2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

mijn aanval was op 2 november en de dag erna en het waren 1000 clears er waren er al een paar aangekomen maar was nog aan het verzenden

6 november - 5 is 1 november dus tuttebel kan nooit gezien hebben dat ze aangevallen werd Dietrix;)
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Side 1:
Tribes: Resist
Players:

Side 2:
Tribes: -HF-
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69
Kant 2: 25
Verschil: 44

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 665,929
Kant 2: 243,259
Verschil: 422,670

image.php


-------------------------------------------------------

Side 1:
Tribes: Resist
Players:

Side 2:
Tribes: -HF- _TBR_
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 62
Verschil: 15

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 744,507
Kant 2: 602,720
Verschil: 141,787

image.php


----------------------------------------------------

Side 1:
Tribes: Resist
Players:

Side 2:
Tribes: _TBR_
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 37
Verschil: 29

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 78,578
Kant 2: 359,461
Verschil: 280,883

image.php
 

DeletedUser974

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Hmm, winst tegenover HF en verlies op TBR.
Een paar weekjes geleden was het nog andersom (jaja KJ en robertius we weten het ^^).

zo blijft de oorlog mooi op en neer gaan :)


En erg jammer voor EER (en natuurlijk ook voor ons) dat Tuttebel weg is, was toch een grote speler :(

btw, nog 70 dorpen en Resist heeft er 50.000, dan lopen we 'nog maar' 14k achter op TBR :D
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

6 november - 5 is 1 november dus tuttebel kan nooit gezien hebben dat ze aangevallen werd Dietrix;)

Schat, ze werden verzonden op 31... aankomen is dan later hé (les 1 voor harm: aankomsttijd = vertrektijd + looptijd);)

... wel grappig hoe je toch blijft proberen om een ander scenario te verzinnen... al blijft het wel even hopeloos klinken:p
 

DeletedUser974

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Maakt t allemaal wat uit?
Hij/zij had geen zijn/tijd meer, dus is gestopt.
Al dan niet met wat aanvallen van TBR als laatste zetje.

Waar een mens zich al niet druk over kan maken :D
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Schat, ze werden verzonden op 31... aankomen is dan later hé (les 1 voor harm: aankomsttijd = vertrektijd + looptijd);)

... wel grappig hoe je toch blijft proberen om een ander scenario te verzinnen... al blijft het wel even hopeloos klinken:p

.....

mijn aanval was op 2 november en de dag erna en het waren 1000 clears er waren er al een paar aangekomen maar was nog aan het verzenden

Ik zal het even verduidelijken.. hij had blijkbaar al clears gestuurt. Die waren aangekomen maar hij zat nog wel altijd clears te sturen. Dit gebeurde dus op 2 november (tuttebel stond maximaal op 1 november op delete) Aangezien peeman in k85 ligt en tut in k86 lag lopen de clears ook niet zo lang max 40 uur waardoor tuttebel hoogstends een paar aanvallen zag;)

Wel grappig eigenlijk hoe "de grote leider van TBR" iemand probeert uit te lullen:rolleyes:

Nu jij weer:D
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

het interesseert mij eigenlijk geen flikker. hij/zij is toch verwijderd wat maken we er ons dan nog druk om.
 

DeletedUser14084

Guest
Re: 2e wereldoorlog

+ ze zei tegen mij dat ze al ong 800 incommings had
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Voor dat het deleten van mijn account een eigen leven gaat leiden.....

Al een tijdje wilde ik stoppen met TW, althans met een groot account. De afgelopen twee jaar ben ik redelijk actief geweest op mijn eigen account en als vv-er op vele accounts. Ik heb veel geleerd, veel plezier gehad maar het nadeel bleek de tijd. Wel moet ik zeggen dat ik echt enorm genoot van grote aanvallen. Met name het snel kunnen deffen etc. gaf een enorme kick. Dit tot grote ergenis van de aanvallers :)

Twee jaar heb ik mijn account draaiende weten te houden. Tijdelijk heb ik een co gehad maar die is na een paar weken gestopt vanwege gezondheidsredenen.

Ik ben TW gaan spelen in een periode dat ik vanuit huis werkte en dus altijd op TW kon, en altijd alles binnen zag komen en hier goed en snel op kon reageren. Momenteel heb ik het druk met andere dingen (leuke dingen) en dus minder tijd voor TW.

De aanvallen van Peeman heb ik gezien. Tijdens het ondersteunen van deze aanvallen heb ik de beslissing die ik al even had genomen definitief gemaakt. Stoppen met w2, een tijdje geleden was ik ook gestopt op w13 en w10. Mij ontbreekt momenteel de tijd. Daarbij komt dat het aantal spelers op w2 hard aan het teruggelopen is en ik mijn eigen doelen gehaald had. Het opbouwen van het account van 1 dorp naar de vele die ik had was eigenlijk leuker dan het onderhouden.

Inmiddels ben ik wel weer gestart op een andere wereld (met een co dit keer). Ook blijf ik regelmatig speeds spelen, dus echt van mij af zijn jullie niet.

Bij deze wil ik de mensen met wie ik heb samengewerkt bedanken voor de leuke tijd. Hierbij denk ik aan mijn stam EER maar ook aan Fictus waar ik een tijdje in heb gezeten. En natuurlijk alle bekenden uit andere stammen.

Tot slot wil ik Hondenman bedanken omdat hij mij in 2007 op TW zette en mij de kneepjes van het spel leerde. Jammer dat ik nooit bij jou in een stam ben gekomen maar wie weet, ooit.

Tut
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Voor dat het deleten van mijn account een eigen leven gaat leiden.....

Al een tijdje wilde ik stoppen met TW, althans met een groot account. De afgelopen twee jaar ben ik redelijk actief geweest op mijn eigen account en als vv-er op vele accounts. Ik heb veel geleerd, veel plezier gehad maar het nadeel bleek de tijd. Wel moet ik zeggen dat ik echt enorm genoot van grote aanvallen. Met name het snel kunnen deffen etc. gaf een enorme kick. Dit tot grote ergenis van de aanvallers :)

Twee jaar heb ik mijn account draaiende weten te houden. Tijdelijk heb ik een co gehad maar die is na een paar weken gestopt vanwege gezondheidsredenen.

Ik ben TW gaan spelen in een periode dat ik vanuit huis werkte en dus altijd op TW kon, en altijd alles binnen zag komen en hier goed en snel op kon reageren. Momenteel heb ik het druk met andere dingen (leuke dingen) en dus minder tijd voor TW.

De aanvallen van Peeman heb ik gezien. Tijdens het ondersteunen van deze aanvallen heb ik de beslissing die ik al even had genomen definitief gemaakt. Stoppen met w2, een tijdje geleden was ik ook gestopt op w13 en w10. Mij ontbreekt momenteel de tijd. Daarbij komt dat het aantal spelers op w2 hard aan het teruggelopen is en ik mijn eigen doelen gehaald had. Het opbouwen van het account van 1 dorp naar de vele die ik had was eigenlijk leuker dan het onderhouden.

Inmiddels ben ik wel weer gestart op een andere wereld (met een co dit keer). Ook blijf ik regelmatig speeds spelen, dus echt van mij af zijn jullie niet.

Bij deze wil ik de mensen met wie ik heb samengewerkt bedanken voor de leuke tijd. Hierbij denk ik aan mijn stam EER maar ook aan Fictus waar ik een tijdje in heb gezeten. En natuurlijk alle bekenden uit andere stammen.

Tot slot wil ik Hondenman bedanken omdat hij mij in 2007 op TW zette en mij de kneepjes van het spel leerde. Jammer dat ik nooit bij jou in een stam ben gekomen maar wie weet, ooit.

Tut

Gelijk heb je :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Voor dat het deleten van mijn account een eigen leven gaat leiden.....

Al een tijdje wilde ik stoppen met TW, althans met een groot account. De afgelopen twee jaar ben ik redelijk actief geweest op mijn eigen account en als vv-er op vele accounts. Ik heb veel geleerd, veel plezier gehad maar het nadeel bleek de tijd. Wel moet ik zeggen dat ik echt enorm genoot van grote aanvallen. Met name het snel kunnen deffen etc. gaf een enorme kick. Dit tot grote ergenis van de aanvallers :)

Twee jaar heb ik mijn account draaiende weten te houden. Tijdelijk heb ik een co gehad maar die is na een paar weken gestopt vanwege gezondheidsredenen.

Ik ben TW gaan spelen in een periode dat ik vanuit huis werkte en dus altijd op TW kon, en altijd alles binnen zag komen en hier goed en snel op kon reageren. Momenteel heb ik het druk met andere dingen (leuke dingen) en dus minder tijd voor TW.

De aanvallen van Peeman heb ik gezien. Tijdens het ondersteunen van deze aanvallen heb ik de beslissing die ik al even had genomen definitief gemaakt. Stoppen met w2, een tijdje geleden was ik ook gestopt op w13 en w10. Mij ontbreekt momenteel de tijd. Daarbij komt dat het aantal spelers op w2 hard aan het teruggelopen is en ik mijn eigen doelen gehaald had. Het opbouwen van het account van 1 dorp naar de vele die ik had was eigenlijk leuker dan het onderhouden.

Inmiddels ben ik wel weer gestart op een andere wereld (met een co dit keer). Ook blijf ik regelmatig speeds spelen, dus echt van mij af zijn jullie niet.

Bij deze wil ik de mensen met wie ik heb samengewerkt bedanken voor de leuke tijd. Hierbij denk ik aan mijn stam EER maar ook aan Fictus waar ik een tijdje in heb gezeten. En natuurlijk alle bekenden uit andere stammen.

Tot slot wil ik Hondenman bedanken omdat hij mij in 2007 op TW zette en mij de kneepjes van het spel leerde. Jammer dat ik nooit bij jou in een stam ben gekomen maar wie weet, ooit.

Tut

Ik begrijp je beslissing Tutje, je heb het ver geschopt op w2, tot aan de top 20 aan toe. Je was een leerling die iedere leermeester zich wenst, leergierig en intelligent, de perfecte combinatie.
Wie weet ooit op een andere wereld :)

xxx Hondje
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

nouja Appie ...
had op wat meer tegenstand gehoopt jochie ...
maarja ... dorpen worden in elk geval van DG :D
 
Bovenaan