[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser82885

Guest
dank

als je een parodie maakt op de grote simeco doe je natuurlijk geen half werk :wink::wink:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Even voor de goede orde. Lunch op Crazy was nooit doorgegaan he. Die zou last minute veranderd zijn.
 
Reactiescore
338
Mijn doel dit potje was niet om het voortouw te nemen met Lynch, want wilde mezelf verdacht houden zodat de kans dat ik lunch was zeer klein was.
Doordat jij na nacht 4 duidelijk wist wat er aan de hand was, had ik op TLF en Kerouac druk gezet, maar daarna door een luide stem over laten nemen.
Als er geen luide stem was had ik het zelf gerust gedaan, maar was niet nodig + deed het liever niet.
Had nog meer dan genoeg info gegooid hier over G/S + Jokers voordat ik dood ging.
Dus hoe het anders zou zijn gelopen weet je nooit.

jij kan het wel door hebben gehad, maar ik denk dat als wij de wolfjes niet hadden gekillt dat ze al snel in het voordeel waren geweest. En daarmee zeg ik niet dat wij perse meer een goed spel hebben gedaan, maar dat de wolfjes er best lekker in zaten
 
Reactiescore
2.181
jij kan het wel door hebben gehad, maar ik denk dat als wij de wolfjes niet hadden gekillt dat ze al snel in het voordeel waren geweest. En daarmee zeg ik niet dat wij perse meer een goed spel hebben gedaan, maar dat de wolfjes er best lekker in zaten

Dit klopt wel, hoedjes speelde belabberd maar tegelijkertijd ging niemand teruglezen dus meh.
 
Reactiescore
1.271
Even voor de goede orde. Lunch op Crazy was nooit doorgegaan he. Die zou last minute veranderd zijn.
Castiel als ik wolf was, werd crazy gewoon gelunched hoor. Had het de nacht ervoor al 100% door en daarvoor als sterk het vermoeden.
 
Reactiescore
656
WvW is beter te spelen als je minder spamm hebt idd..
Hier was het vaak even van de dag zelf alles bekijken en daar iets uit op proberen te maken
 
Reactiescore
1.802
Na een dag of twee was er echt beperkte spam hoor
 

Deleted User - 2075062

Guest
Castiel als ik wolf was, werd crazy gewoon gelunched hoor. Had het de nacht ervoor al 100% door en daarvoor als sterk het vermoeden.

Nah had 1 sec voor de DL gewijzigd naar Flexis dan. Zodat jullie zouden denken dat er gespiegeld was op Flexis ;)
 
Reactiescore
656
Nah had 1 sec voor de DL gewijzigd naar Flexis dan. Zodat jullie zouden denken dat er gespiegeld was op Flexis ;)
Zou niet hetzelfde zijn geweest, aangezien op de nacht dat Flexis dood ging er in het verhaal ook duidelijk werd dat het geen lunch was, maar spiegel.
 
Reactiescore
1.271
Nah had 1 sec voor de DL gewijzigd naar Flexis dan. Zodat jullie zouden denken dat er gespiegeld was op Flexis ;)
Ik had het je dan ook niet medegedeeld dat ik het wist. maar iedere avond had ik dat wel zo gedaan.:)
 
Bovenaan