[Profiel] 300 pp .Finis Courts

Reactiescore
263
1. De tekst:
.Finis Courts

2. Kleurencombinatie(s):
Zelf in te vullen mbt het thema

3. Thema:
Eenzaam, bang, fantasie

4. Plaatje(s) om te gebruiken: -

5. Deadline:
Liefst zsm :rolleyes:

6. Prijs/gift:
300 pp aangezien wij een naam hebben waarmee je, volgens ons, vrij weinig mee kan maken..

7. Favoriet tot nu toe: -

Wij hopen op een afbeelding die kwaliteit en professionaliteit uitstraalt.
Om je een beeld te geven bij het idee dat wij hebben: Een kind (jongvolwassen/puber?) die ingedraaid staat zodat je van de zijkant zijn bezorgde gezicht ziet. Deze staat vervolgens voor een grote poort waar zich achter een groot paradijs, hemel, sprookjesland etc bevind. :cool:

* Natuurlijk is een eigen invullen/fantasie ook zeker welkom, zolang die maar voldoet aan onze bovengestelde 'eisen' !

Verras ons! :p
 

DeletedUser78303

Guest
3r4juwxquq7.png
 
Reactiescore
263
Hierbij mijn teleurgestelde verassing!

Wel voldaan aan alle eisen :$
Hij voldoet zeker aan de eisen, bedankt. Enkel vind ik de stock zelf niet zo mooi, hij is iets te mysterieus mis daar toch een beetje de fantasie in :oops:
(zou wel leuk zijn geweest met Halloween :p)


Een erg mooie afbeelding (wel aan de donkere kant)!
Heb je misschien nog wat meer afbeeldingen rond dit thema? :)

Ik geef dit topic t/m aanstaande woensdag (27 dec) zodat de andere ook hun werk kunnen laten zien, en ik meer keuze heb!
:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74880

Guest
Naamloos-3.jpg

Ik doe het alleen om te oefenen, maar als je het wel wat vind hier is het ;)
 
Reactiescore
263

Deze afbeelding gaat het worden. :D
Naar welk account mogen we de PP overmaken?
(Afbeelding moet nog wel zo gemaakt worden dat we hem ook echt als PF kunnen toevoegen wat nu nog niet het geval is)

De linker afbeelding van @PatrisMortem kwam dicht in de buurt maar helaas net niet. Wellicht dat we hem later toch nog wel willen kopen, dan zullen we tegen die tijd contact met je opnemen ! ;)
 

DeletedUser77658

Guest
Deze afbeelding gaat het worden. :D
Naar welk account mogen we de PP overmaken?
(Afbeelding moet nog wel zo gemaakt worden dat we hem ook echt als PF kunnen toevoegen wat nu nog niet het geval is)

De linker afbeelding van @PatrisMortem kwam dicht in de buurt maar helaas net niet. Wellicht dat we hem later toch nog wel willen kopen, dan zullen we tegen die tijd contact met je opnemen ! ;)

Je kan dit plaatje gewoon instellen hoor?
 
Bovenaan