[Inschrijftopic] #301 - De Bestorming van de Wolfstille

Reactiescore
1.803
nu weet ik weer wie Castiel is!!!!

das die speler die andere mensen voor zich laat pleiten in plaats van daden

dank voor de reminder Capri
inderdaad twas overduidelijk dat ik eerst op jou zat??
 
Reactiescore
656
Als je alleen wil trollen doe het aub in het andere topic.
Hier willen we graag aanmeldingen voor het volgende potje.
 
Reactiescore
1.015
Schrijf je maar in nonkel, je bent toch pauperslecht en ga jullie gang met de beul. Ik heb secundair toch ijzeren heijn beloofd gekregen van Jannick.
 
Reactiescore
656
Schrijf je maar in nonkel, je bent toch pauperslecht en ga jullie gang met de beul. Ik heb secundair toch ijzeren heijn beloofd gekregen van Jannick.
Ik geef je het liefst beul tbh. Hoorde dat t je beste rol was.
 
Reactiescore
1.015
Hoe ist nog met die drie andere potjes afgelopen?

1 gepriesterd als G/S nadat ik Castiel geconverteerd had en na conversie werd hij nog dag 1 gezien. Had me moeten vrijstellen die actie + gesprekken voorafgaand maar random priester bleek achteraf.

Landenpotje als goed alles samengebracht en ging easy win zijn. Werd echter zelf geïnfecteerd en was onmogelijk te verliezen voor goed.

3de simpel gewonnen.

Dusja, kon beter en kon slechter.
 

DeletedUser17472

Guest
1. CI
2. maretan
3. miketijger
4. Purpletail
5. ThelightFighter
6. mohniels1
7. Dash
8. Candiu
9. Factory Head BI
10. Mysterious.
11. Jo Han
12. Sevii
13. The Self-Made Men
14. .Time
15. Green
16. Fam
17.
18. Capricorno
 

DeletedUser40402

Guest
Voor mij persoonlijk was donderdag dag 1 of alleszins startdag stukken beter geweest. Heb je die vervelende eerste dag ook niet in het weekend en moet er toch niet zo lang gewacht worden. Maar zoals ik al zei, dat is persoonlijk voor mij, voor anderen zal het weer anders liggen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Voor mij persoonlijk was donderdag dag 1 of alleszins startdag stukken beter geweest. Heb je die vervelende eerste dag ook niet in het weekend en moet er toch niet zo lang gewacht worden. Maar zoals ik al zei, dat is persoonlijk voor mij, voor anderen zal het weer anders liggen.


Voor mij is dat prima mits andere hier ook mee akkoord gaan
 
Reactiescore
1.013
Donderdag is top :engel:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Haha als je de vraag stelt ga je geheid dit soort tegenstrijdige antwoorden krijgen, ik start bijv. liever in het weekend. Dus kies gwn wat jullie zelf willen ;)
 
Bovenaan