[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
2.386
nuja en als hij niet lijdt, lijden wij
 

Deleted User - 487963986

Guest
@Tigor93 ,

Wat heeft nou de doorslag gegeven? had ik ook smeergeld moeten betalen? of voelde je je door Jannes en mij meer genaaid.


Eigenlijk gunde ik het allebei niet. Maar zoals piet al zei voelde we wel een beetje empathie voor het andere koppel.
En ook omdat ik mijn best wel gedaan heb om duidelijk te maken dat crazy g/s was. Maar de slechtjes hadden het veel te laat door. Dus vonden we het niet onze schuld dat ze nog leefden. En gunde ik de slechtjes dus de winst niet. :mad:

Langs de andere kant eis is zo wel eens een keer de bm op :cool:
 

DeletedUser40402

Guest
Is het ook niet zo dat G/S op deze manier moet winnen en de slechtjes er gewoon hadden moeten voor zorgen dat het G/S er uit lag als ze hadden willen winnen? G/S gewoon juiste keuze dus imo!
 
Reactiescore
1.273
Eigenlijk gunde ik het allebei niet. Maar zoals piet al zei voelde we wel een beetje empathie voor het andere koppel.
En ook omdat ik mijn best wel gedaan heb om duidelijk te maken dat crazy g/s was. Maar de slechtjes hadden het veel te laat door. Dus vonden we het niet onze schuld dat ze nog leefden. En gunde ik de slechtjes dus de winst niet. :mad:

Langs de andere kant eis is zo wel eens een keer de bm op :cool:

Goed verdiende het al helemaal niet. Sorry hoor maar zonder g/s had goed al lang klaar geweest.
maar precies wat ik al dacht je gunde het mij en joker niet omdat wij je zo de hak wilde zetten.

Is het ook niet zo dat G/S op deze manier moet winnen en de slechtjes er gewoon hadden moeten voor zorgen dat het G/S er uit lag als ze hadden willen winnen? G/S gewoon juiste keuze dus imo!
Nee, als tigor schot op G/s had gezet waren de slechtjes zonder wolven over. Heb dat nog niet eerder meegemaakt. Dit was de enige manier nog dat joker en ik nog konden winnen als hulpjes. en wij 2 hadden het wel door dat ze G/s waren, maar mochten er niet buiten de chat om over praten. De chat met Castiel erin... dus ja.

Het is eigenlijk mis gegaan met de lunch op royalist. Anders hadden we crazy gedaan en zaten er daarna nog 2 wolven in.
ik zei nog letterlijk tegen de anderen, ik kan ook gewoon nog een keer bekijken dan weten we wat hij heeft gedaan. Maar jokerbrain wist het 100% zeker :p
 

Deleted User - 487963986

Guest
Goed verdiende het al helemaal niet. Sorry hoor maar zonder g/s had goed al lang klaar geweest.
maar precies wat ik al dacht je gunde het mij en joker niet omdat wij je zo de hak wilde zetten.


Nee, als tigor schot op G/s had gezet waren de slechtjes zonder wolven over. Heb dat nog niet eerder meegemaakt. Dit was de enige manier nog dat joker en ik nog konden winnen als hulpjes. en wij 2 hadden het wel door dat ze G/s waren, maar mochten er niet buiten de chat om over praten. De chat met Castiel erin... dus ja.

Het is eigenlijk mis gegaan met de lunch op royalist. Anders hadden we crazy gedaan en zaten er daarna nog 2 wolven in.
ik zei nog letterlijk tegen de anderen, ik kan ook gewoon nog een keer bekijken dan weten we wat hij heeft gedaan. Maar jokerbrain wist het 100% zeker :p

Dan hadden jullie crazy moeten verdenken en dat deden jullie ook niet. Of de dag ervoor maar met mij mee op castiel moeten stemmen ;) dan hadden ze niet gewonnen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Geef gewoon toe je ons haat Arlena :(

Ja eigenlijk wel, want ik verwacht nog steeds die knuffel :D

Ik denk niet welke keuze ik ook gemaakt zou hebben, ik iedereen tevreden kon stellen. Liever hadden piet en ik gewoon met winst gaan lopen, maar die optie zat er niet meer in. Dus hebben we het zo maar gedaan.

Desondanks al die stress van dat potje vond ik het wel leuk! Alleen die 240 paginas bij houden met lezen was toch een beetje te veel van het goede :D nogmaals dank je wel @Capricorno en @Calamus Incendium

Hierbij eis ik wel minstens de eerste 10 potjes geen koppel te zijn aub. XD
 
Reactiescore
3.583
Ja eigenlijk wel, want ik verwacht nog steeds die knuffel :D

Hierbij eis ik wel minstens de eerste 10 potjes geen koppel te zijn aub. XD

Die komt er ooit wel eens als het terug veilig is!

En ik wil volgende keer graag een goedje zijn (en blijven), kan ik iets minder men best doen en achterover leunen. Was volgend potje nu met of zonder netwerken? Indien zonder dan overweeg ik het nog.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Die komt er ooit wel eens als het terug veilig is!

En ik wil volgende keer graag een goedje zijn (en blijven), kan ik iets minder men best doen en achterover leunen. Was volgend potje nu met of zonder netwerken? Indien zonder dan overweeg ik het nog.

Zonder!
 
Reactiescore
1.804
ff allemaal de ramen sluiten, het regent
slechte comebacks
 
Reactiescore
656
ben ik het niet helemaal mee eens, ik denk gewoon dat het spel dan al sneller over was
Mijn doel dit potje was niet om het voortouw te nemen met Lynch, want wilde mezelf verdacht houden zodat de kans dat ik lunch was zeer klein was.
Doordat jij na nacht 4 duidelijk wist wat er aan de hand was, had ik op TLF en Kerouac druk gezet, maar daarna door een luide stem over laten nemen.
Als er geen luide stem was had ik het zelf gerust gedaan, maar was niet nodig + deed het liever niet.
Had nog meer dan genoeg info gegooid hier over G/S + Jokers voordat ik dood ging.
Dus hoe het anders zou zijn gelopen weet je nooit.
 
Bovenaan