[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser82710

Guest
Dank je allemaal voor dit potje.

ondanks dat ik niet super actief was(ik werk gewoon 50 uren per week, en nog wat sporten ernaast) heb ik wel van dit potje kunnen genieten.
Pas op het einde kwam er wat rust in het spel, mede omdat toen wat minder mensen waren.

Ik wil @Capricorno en @Calamus Incendium bedanken voor dit potje.
Leuke stukjes geschreven en ingesproken! top gedaan. Ook top ingegrepen op plekken dat het moest!

Verder natuurlijk dank aan mijn liefde @Tigor93
 

DeletedUser82710

Guest
ben ik het niet helemaal mee eens, ik denk gewoon dat het spel dan al sneller over was

Ik denk niet dat er te zeggen valt wat er dan gebeurd was. Als jullie geen koppel waren of als castiel niet geïnfecteerd was dan was hele spel anders gelopen.
Dat is net zoiets als op de 11de van de maand zeggen had ik maar een staatslot gekocht misschien had ik wel miljonair geweest.
 
Reactiescore
338
Ik denk niet dat er te zeggen valt wat er dan gebeurd was. Als jullie geen koppel waren of als castiel niet geïnfecteerd was dan was hele spel anders gelopen.
Dat is net zoiets als op de 11de van de maand zeggen had ik maar een staatslot gekocht misschien had ik wel miljonair geweest.

I know I know I know, bedoelde naar Tigor die opmerking meer ook als onderliggend grapje.
 
Reactiescore
167
Dus Crazy en Castiel hebben gewonnen?
 
Reactiescore
1.770
Het waren kleine subtiele dingetjes waar ik over viel. Maar idd, ik zat fout met mijn link tussen jou en Nonkel. Maar ik zat goed dat je slecht was. Lichtelijk geluk daar. But I'll still take it.
lichtelijk geluk :biggrin:
je bent wel een man van eufemismen :biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
167
Ik heb 2 mensen echt verdacht voordat ik doodging en ze waren beide slechtje, dus niet slecht :D
 

DeletedUser82710

Guest
Dus Crazy en Castiel hebben gewonnen?

Klopt. Als cupido vond ik dat de liefde moest winnen. En zo wonnen de goedjes ook een beetje omdat CS een goedje is.
Tevens heb ik respect voor hoe ze dit als G/S uitspelen. immers is dat een van de moeilijkste klussen.
Wat niet weg wil nemen dat hoe ze de laatste keuze maken respecteer maar kan er wel inkomen.

Immers hadden de slechtjes nooit kunnen winnen en alleen als tigor/ik lynch zou wezen en castiel zouden schieten.
Elke andere mogelijkheid hadden slechtjes verloren. Ze hadden nu eergister 2 goedjes weggespeeld met lunch en lynch. Maar de hulpjes konden moeilijk crazy of casiel lunchen want dan hadden ze ook verloren.
 
Reactiescore
2.368
Reactiescore
1.238
@Tigor93 ,

Wat heeft nou de doorslag gegeven? had ik ook smeergeld moeten betalen? of voelde je je door Jannes en mij meer genaaid.
 
Bovenaan