=3 vs SR

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36429

Guest
Dikke NEE van mij.

Hoewel ik om edels zit te springen, is halvering niet de manier.
Een edelclear-wereld is domweg niet leuk.
 

DeletedUser

Guest
Dikke NEE van mij.

Hoewel ik om edels zit te springen, is halvering niet de manier.
Een edelclear-wereld is domweg niet leuk.

Houd het wel rationeel, het is niet dat je opeens 40x vaker wordt aangevallen omdat er een goudmunten halvering is. Edelclears worden toch gebruikt, we hebben in =3, 3 accounts met 500+ edels. Nou daar zijn ze al, de edelclears. Worden ze gebruikt? Nee.

Wat is volgens jou wel de manier, farmen?

PS: Als je incomings gewoon goed tagged, zijn edelclears een lachertje ivm treinen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Word het ja, dan stop ik definitief.

Snel jongens, allemaal op dat ja-knopje beginnen rammen! :D

EDIT: Ik zie dat iemand me voor was. :(

Uiteraard heb ik dit uitgebreid onderzocht en spelers naar hun ervaringen gevraagd.
W13 is niet mijn eerste wereld.

Mijn eerste reactie was namelijk, ja halvering.
TOT ik spelers sprak die met halvering werken.

Geen enkele positieve reactie heb ik daarop gekregen.

Ehm... Op W1 zijn er 2 halveringen geweest en ontevreden ben ik daar niet over. Ik verzuip nu wel in de pakketjes maar treurig ben ik er niet om.

Houd het wel rationeel, het is niet dat je opeens 40x vaker wordt aangevallen omdat er een goudmunten halvering is. Edelclears worden toch gebruikt, we hebben in =3, 3 accounts met 500+ edels. Nou daar zijn ze al, de edelclears. Worden ze gebruikt? Nee.

Wat is volgens jou wel de manier, farmen?

PS: Als je incomings gewoon goed tagged, zijn edelclears een lachertje ivm treinen

Helemaal mee eens. Edelclears zijn in principe makkelijker te deffen dan treintjes. Bij een edelclear is het gewoon dodgen, laatste clear snipen met verscheidene def's (meestal worden de clears niet eens strak achter elkaar getimed), en als je geen andere optie hebt gewoon een paar clears + edel er achteraan gooien en het dorp terug nobelen. Na een tijdje leren ze het wel af om edelclears te gebruiken en gaan ze het terug met treintjes proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Hoort zo langzamerhand eigenlijk niet eens langzaam een slotje op dit topic te komen?
Ik dacht toch echt dat dit topic over de oorlog tussen =3 en het inmiddels niet meer bestaande SR ging...
 

DeletedUser17153

Guest
Misschien wil Runrifle wel een topic aanmaken en dan al dit gepraat over halvering daar neer zetten?
 

DeletedUser

Guest
een apart topic mag best.. maar om echt alle posts te verplaatsen.. :O

niet te doen joh :p hoeveel pagina's is dit al bezig? xD
 

DeletedUser58575

Guest
een apart topic mag best.. maar om echt alle posts te verplaatsen.. :O

niet te doen joh :p hoeveel pagina's is dit al bezig? xD

Gelukkig kent TW geen luie mods :)
Nee hoor mate, kan me dat ook best voorstellen. Maar een nieuw topic aanmaken is een optie, naar praathoek gaan is een optie, maar dit is gewoon een achterhaald topic. =3 vs SR
SR is gevallen.
Punt.
Einde topic. xD

Of dan toch in ieder geval een name change naar: =3 vs overblijfselen en restantjes van SR :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan