[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser40402

Guest
Orakel wel leuk rolletje, al heb ik die volgens mij ook wel beetje verneukt. Niet simpel invallen met orakelrol wel en wat Smoke Bomb er eerst mee had gedaan snap ik nog altijd niet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Noah en ik proberen het verhaal weer op te nemen alleen ik ben echt onverstaanbaar zacht terwijl ik ongeveer in mijn telefoon aan het schreeuwen was. En nu loopt m'n telefoon nog kutter te doen.

Dus wss gooien we het maar zo online met onze excuses dat het niet beter klinkt ;(
 
Reactiescore
1.803
het is me overigens nog steeds een raadsel hoe time en castiel plots 100% zeker waren dat ik "wolf" was,
zonder enig argument of ooit gezienerd/georakeld te zijn door hen. Mag je eens uitleggen!
 
Reactiescore
1.803
Noah en ik proberen het verhaal weer op te nemen alleen ik ben echt onverstaanbaar zacht terwijl ik ongeveer in mijn telefoon aan het schreeuwen was. En nu loopt m'n telefoon nog kutter te doen.

Dus wss gooien we het maar zo online met onze excuses dat het niet beter klinkt ;(
beter geef je mij een shootout in je verhaaltje? als gangmaker van het potje??
 

DeletedUser40402

Guest
was het overigens de bedoeling van de slechtjes dat ze elkaar constant gingen zitten verdedigen of waren dat eigen beslissingen? Je kon ze er zo uithalen, waren in een kringetje met elkaar bezig.
 
Bovenaan