3-edel functie

Wat vinden jullie van de 3-edel functie?

  • Fantastich

    Stemmen: 32 74,4%
  • Toch maar niet

    Stemmen: 11 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Reactiescore
603
Nu we al wat verder in de wereld zitten, en er al heel wat een 2e of meerdere dorpen hebben is dit wel het moment om de 3-edel functie boven te halen.
Wat vinden jullie ervan?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bevalt prima. Enkel kans op recap is me wat te groot.
Gap van 50 ms was t compleet geweest

Zou je als aanvaller met een 50 ms gap niet nog meer voordelen krijgen? Snipen wordt dan alleen maar moeilijker. Het is nu al lastig als je kijkt naar C-Snipes die gemist worden, met een kleinere gap wordt het alleen maar ingewikkelder.
 
Reactiescore
1.049
Zou je als aanvaller met een 50 ms gap niet nog meer voordelen krijgen? Snipen wordt dan alleen maar moeilijker. Het is nu al lastig als je kijkt naar C-Snipes die gemist worden, met een kleinere gap wordt het alleen maar ingewikkelder.
Als de mods eens gaan nakijken welke deff guides missen of niet goed zijn..
Als alle in orde zijn ze keer in IGM pleuren kunnen de 'noobjes' ervan leren! Zou de wereld wel interresanter maken met kleine gap
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als de mods eens gaan nakijken welke deff guides missen of niet goed zijn..
Als alle in orde zijn ze keer in IGM pleuren kunnen de 'noobjes' ervan leren! Zou de wereld wel interresanter maken met kleine gap

Geef eerst eens antwoord op m’n vraag :p
 
Reactiescore
1.049
Zou je als aanvaller met een 50 ms gap niet nog meer voordelen krijgen? Snipen wordt dan alleen maar moeilijker. Het is nu al lastig als je kijkt naar C-Snipes die gemist worden, met een kleinere gap wordt het alleen maar ingewikkelder.
Ik noem het geen voordelen. Het maakt het evenwichtiger. C-snipes missen is dom hoor k altijd gezien je ontelbaar kansen hebt
Hoeft m alleen maar in juiste MS te doen, Kun je op 20 nauwkeurig doen...
Op het moment dat je mist is dat of annuleren of kun je niet C-snipen
Dat verandert niks bij de GAP verkleinen ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik noem het geen voordelen. Het maakt het evenwichtiger. C-snipes missen is dom hoor k altijd gezien je ontelbaar kansen hebt
Hoeft m alleen maar in juiste MS te doen, Kun je op 20 nauwkeurig doen...
Op het moment dat je mist is dat of annuleren of kun je niet C-snipen
Dat verandert niks bij de GAP verkleinen ;)

Voor C-snipes misschien niet, maar gewone snipes zeker wel. Ten eerste heb je met 3 edels maar 2 ipv 3 gaps om te snipen, en met 2 gaps van 50 ms zijn je kansen toch een stuk kleiner dan met 2 (of 3) gaps van 100 ms.
 
Reactiescore
1.049
Voor C-snipes misschien niet, maar gewone snipes zeker wel. Ten eerste heb je met 3 edels maar 2 ipv 3 gaps om te snipen, en met 2 gaps van 50 ms zijn je kansen toch een stuk kleiner dan met 2 (of 3) gaps van 100 ms.
Heb je zeker gelijk in. Zou t wel eerlijker maken ivm die deffridders die je nu en zeker later hebt om ertussen te mikken
 

Deleted User - 2242732

Guest
Tegen spelers met een deftige clear maken (offensieve) spelers die slecht starten echt wel amper kans aangezien je maar moet splitten over 3 ipv 4 edels...
Voor de rest nog niet veel anders qua voordeel/nadeel aan gemerkt persoonlijk
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Zou je als aanvaller met een 50 ms gap niet nog meer voordelen krijgen? Snipen wordt dan alleen maar moeilijker. Het is nu al lastig als je kijkt naar C-Snipes die gemist worden, met een kleinere gap wordt het alleen maar ingewikkelder.

Je meent toch niet echt dat je op deze wereld als aanvaller in het voordeel bent zeker?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je meent toch niet echt dat je op deze wereld als aanvaller in het voordeel bent zeker?

Nee, dat zeg ik niet.

Er zijn andere instellingen die de verdediger meer kans geven, omdat de aanvaller met 3 edels een voordeel heeft wat ‘ie normaal niet heeft.

Ik zeg alleen: wordt dat voordeel niet too much als je de ms gap van 100 naar 50 ms zou verkleinen? In ieder geval in de early game.
 
Reactiescore
2.478
Recappen is nu OP, maar dit zullen we pas over enkele weken ervaren. Dat je maar 3 edels nodig hebt zorgt wel voor de nodige snelheid.

Wat nu wel weer jammer is, is dat de ridderbonus teniet is gedaan. Al heb je +10 edelboost je hebt nog altijd 3 edels nodig. Al kan je als de de +5 boost bovenop de ridder zet een ts daling van 50(35+10+5) veroorzaken. Waardoor je een dorp met 2 dorpen kunt edelen:eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mja je bent ook wel erg lomp als je op 300ms alsnog een C snipe mist...
 
Reactiescore
603
Veel mensen het al nuttig kunnen gebruiken, of is het een tegenvaller? :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nee is mooi spul man. Maakt de beginfase iets sneller :)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik verheug me al op recap wars ^^
Niet meer op geluk gebaseerd maar op doorzettingsvermogen
 

DeletedUser77710

Guest
Idd, ik zou persoonlijkwel willen dat de ts per uur met 2 verhoogd wordt. Dan is het een beetje meer doenbaar.
 
Bovenaan