[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
770
spijtig dat jullie dan daar niet gebleven zijn zou de kwaliteit van dit topique naar hogere plank gebracht hebben maar tja helaas sic transit glora mundi
 

Deleted User - 487963986

Guest
spijtig dat jullie dan daar niet gebleven zijn zou de kwaliteit van dit topique naar hogere plank gebracht hebben maar tja helaas sic transit glora mundi

Beetje vriendelijker kan ook wel,
We zijn hier met een aantal spelers die graag de hoogte in gaan qua ego. Daarnaast zijn nieuwe spelers hier altijd welkom, ongeacht van waar ze komen.
 
Reactiescore
770
wir mussen der Travianer ausrotten und demolieren
 
Reactiescore
770
Beetje vriendelijker kan ook wel,
We zijn hier met een aantal spelers die graag de hoogte in gaan qua ego. Daarnaast zijn nieuwe spelers hier altijd welkom, ongeacht van waar ze komen.

beetje onvriendelijk kan eveneens
die nieuwe spelers zijn hier niet welkom ze integreren zich niet ze moeten weg

volksvervanging
 

Deleted User - 487963986

Guest
beetje onvriendelijk kan eveneens
die nieuwe spelers zijn hier niet welkom ze integreren zich niet ze moeten weg

volksvervanging


Misschien hadden jullie dan beter in de grot gebleven als jullie zo vriendelijk blijven doen.

Aangezien de andere paar graadjes liever zijn.
 
Reactiescore
556
Ik wil toch even kwijt dat ik het nog altijd totale onzin vind wat mensen hier wolvenjagen menen te noemen. Je kan op geen enkele inhoudelijke manier echt aan iemand's post gedrag zien of hij wolf is (behalve die kid die bij WvW#1 vroeg hoe hij skype kon downloaden). Je kan van mij of Anthraxxol zeggen dat het veel geshitpost is, maar dat heeft niets met het spel of met mijn rol te maken. Wat mensen vroeger theorieën noemden was een multiquote van iemand en dan onder elk bericht een parafrase, met aan het eind "dit vind ik erg wolfs gedrag". De hele stemprocedure is dan ook nu weer zoals vanouds een stel schapen dat achter de eerste de beste post aanloopt met als excuus 'hij was 5 jaar geleden ervaren'.

Dit spel werkt in het echt goed omdat de rondes enkele minuten duren, je naar mensen kan kijken en er vaak alcohol in het spel is. Iemands forumgedrag analyseren is echter totale onzin en ik zal mij dan ook onthouden van een BM-stem.
waarom doe je dan mee?
 
Reactiescore
1.659
Nou de onvriendelijke spelers zijn vooralsnog castiel en bi. Die laatste loopt louter te beledigen
 

DeletedUser32020

Guest
Misschien zijn jullie intussen allemaal wel 30+ met vrouw en kinderen en stomme baan en zijn jullie dit niet meer gewend maar bij een kroegspelletje als dit mag er echt wel wat losser worden omgegaan met gedragsregels.
 
Reactiescore
770
Misschien hadden jullie dan beter in de grot gebleven als jullie zo vriendelijk blijven doen.

Aangezien de andere paar graadjes liever zijn.

ik kom niet uit een grot zoals jij enkel wolven en beren wonen in een grot
 
Reactiescore
1.577
@nonkel jos als je nu zou moeten stemmen, wie stem je.

Ik lees dit als een aanmaning om op gang te komen? Nogal een oneerlijke vraag na slechts een paar uur, maar ik ga in op de uitnodiging. Het valt me op dat een aantal mensen nogal makkelijk meegingen in het verhaal van een lurkende Castiel. Gekoppeld aan het op de achtergrond spelen, zou ik nu mijn lynchstem op SC Beast. plaatsen en wel om deze post:

Dit maakt me zorgen, maar zouden we er na een paar uur al dingen achter kunnen zoeken, of zou hij nu al zo dom zijn om zich wat afzijdig te houden?

Castiel. verdacht maken, even nuanceren en dan toch de aanval inzetten.
 
Reactiescore
1.659
Tussen castiel bi en nudukie zitten 2 slechtjes. Komen allemaal van ander forum en zijn er allemaal al dus hebbrn elkaar ingelicht dat het begonnen was
 
Reactiescore
1.770
zou kunnen dat ik niet meer online kom dus hierbij mijn stemmen
nonkel jos omdat hij naast mezelf ongeveer de enige is die moeite doet om reacties te ontlokken en niet gewoon meeloopt
Castiel geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel en volgens mij is Candiu oprecht te onervaren om door te hebben dat je actief moet deelnemen.
Mijn stem gaat naar CrazySobek omdat hij voor een ervaren speler eigenlijk zeer weinig post of bijdraagt.
 
Reactiescore
1.770
Ik lees dit als een aanmaning om op gang te komen? Nogal een oneerlijke vraag na slechts een paar uur, maar ik ga in op de uitnodiging. Het valt me op dat een aantal mensen nogal makkelijk meegingen in het verhaal van een lurkende Castiel. Gekoppeld aan het op de achtergrond spelen, zou ik nu mijn lynchstem op SC Beast. plaatsen en wel om deze post:
ik lees dit nu pas maar dit vind ik wel krom verwoord. 'mijn lynchstem'. heb je nog een andere stem dan?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Tussen castiel bi en nudukie zitten 2 slechtjes. Komen allemaal van ander forum en zijn er allemaal al dus hebbrn elkaar ingelicht dat het begonnen was

Waarom die drie? Zijn er nog die op dat andere forum spelen oa mezelf.
 
Reactiescore
770
ik ga voor Castiel gaan voor ik hem ook ga peren.

Van eerste pagina al zichzelf als BM naar voren schuiven, schijnbaar geen probleem voor zn kompaan GreenGang. Heel actief daarbuiten ook, en heeft duidelijk een gevolg met zich mee, waar BI bij zit.
 
Reactiescore
1.015
Het Travian forum zeker vuile landsverrader

Nee, ken dat zelfs niet. Een puur WvW forum, enkel WvW niks anders.

ik ga voor Castiel gaan voor ik hem ook ga peren.

Van eerste pagina al zichzelf als BM naar voren schuiven, schijnbaar geen probleem voor zn kompaan GreenGang. Heel actief daarbuiten ook, en heeft duidelijk een gevolg met zich mee, waar BI bij zit.

Ik ben diegene die Castiel. naar dit potje heeft gelokt, niet andersom Blobbe.
 
Bovenaan