[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
656
Wel interessant dit potje moet ik zeggen, zitten een paar rollen tussen die ik nog nooit eerder gezien heb... dubbelganger heb ik nog nooit eerder gezien en kan zeker wel goed zijn voor de goedjes! En ook spiegelaar heb ik nog nooit van gehoord^^

Precies, heb de rollen meerdere malen door moeten lezen... Heb nog steeds wel een paar vragen over bepaalde rollen, want je kan dingen anders interpreteren, dus dat is een beetje lastig.
 

DeletedUser32020

Guest
Ik wist niet dat netwerken verboden was dus ik gaf gewoon eerlijk toe dat ik het ook deed mvg
 
Reactiescore
656
Word ik nog gelyncht?
Nee, ik had het deel gemist dat morgen pas de lynch was...
Had mijn stem op iemand gezet die nog niet had meegedaan, dus daarom :x
 
Reactiescore
993
Ik wist niet dat netwerken verboden was dus ik gaf gewoon eerlijk toe dat ik het ook deed mvg
Tja, dat is dan aan jezelf. Staat in de instellingen. Is toch het eerste wat je bekijkt?

..maar daar mochten we het niet over hebben toch.
 
Reactiescore
993

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
UIteraard valt ook Big Bear dood en hij was ook Burger.

Ik verzoek stalov en BB vriendelijk hier niet meer te reageren en ook liever niet over het huidige potje in het discussietopic zolang deze nog loopt. De rest verzoek ik om niet op de doden te reageren.

Alvast bedankt :)
 
Reactiescore
167
Lekker hoor 2 burgers al dood echt heel klote dit... jezus kom dan niet terug als je geen zin hebt om te spelen.

Anyway, vandaag nog weinig verdachts gezien... ik ga er even een nachtje over slapen denk ik
 
Reactiescore
182
Dat vind ik verdacht. Je wilt wel de activiteiten van de andere spelers bekijken maar ze mogen jou activiteit niet zien.

Nonkel jos

Was je nog van plan om hier iets mee te doen?


Daarnaast zijn dit je laatste 5 posts:

Jij hebt echt geen leven he.

Maar je gaat dit potje dus niet actief spelen of hoe moet ik het zien?
Ik moet gewoon werken :(

Maar fijn dat je wel actief mee speelt :)
Kut he ik ook. Alleen deze week ook nog eens leren voor een examen die ik vrijdag heb :(. Maarja daarnaast heb ik ook geen leven. XD
Ik heb rover ram al een appje gestuurd dat het potje begonnen is. Maar de kneus negeert mij. @Rover Ram
Potje is al aardig verpest.

Je zegt dat je moet werken en studeren voor een examen, maar je hebt wel de tijd om je postcount hoog te houden met vrij weinig zeggende posts, vind ik gek.
 
Bovenaan