goed jokers als je bewust geen inbreng hebt dan zijn we je beter kwijt dan rijk dat snap je zelf ook wel

Mijn inbreng word zoals gewoonlijk met de dag groter. Van mij weet je in ieder geval zeker dat ik activiteit zal brengen en mij zal moeien in de discussie. Tijd genoeg om mijn rol te pijlen.

Mijn ervaring zegt dat 99% van de keren in potjes we altijd fout zitten op dag 1. Goede of geen goede argumenten staat daar los van.

Slechtjes spelen vaker op de achtergrond daar heeft Dash zeker gelijk in.


Daarom zal mijn keuze op dag 1 vaak op een inactiever iemand vallen waarvan ik weet dat ze nooit veel actiever gaan worden. Omdat procentueel gezien je daarmee evenveel kans maakt om een slechtje te vangen dan met dag 1 'theorieën'.

Met het verschil dat bij 1 van de 2 je een goed meespelende speler er nog inlaat vs een minder goed meespelende speler.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik ga voor eaton vet rood

waar is hij?? val maar lekker dood
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.161
Ik kan op dit moment echt nog een inschatting maken naar wie goed of slecht is. Wel kan ik inderdaad bevestigen dat ik gewoon goed ben.
Wat zegt je gevoel samson maatje
 
Reactiescore
1.704
Ik zie weer hele lange teksten van joker. Normaal reageert hij nooit zo in het begin.

Voor nu Joker rood
 
Reactiescore
3.541
is joker het slechtje?

Nee ze lopen gewoon mee. Ik kan me overigens semi bewezen maken bij Dash na de DL indien nodig. Dus stem voorlopig maar Eaton rood eruit dan.
En let vooral op de meelopers ook als ik er uit ga. Zit vast een slechtje tussen Moh, Bappos en Rover.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.161
Er wordt wel heel hard gespushed op joker voor weinig reden behalve dash zijn lijstje. Opvallend
 
Reactiescore
3.541
Nou, dit lijkt op een reddingsactie voor mezelf gaan de andere weldra zeggen als Eaton goedje blijkt.

Maar als het lukt houdt ik daad bij woord, dat ik mezelf semi bewezen zal maken bij Dash na deze DL. En mss zitten we wel goed met Eaton ook.
 
Bovenaan