[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
338
In ieders geval alvast een bedankje richting de spelleiding. Ik vond echt dat het potje goed in elkaar zat, en vond de evenementen echt een extra toevoeging. Alles was dan ook nog eens in een leuke stijl gedaan, dus dikke duimpjes omhoog!

Verder vond ik dat Kerouac erg goed heeft gespeeld en viel mij op dat ook Lyonn als wolf een erg goed potje heeft gespeeld. En mijn complimenten aan Tigor die het op het eind allemaal wist! En Dankje aan Castiel, voor het potje! Koppel zijn was nieuw voor mij, maar was erg leuk!
 
Reactiescore
1.659
ik ben wel van mening dat voor de balans itsdash nooit had mogen invallen.
niet omdat hij zo ongekend goed is, maar het Obvious was dat hij inviel als slechtje toen glenn er geen bleek te zijn.
helaas maken spelleiders altijd de fout om slechtjes wel te vervangen maar goedjes niet.

dit heeft imo wel de balans van de ronde verpest
 
Reactiescore
1.238
ik ben wel van mening dat voor de balans itsdash nooit had mogen invallen.
niet omdat hij zo ongekend goed is, maar het Obvious was dat hij inviel als slechtje toen glenn er geen bleek te zijn.
helaas maken spelleiders altijd de fout om slechtjes wel te vervangen maar goedjes niet.

dit heeft imo wel de balans van de ronde verpest
Als jij gewoon wolven had gevangen was het allemaal goed gekomen.
 

DeletedUser40402

Guest
Rol van slari0n naar Time
Rol van Tigor naar Mysterious
Rol van Anthraxxol naar Westkip

Dit waren de orakels die Smoke Bomb had gedaan. Ook die laatste, orakel naar degene die dood ging.... Zonde.
 
Reactiescore
971
Van mij mag @JokersBrain toch ook credits krijgen. Sterk wolvenspel van hem gezien. Zeker naar het einde toe, terwijl het alsmaar moeilijker werd met bewezen goedjes, slaagde hij erin goed te spelen.

Andere wolfjes natuurlijk ook goed overleefd. Ik zat helemaal verkeerd in’t begin.

De actie van Slarion vond ik echt één van de triestige acties ooit. Heel sneu voor Time.
 

DeletedUser40402

Guest
Van mij mag @JokersBrain toch ook credits krijgen. Sterk wolvenspel van hem gezien. Zeker naar het einde toe, terwijl het alsmaar moeilijk werd met bewezen goedjes, slaagde hij erin goed te spelen.

Andere wolfjes natuurlijk ook goed overleefd. Ik zat helemaal verkeerd in’t begin.

Joker heeft wel elk slechtje verdedigt die nog meedeed, zou ik niet direct doen als slechtje.
 
Reactiescore
338
Van mij mag @JokersBrain toch ook credits krijgen. Sterk wolvenspel van hem gezien. Zeker naar het einde toe, terwijl het alsmaar moeilijker werd met bewezen goedjes, slaagde hij erin goed te spelen.

Andere wolfjes natuurlijk ook goed overleefd. Ik zat helemaal verkeerd in’t begin.

De actie van Slarion vond ik echt één van de triestige acties ooit. Heel sneu voor Time.

eens met Jokersbrain inderdaad!
 

DeletedUser40402

Guest
Hoe werkt de rol orakel overigens bij de lieveling? Had namelijk de dag van mijn lunch rol van Jokersbrain want had sterk vermoeden van slechtje daar. Krijg je dan lieveling te zien?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hoe werkt de rol orakel overigens bij de lieveling? Had namelijk de dag van mijn lunch rol van Jokersbrain want had sterk vermoeden van slechtje daar. Krijg je dan lieveling te zien?

Ja krijg je idd lieveling te zien
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hoe werkt de rol orakel overigens bij de lieveling? Had namelijk de dag van mijn lunch rol van Jokersbrain want had sterk vermoeden van slechtje daar. Krijg je dan lieveling te zien?

Ja, dan had de ontvanger lieveling gekregen als orakel bericht.
 
Reactiescore
348
Rol van slari0n naar Time
Rol van Tigor naar Mysterious
Rol van Anthraxxol naar Westkip

Dit waren de orakels die Smoke Bomb had gedaan. Ook die laatste, orakel naar degene die dood ging.... Zonde.
Om hier toch even op in te haken, had ik werkelijk waar geen idee hoe dit spel liep door de vele aantal posts die ik niet bij kon benen. Vandaar dat ik na dag 2 al om vervanging vroeg, echter moest ik nog wat insturen op dag 3 en had ik nog de hoop dat Westkip het zo overleven. Sorry in ieder geval naar alle goedjes, had hier veel liever zelf gespeeld maar lukte gewoon niet vanwege school en werk.
Wel thanks voor 't invallen Glenn :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
ik ben wel van mening dat voor de balans itsdash nooit had mogen invallen.
niet omdat hij zo ongekend goed is, maar het Obvious was dat hij inviel als slechtje toen glenn er geen bleek te zijn.
helaas maken spelleiders altijd de fout om slechtjes wel te vervangen maar goedjes niet.

dit heeft imo wel de balans van de ronde verpest

Hier kan ik me wel in vinden overigens.
 
Reactiescore
656
Hier kan ik me wel in vinden overigens.
Ik had het daar al even met Capri over gehad idd, maar was beetje ongelukkige timing blijkbaar, want NIKS had als eerste vervanging aangevraagd en daarna kwam er golf aan inactiviteit, dus kon de leiding niks aan doen.
 
Reactiescore
656
Ik heb een vraag voor jou, waar ik zelf het antwoord al op weet. Als ik en Castiel niet die wolven er uit hadden gegooid had jij dan niet allang verloren van de slechtjes?
Dit is trouwens wel bullshit.
Je doet hier net alsof niemand anders wolven had aangewezen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Het langverwachte eindverhaal!

Zoals gezegd, de opnames deden irritant. We hebben dus twee opnames, eentje die ik maakte waarbij ik luid ben te verstaan, Noah wat zachter en af en toe beetje wegvalt. Bij de andere is Noah heel goed te verstaan en ik heel erg slecht (dus als je die opname luistert: denk om je oortjes als je het geluid hard zet om mij te verstaan .. zodra Noah begint met praten moet je het geluid zachter zetten!)

We zetten dus gewoon beide opnames online. Pak er lekker een bakje popcorn bij en ga zitten luisteren naar maar liefste 6 minuten vermaak!

Capri's opname

CI's opname

En om het makkelijker te maken om het verhaal te volgen krijgen jullie ook vast de complete rollenlijst erbij. Jokersbrain werd dus lieveling, Crazy &Castiel en Piet &Tigor werden koppel. En Castiel werd geïnfecteerd

1589838646017.png
 

Deleted User - 2075062

Guest
het is me overigens nog steeds een raadsel hoe time en castiel plots 100% zeker waren dat ik "wolf" was,
zonder enig argument of ooit gezienerd/georakeld te zijn door hen. Mag je eens uitleggen!

Was een samenloop van je posts. Vooral toen Nonkel slecht bleek had ik direct het vermoeden dat jij ook slecht was. Ik moet je wel mijn excuses maken, ik had geen zin om tussen het geschreeuw door een serieuze post te gaan maken met waarom je dan wolfje zou zijn. Dus besloot ik het op deze manier te doen. Niet zo heel chique, maar ik had wel gelijk.

Ze mogen mij ook is uitleggen hoe ze in mijn val waren gelopen. Kneuzen

Haha ik trapte er niet in. Waarom denk je dat ik die lunch niet ingestuurd heb? Ik liet dit bewust door een medewolf doen. Sterker nog, ik heb die avond gepleit voor een lunch van Crazy, op die manier zouden ze minder snel G/S verdenken. Natuurlijk besloot ik UITEINDELIJK toch naar dat Royalist idd slimmer was. Hoewel ik bewus geen lunch instuurde natuurlijk.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik had het daar al even met Capri over gehad idd, maar was beetje ongelukkige timing blijkbaar, want NIKS had als eerste vervanging aangevraagd en daarna kwam er golf aan inactiviteit, dus kon de leiding niks aan doen.

Dit indd. Ik baal er nogal van nu en daarom heb ik hard geprobeerd goedjes te vervangen en mensen tot activiteit aan te sporen. Vond het heel naar dat ik NITS had vervangen maar was puur omdat hij de eerste was en net alle andere ik weet niet hoeveel aanvragen voor was :(
 
Bovenaan