- Reactiescore
- 3.466
Ik ga er iig een paar uur overslapen.
Ik ben echt pissed off nu. K*t gs en wolven.
Geloof mij dat gevoel had ik gisteren ook, drm de stem op mezelf was er toen effe klaar mee toen Castiel ons verraden had!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik heb een vraag voor jou, waar ik zelf het antwoord al op weet. Als ik en Castiel niet die wolven er uit hadden gegooid had jij dan niet allang verloren van de slechtjes?
Nou dat weet ik niet. Dan had het ook helemaal anders gelopen. Ik mag niet citeren hoeveel keer ik mijn schot veranderd heb. Maar geloof me de schoten die stonden die waren wel raak.
Ik ben niet dood. Heb je mij wel gemist (A)?Leuk wel al die dode mensen hier, ik heb jullie niet gemist ofzo
Daarbij had jij al lang dood moeten zijn na nacht 4 of na je beul actie xD dus als als als, het kon allerlei kanten uit.
Ik was lekker wispelturig, daar houden de wolven wel van toch?![]()
Ik ben niet dood. Heb je mij wel gemist (A)?
oprotten pokkehond
@Tigor93 ,
Ben je er al uit wat je gaat doen?
Want zo ja wil ik eigenlijk voorstellen de spelleiding te vragen de deadline te laten vervroegen naar een eerder tijdstip.
@Castiel. @CrazySobek @JokersBrain @pietvanl
Eens?
@Tigor93 ,
Ben je er al uit wat je gaat doen?
Want zo ja wil ik eigenlijk voorstellen de spelleiding te vragen de deadline te laten vervroegen naar een eerder tijdstip.
@Castiel. @CrazySobek @JokersBrain @pietvanl
Eens?
liggen na denken