[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
559
zou kunnen dat ik niet meer online kom dus hierbij mijn stemmen
nonkel jos omdat hij naast mezelf ongeveer de enige is die moeite doet om reacties te ontlokken en niet gewoon meeloopt
Castiel geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel en volgens mij is Candiu oprecht te onervaren om door te hebben dat je actief moet deelnemen.
Mijn stem gaat naar CrazySobek omdat hij voor een ervaren speler eigenlijk zeer weinig post of bijdraagt.
dl is morgen toch pas?
dus kom je voor die tijd niet meer on? :O
 

Deleted User - 487920325

Guest
zou kunnen dat ik niet meer online kom dus hierbij mijn stemmen
nonkel jos omdat hij naast mezelf ongeveer de enige is die moeite doet om reacties te ontlokken en niet gewoon meeloopt
Castiel geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel en volgens mij is Candiu oprecht te onervaren om door te hebben dat je actief moet deelnemen.
Mijn stem gaat naar CrazySobek omdat hij voor een ervaren speler eigenlijk zeer weinig post of bijdraagt.
ik ga voor Castiel gaan voor ik hem ook ga peren.

Van eerste pagina al zichzelf als BM naar voren schuiven, schijnbaar geen probleem voor zn kompaan GreenGang. Heel actief daarbuiten ook, en heeft duidelijk een gevolg met zich mee, waar BI bij zit.

1e deadline is pas morgen, neem aan dat jullie voor die tijd nog wel online komen
 
Reactiescore
770
Nee, ken dat zelfs niet. Een puur WvW forum, enkel WvW niks anders.



Ik ben diegene die Castiel. naar dit potje heeft gelokt, niet andersom Blobbe.
idd samenwerkingsverband dus.
 
Reactiescore
167
Ik wil toch even kwijt dat ik het nog altijd totale onzin vind wat mensen hier wolvenjagen menen te noemen. Je kan op geen enkele inhoudelijke manier echt aan iemand's post gedrag zien of hij wolf is (behalve die kid die bij WvW#1 vroeg hoe hij skype kon downloaden). Je kan van mij of Anthraxxol zeggen dat het veel geshitpost is, maar dat heeft niets met het spel of met mijn rol te maken. Wat mensen vroeger theorieën noemden was een multiquote van iemand en dan onder elk bericht een parafrase, met aan het eind "dit vind ik erg wolfs gedrag". De hele stemprocedure is dan ook nu weer zoals vanouds een stel schapen dat achter de eerste de beste post aanloopt met als excuus 'hij was 5 jaar geleden ervaren'.

Dit spel werkt in het echt goed omdat de rondes enkele minuten duren, je naar mensen kan kijken en er vaak alcohol in het spel is. Iemands forumgedrag analyseren is echter totale onzin en ik zal mij dan ook onthouden van een BM-stem.

Je weet dit toch van tevoren... waarom doe je dan uberhaupt mee als je het idee van een forum WvW niks vindt?
 
Reactiescore
1.804
Nogal moeilijk met al dat dom spammen en persoonlijk zijn. Als het inhoudelijk wordt, zal ik bijdragen.
beteke raar dat je mensen verwijt te spammen en persoonlijk te zijn terwijl je zelf mensen vanuit het niets aanvalt maar goed
ik hou je op de radar
 

DeletedUser32020

Guest
Je weet dit toch van tevoren... waarom doe je dan uberhaupt mee als je het idee van een forum WvW niks vindt?

Eens per 3 jaar krijg ik een skype bericht waarin ze me vragen om mee te doen dus doe ik mijn plicht en hoop er het beste van te maken
 
Reactiescore
1.014
Ik merk dat er veel vorige potjes bij betrokken worden in redenatie om iemand BM te maken.
Ik viel gelijk voor de nette post van Castiel, ik dacht, dat klinkt goed. Iemand die zich goed kan verwoorden. Daar kwam ik later op terug, toen het heen en weer ging...en voor mij iets te persoonlijk werd gepost. Lees goed...”voor mij”. Dat is dus geen aanval.

En inderdaad misschien ben ik te onervaren om dit heelhuids te doorlopen. Maar kan het altijd proberen toch?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik merk dat er veel vorige potjes bij betrokken worden in redenatie om iemand BM te maken.
Ik viel gelijk voor de nette post van Castiel, ik dacht, dat klinkt goed. Iemand die zich goed kan verwoorden. Daar kwam ik later op terug, toen het heen en weer ging...en voor mij iets te persoonlijk werd gepost. Lees goed...”voor mij”. Dat is dus geen aanval.

En inderdaad misschien ben ik te onervaren om dit heelhuids te doorlopen. Maar kan het altijd proberen toch?

Meestal doen spelers dit omdat de ze andere leren kennen. Bm stem kies je tenslotte zelf. Ik kies meestal ook Random. En op gevoel.
Dus doe gewoon wat je goed acht. Niet kijkend naar als het gezever ;)
 
Reactiescore
293
Ik merk dat er veel vorige potjes bij betrokken worden in redenatie om iemand BM te maken.
Ik viel gelijk voor de nette post van Castiel, ik dacht, dat klinkt goed. Iemand die zich goed kan verwoorden. Daar kwam ik later op terug, toen het heen en weer ging...en voor mij iets te persoonlijk werd gepost. Lees goed...”voor mij”. Dat is dus geen aanval.

En inderdaad misschien ben ik te onervaren om dit heelhuids te doorlopen. Maar kan het altijd proberen toch?
Ach dit is ook mijn eerste keer ik probeer het beste er van te maken. Je kunt niet meer dan je best doen.
Kies gewoon de BM die voor jouw gevoel het beste lijkt.
 
Reactiescore
1.014
Thanks!
kan ik waarderen als vriendelijk of als “wat doen zij opeens aardig” ..iets te verliezen?
 
Reactiescore
264
Castiel, ervaren speler die er al was sinds het eerste potje dat ik speelde en mij toen ook hielp
 
Reactiescore
1.014
Mijn stem gaat naar nonkel jos. Ik heb alle pagina’s nog een keer teruglezen en gezien dat ik zijn reacties het meest waardeer.
 
Reactiescore
1.015
beteke raar dat je mensen verwijt te spammen en persoonlijk te zijn terwijl je zelf mensen vanuit het niets aanvalt maar goed
ik hou je op de radar

Komt heel erg belachelijk over van jou aangezien jullie Duncan zonder reden aanvallen
 
Bovenaan