- Reactiescore
- 660
Jaaa. We moeten tot pagina 250 spammen. Anders krijgen we geen verhaal.I see dead people...
En Vrouwe Caprisun is een strenge juf!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Jaaa. We moeten tot pagina 250 spammen. Anders krijgen we geen verhaal.I see dead people...
ik weet van niks?@simeco je moet toch eens uitleggen hoe je me op dag 2 hebt gewelpd!
Waren 2 welpen in het potje@simeco je moet toch eens uitleggen hoe je me op dag 2 hebt gewelpd!
beter geef je mij een shootout in je verhaaltje? als gangmaker van het potje??Noah en ik proberen het verhaal weer op te nemen alleen ik ben echt onverstaanbaar zacht terwijl ik ongeveer in mijn telefoon aan het schreeuwen was. En nu loopt m'n telefoon nog kutter te doen.
Dus wss gooien we het maar zo online met onze excuses dat het niet beter klinkt ;(
Was ook niet nodig. We wisten dat je spiegelaar was. Waren er 2 ongeduldig.Ze mogen mij ook is uitleggen hoe ze in mijn val waren gelopen. Kneuzen
Welke 2?Was ook niet nodig. We wisten dat je spiegelaar was. Waren er 2 ongeduldig.
Dat weet ik zo uit me hoofd niet meer.Welke 2?