[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
656
Zoals de stemmen nu staan wordt Castiel BM met 10 stemmen, 2e Time met 8 stemmen en 3e Nonkel Jos met 5 stemmen.

Voor de rest zijn er pas 7 stemmen voor Lynch, maar daarvan staan er 3 op Castiel, dus zoals t nu staat wordt Castiel BM, en 5 seconde later wordt die ook rustig gelynched.
 
Reactiescore
656
Met dat gezegd te hebben, ga ik liever mijn stem op iemand zetten die inactief is voor dag 1 ipv iemand die leuk mee doet.
Daarom gaat mijn stem op Rover Ram aangezien hij nog 0 posts heeft gemaakt

Edit: Rover Ram
 
Reactiescore
167
Zoals de stemmen nu staan wordt Castiel BM met 10 stemmen, 2e Time met 8 stemmen en 3e Nonkel Jos met 5 stemmen.

Voor de rest zijn er pas 7 stemmen voor Lynch, maar daarvan staan er 3 op Castiel, dus zoals t nu staat wordt Castiel BM, en 5 seconde later wordt die ook rustig gelynched.

We hebben nog meer dan 24 uur he, die lynch stemmen zijn allemaal trolls denk ik, komt wel goed ;)
 
Reactiescore
656
We hebben nog meer dan 24 uur he, die lynch stemmen zijn allemaal trolls denk ik, komt wel goed ;)
Staat nergens dat het 1 dag wachten is? Dus hoe ben je hier zo zeker van?

Edit: nevermind, ik kan niet lezen.
 
Reactiescore
656
Jaa jaaa Gijs.... Ik had de eerste paar posts doorgespit, niet de laatste :x.
Excuses, laat mijn stem voor nu op Rover Ram staan met dezelfde reden.
Als ik iets opvallend zie zal ik deze stem veranderen, maar hou t de eerste dag liever sportief zodat niemand die actief meespeelt eruit vliegt.

Edit: Kan ik niet zeggen van jouw beul actie van laatste potje ;)
Dubbel Edit: Ja, ik noem je Gijs ipv Gilles, want ben serieus deze ronde
 
Reactiescore
1.728
Met dat gezegd te hebben, ga ik liever mijn stem op iemand zetten die inactief is voor dag 1 ipv iemand die leuk mee doet.
Daarom gaat mijn stem op Rover Ram aangezien hij nog 0 posts heeft gemaakt

Edit: Rover Ram

Ik heb rover ram al een appje gestuurd dat het potje begonnen is. Maar de kneus negeert mij. @Rover Ram
 

Deleted User - 487963986

Guest
Jaa jaaa Gijs.... Ik had de eerste paar posts doorgespit, niet de laatste :x.
Excuses, laat mijn stem voor nu op Rover Ram staan met dezelfde reden.
Als ik iets opvallend zie zal ik deze stem veranderen, maar hou t de eerste dag liever sportief zodat niemand die actief meespeelt eruit vliegt.

Edit: Kan ik niet zeggen van jouw beul actie van laatste potje ;)
Dubbel Edit: Ja, ik noem je Gijs ipv Gilles, want ben serieus deze ronde

Je moet eens wat meer van die rare planeet van je komen. Jaja steek de schuld maar op het tijdsverschil:D
 
Reactiescore
1.577
Eerlijk vind ik jou enorm storend doen. Wat is er met jou gebeurd sinds vorig potje? lijkt wel of je een of ander arrogant typeke hebt op gelopen.

Dit ben ik niet van je gewoon je bent niet eens serieus bezig. het enige wat je hier doet is wat vervelend gedragen. beetje vreemd want zo speelde je niet als goedje.

Er loopt hier 10 man al een hele dag te trollen, ik doe een beetje mee en dat vind je storend/niet serieus/beetje vreemd/vervelend. Nochtans al meer verdachten genoemd dan jij hier, Tigor. En wat insinueer je precies met het vetgedrukte?

Wat mijn BM-stem betreft: er rest me nog 24 uur om een goede keuze te maken. Ik kijk even de kat uit de boom om te bestuderen wie ik goed spelen vind.
 
Reactiescore
656
Je moet eens wat meer van die rare planeet van je komen. Jaja steek de schuld maar op het tijdsverschil:D
I know... gister laatste dag school, dus vandaag is t dramatisch
 
Reactiescore
1.015
Jaa jaaa Gijs.... Ik had de eerste paar posts doorgespit, niet de laatste :x.
Excuses, laat mijn stem voor nu op Rover Ram staan met dezelfde reden.
Als ik iets opvallend zie zal ik deze stem veranderen, maar hou t de eerste dag liever sportief zodat niemand die actief meespeelt eruit vliegt.

Edit: Kan ik niet zeggen van jouw beul actie van laatste potje ;)
Dubbel Edit: Ja, ik noem je Gijs ipv Gilles, want ben serieus deze ronde

Boeit me geen kut. Je spreekt me aan met mijn eigen naam Jeannine.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Na het terugtrekken van het Griekse leger in de avond, om te rusten voor de hernieuwde strijd de volgende dag was er 1 krijger die zich verborgen hield op het slagveld. Zodra iedereen weg was sloop hij ongezien naar de poorten van Troje. Hier klopte hij aan en riep luid 'ik zou mij graag aansluiten bij de uwen!' De wachters moesten lachen om deze poging en enkele seconden later werd hij geveld door tientallen pijlen die geruisloos door de lucht vlogen en hem dodelijk troffen.'

Stalov valt dood als burger

Netwerken is niet toegestaan dit potje.
 
Reactiescore
656
Na het terugtrekken van het Griekse leger in de avond, om te rusten voor de hernieuwde strijd de volgende dag was er 1 krijger die zich verborgen hield op het slagveld. Zodra iedereen weg was sloop hij ongezien naar de poorten van Troje. Hier klopte hij aan en riep luid 'ik zou mij graag aansluiten bij de uwen!' De wachters moesten lachen om deze poging en enkele seconden later werd hij geveld door tientallen pijlen die geruisloos door de lucht vlogen en hem dodelijk troffen.'

Stalov valt dood als burger

Netwerken is niet toegestaan dit potje.
Hamburger of cheeseburger?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Er loopt hier 10 man al een hele dag te trollen, ik doe een beetje mee en dat vind je storend/niet serieus/beetje vreemd/vervelend. Nochtans al meer verdachten genoemd dan jij hier, Tigor. En wat insinueer je precies met het vetgedrukte?

Wat mijn BM-stem betreft: er rest me nog 24 uur om een goede keuze te maken. Ik kijk even de kat uit de boom om te bestuderen wie ik goed spelen vind.

Nooit gedacht dat jij mee zou gaan met de meute in het trollen. Dus dat viel me gewoon op en zwaar tegen.
Met dat vetgedrukte bedoelde ik dat je anders speelt dan wanneer je goed bent. Of voor je geïnfecteerd werd. Je manier van aanpak naar andere is anders. Is Sc Beast de enige die je verdenkt. Wat als je dat bedoelt met verdachte, is dat er maar eentje en net zoveel als ik er heb opgenoemd.
 

DeletedUser32020

Guest
Na het terugtrekken van het Griekse leger in de avond, om te rusten voor de hernieuwde strijd de volgende dag was er 1 krijger die zich verborgen hield op het slagveld. Zodra iedereen weg was sloop hij ongezien naar de poorten van Troje. Hier klopte hij aan en riep luid 'ik zou mij graag aansluiten bij de uwen!' De wachters moesten lachen om deze poging en enkele seconden later werd hij geveld door tientallen pijlen die geruisloos door de lucht vlogen en hem dodelijk troffen.'

Stalov valt dood als burger

Netwerken is niet toegestaan dit potje.

BOokEiw.png
 
Reactiescore
1.015
Na het terugtrekken van het Griekse leger in de avond, om te rusten voor de hernieuwde strijd de volgende dag was er 1 krijger die zich verborgen hield op het slagveld. Zodra iedereen weg was sloop hij ongezien naar de poorten van Troje. Hier klopte hij aan en riep luid 'ik zou mij graag aansluiten bij de uwen!' De wachters moesten lachen om deze poging en enkele seconden later werd hij geveld door tientallen pijlen die geruisloos door de lucht vlogen en hem dodelijk troffen.'

Stalov valt dood als burger

Netwerken is niet toegestaan dit potje.

Voor zover ik het zie, doet Big Bear exact hetzelfde. Waarom valt enkel Stalov dood?
 
Reactiescore
167
Wel interessant dit potje moet ik zeggen, zitten een paar rollen tussen die ik nog nooit eerder gezien heb... dubbelganger heb ik nog nooit eerder gezien en kan zeker wel goed zijn voor de goedjes! En ook spiegelaar heb ik nog nooit van gehoord^^
 

DeletedUser32020

Guest
Omdat ik pas 1 seconde geleden post manmanman jij bent echt niet goed bij je hoofd makker
 
Bovenaan