+30% grondstoffenproductie

Reactiescore
0
Hi een korte vraag,

Ik heb een +30% grondstoffenproductie voor 48 uur ontvangen in mijn inventaris genaamd "oorlogsinspanning".
Nu heb ik momenteel al een +20% grondstoffen productie (gekocht met premium punten) actief.

Is het zo dat deze 30% boven op deze al actieve 20% komt? En ik dus een +50% grondstoffen productie krijg, of werkt dit helaas niet zo.

Met vriendelijke groet,

Max
 
Solution
Hi bedankt voor je snelle reactie.

Maar ik zou deze dus wel tegelijktijdig kunnen aanzetten? Of moet ik wachten tot dat de PP bonus afloopt?

Nee dat kan wel tegelijk, alle bonussen worden berekend aan je 100% basis productie maar tellen daarna allemaal bij elkaar op tot een nieuwe productie.\

Als je rechts in je dorpsoverzicht bij productie op het hout, leem of ijzer icoontje drukt zie je hoe het werkt.

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Hi bedankt voor je snelle reactie.

Maar ik zou deze dus wel tegelijktijdig kunnen aanzetten? Of moet ik wachten tot dat de PP bonus afloopt?

Nee dat kan wel tegelijk, alle bonussen worden berekend aan je 100% basis productie maar tellen daarna allemaal bij elkaar op tot een nieuwe productie.\

Als je rechts in je dorpsoverzicht bij productie op het hout, leem of ijzer icoontje drukt zie je hoe het werkt.
 
Solution
Bovenaan