[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
338
Ik ga er iig een paar uur overslapen.

Ik ben echt pissed off nu. K*t gs en wolven.

Ik heb een vraag voor jou, waar ik zelf het antwoord al op weet. Als ik en Castiel niet die wolven er uit hadden gegooid had jij dan niet allang verloren van de slechtjes?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik heb een vraag voor jou, waar ik zelf het antwoord al op weet. Als ik en Castiel niet die wolven er uit hadden gegooid had jij dan niet allang verloren van de slechtjes?


Nou dat weet ik niet. Dan had het ook helemaal anders gelopen. Ik mag niet citeren hoeveel keer ik mijn schot veranderd heb. Maar geloof me de schoten die stonden die waren wel raak.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nou dat weet ik niet. Dan had het ook helemaal anders gelopen. Ik mag niet citeren hoeveel keer ik mijn schot veranderd heb. Maar geloof me de schoten die stonden die waren wel raak.


Daarbij had jij al lang dood moeten zijn na nacht 4 of na je beul actie xD dus als als als, het kon allerlei kanten uit.
 
Reactiescore
338
Hooo purple tail jij hoort hier niet, excuus dacht dat we aan het praten waren in het algemene topic!
 

DeletedUser82710

Guest
@Tigor93 ,

Ben je er al uit wat je gaat doen?
Want zo ja wil ik eigenlijk voorstellen de spelleiding te vragen de deadline te laten vervroegen naar een eerder tijdstip.

@Castiel. @CrazySobek @JokersBrain @pietvanl
Eens?

hier hebben wij het gister wel over gehad. toen hebben we afgesproken dat we er een nachtje over wilden slapen om alles te laten bezinken voordat we een keuze gingen maken uit emotie.

Toen bleek dat Noah en Susan niet overdag tijd hadden een mooi eindstuk te schrijven. Zie ook reactie van Suzan. Daarom besloten gewoon 22.00 uur aan te houden.

en dan zien jullie de uitkomst wel
 

Deleted User - 487963986

Guest
Besluit genomen.

Ik heb heel de nacht en halve dag liggen na denken wat ik zou doen. Met piet overlegd,... alle mogelijkheden afgetoetst en ik denk de juiste beslissing genomen. Heb er echt letterlijk buikpijn van gekregen.

Sorry honeys, Susan en Noah krijgen de eer om de beslissing op spectaculaire wijze kenbaar te maken.
 
Bovenaan