=3 Versus Front

DeletedUser20308

Guest
Dat Makedonija, dark lemon en ik weet niet wie nog meer een vette bek hebben tegen krepox a lá...

Maar dat mistermaga dat heeft, en/of duckmandrake. Dat kan ik niet echt begrijpen!
Ga alsjeblieft groeien, mee doen met de top of in ieder geval wat presteren om mee te KUNNEN praten.
Je mag het natuurlijk wel, ik zeg niet reageer niet op het AF, maar ga niet spelers afbranden op hun kunnen als je zelf nog geen F*ck hebt laten zien of er helemaal niet mee te maken hebt.

DeletedUser

Guest
Dat Makedonija, dark lemon en ik weet niet wie nog meer een vette bek hebben tegen krepox a lá...

Maar dat mistermaga dat heeft, en/of duckmandrake. Dat kan ik niet echt begrijpen!
Ga alsjeblieft groeien, mee doen met de top of in ieder geval wat presteren om mee te KUNNEN praten.
Je mag het natuurlijk wel, ik zeg niet reageer niet op het AF, maar ga niet spelers afbranden op hun kunnen als je zelf nog geen F*ck hebt laten zien of er helemaal niet mee te maken hebt.

Speel al sinds het begin van W13 mee op deze wereld, maar nooit actief aanwezig geweest hier op het forum. Ik loop nooit te pronken met mijn acties en dergelijke en zo gaat het al tijden hier op het forum. Iedereen maakt het elkaar wat af dus ja waarom ook niet...

En daarnaast, wat weet je van mij en mijn prestaties? Vast niet veel... en misschien weet ik helemaal niks van de zaak Krepox af...maarja, iedereen kraakt hem af dus waarom niet mee doen he...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18273

Guest

Oké oké, je hebt wel gelijk, ik verveel me alleen de laatste tijd op het AF, veel minder gespam door dictator chr...

DeletedUser

Guest
Speel al sinds het begin van W13 mee op deze wereld, maar nooit actief aanwezig geweest hier op het forum. Ik loop nooit te pronken met mijn acties en dergelijke en zo gaat het al tijden hier op het forum. Iedereen maakt het elkaar wat af dus ja waarom ook niet...

En daarnaast, wat weet je van mij en mijn prestaties? Vast niet veel... en misschien weet ik helemaal niks van de zaak Krepox af...maarja, iedereen kraakt hem af dus waarom niet mee doen he...

Bah, een meelopertje dus, je zakt momenteel naar het niveau van sterk met dit soort uitspraken.
Ook zoon noob op het AF.
Je staat gewoon te zeiken om te zeiken, dat is de conclusie uit je post.
Vind ik een stuk erger dan hoe krepox post.. naab

Mvg, Bas

DeletedUser

Guest
Bah, een meelopertje dus, je zakt momenteel naar het niveau van sterk met dit soort uitspraken.
Ook zoon noob op het AF.
Je staat gewoon te zeiken om te zeiken, dat is de conclusie uit je post.
Vind ik een stuk erger dan hoe krepox post.. naab

Mvg, Bas

Je mag het natuurlijk wel, ik zeg niet reageer niet op het AF, maar ga niet spelers afbranden op hun kunnen als je zelf nog geen F*ck hebt laten zien of er helemaal niet mee te maken hebt
.

wowow jongens.
Niet zo fel:)

MM speelt huidig mee op VenCo2
En doet het uitstekend ginds.
Dit hij staat momenteel wel aan de top he mattthew, en doet er ook in mee;)
Verder is Jildert een geapprecieerd speler binnenin BB.
Dus aub, shhh:)

haha wij noobjes , waar ben jij op w13 :p en hoe doet select het op 18 :D oja wij zitten op w18 in Phalanx ;)

+ 1:D

DeletedUser

Guest
Moet ik je toch even zwaar teleurstellen.. :D Ik heb een hele tijd 1ste ODA gestaan.

Ik stond in de top 10, met mijn 'eigen' account, kan jij nog naar opkijken. ;)

En toch ben je gevlucht van je 'eigen' account na naar je eigen zeggen eerst 40 aanvalletjes.

DeletedUser20308

Guest
wowow jongens.
Niet zo fel:)

MM speelt huidig mee op VenCo2
En doet het uitstekend ginds.
Dit hij staat momenteel wel aan de top he mattthew, en doet er ook in mee;)
Verder is Jildert een geapprecieerd speler binnenin BB.
Dus aub, shhh:)

Kan allemaal wel wezen maar met zijn eigen account heeft hij er niet veel van gebakken, WAT HELEMAAL NIET ERG IS :)
Laat ik dat voorop stellen, maar om dan vervolgens iemand helemaal af te zeiken (want dat doen ze) terwijl je er helemaal niets van af weet, maar omdat anderen het doen doe "ik" het dan maar ook is achtelijk, nonsens en gewoon weg dom/noob.

Dus kap er gewoon mee :)

Kleine opmerking over VenCo2, heeft mistermagma (blijkbaar genaamd Jildert) mee gewerkt aan het "succes" van VenCo2? draait hij al mee vanaf 28th April 2009 (= start datum van VenCo2) Nee, nee en nog eens nee :) Dus dan kan kun je wel mooi zeggen "hij draait mee in de top"

Maar als ik mijn account verwijder, en bij TgM ga spelen dan sta ik ook opeens tweede :) en daar heb ik dan ook geen f*ck voor gedaan.

Zooo :D

DeletedUser

Guest
Kan allemaal wel wezen maar met zijn eigen account heeft hij er niet veel van gebakken, WAT HELEMAAL NIET ERG IS :)
Laat ik dat voorop stellen, maar om dan vervolgens iemand helemaal af te zeiken (want dat doen ze) terwijl je er helemaal niets van af weet, maar omdat anderen het doen doe "ik" het dan maar ook is achtelijk, nonsens en gewoon weg dom/noob.

Dus kap er gewoon mee :)

Kleine opmerking over VenCo2, heeft mistermagma (blijkbaar genaamd Jildert) mee gewerkt aan het "succes" van VenCo2? draait hij al mee vanaf 28th April 2009 (= start datum van VenCo2) Nee, nee en nog eens nee :) Dus dan kan kun je wel mooi zeggen "hij draait mee in de top"

Maar als ik mijn account verwijder, en bij TgM ga spelen dan sta ik ook opeens tweede :) en daar heb ik dan ook geen f*ck voor gedaan.

Zooo :D

En waar baseer jij die gegevens op dat ik er niks van gebakken heb?? Ze laten me vast ook niet zomaar op VeNcO2 spelen...

Ik zal ook niks meer zeggen over andere zaken. Richt me wel op de huidige zaken.

DeletedUser20308

Guest
En waar baseer jij die gegevens op dat ik er niks van gebakken heb?? Ze laten me vast ook niet zomaar op VeNcO2 spelen...

Ik zal ook niks meer zeggen over andere zaken. Richt me wel op de huidige zaken.

Ik baseer die gegevens op het feit dat je (met je account) nooit echt een (grote) rol hebt gespeeld in w13 :)
Dan heb ik het over puntenaantal etc..

DeletedUser

Guest

zijn gedrag op het af mogen we wel afkraken toch?

Bovenaan