2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

DeletedUser974

Guest
Re: 2e wereldoorlog

dan stuurt hij mss al zen interns op je af om je aan te vallen :D

Sorry, k ben BG :p


En jammer van je Bloodpriest.
In het verleden zijn al vaker grote stammen gevallen doordat 1 of meerdere spelers eruit stapten en een nieuwe stam oprichtten.
Als voorbeeld bijv. -300- waar Pappiejappie een nieuwe stam oprichtte, en RB waar Rawhide & Bormsie een andere stam begonnen (Mero toch?).

Hopen dat het bij Fictus niet zo ver komt.
Het is oorlog, en er zijn veel mensen die vv's en OS nodig hebben.
Ik hoop dat Bloodpriest en Fictus er samen uit kunnen komen, en dat dit niet een voorbode voor het einde van Fictus is :)
 

DeletedUser21032

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Allemaal een dikke kus van jullie ploxje.
Ga nu terug braaf met de blokjes spelen..
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

shut up with you're stupid excuses.
ja, wacht maar, er komt heel wat aan, bla bla bla...
intussen spreken de stats voor zich, en van een appel kan je geen banaan maken n00bje...

edit: of sorry, ik had misschien even niet door dat heel TBR om jou draait, en dus afhankelijk is van het feit dat jij eventjes geen tijd voor Fictus heb gehad, excuses...

Mm.. je hebt vast mijn stats tegenover fictus nog niet gezien :) was btw van de 1e week al ofzo? ohja.. -_-''

Mn edels raken op.. zo snel gaat dat bij fictus :| :(

en idd van appels kan je geen bananen maken.. maar de stats blijven al de heletijd zoals het is.. dus ten opzichte daarvan maken we nog steeds geen verlies :) Noob...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Side 1:
Tribes: Fictus
Players:

Side 2:
Tribes: _TBR_
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 644
Kant 2: 541
Verschil: 103

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 260
Kant 2: 220
Verschil: 40

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,408,544
Kant 2: 5,387,104
Verschil: 1,021,440

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,507,544
Kant 2: 2,271,444
Verschil: 236,100

image.php




doe naders even dorpjes overnemen in plaats van een grote mond hebben?

Niet te persoonlijk worden he:rolleyes: wij hebben geen account met 1000 edels in fictus gebied he thibor...

Maarja komt wel goed...:D ik zelf mag grote mond hebben tegen jullie is nog altijf 55-0:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Niet te persoonlijk worden he:rolleyes: wij hebben geen account met 1000 edels in fictus gebied he thibor...

Maarja komt wel goed...:D ik zelf mag grote mond hebben tegen jullie is nog altijf 55-0:rolleyes:

Hiero boven de 100 :p

iets van 141 - 15 ofzo? en die 15 liggen toch in buitengebied xD
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Mm.. je hebt vast mijn stats tegenover fictus nog niet gezien :) was btw van de 1e week al ofzo? ohja.. -_-''

Mn edels raken op.. zo snel gaat dat bij fictus :| :(

en idd van appels kan je geen bananen maken.. maar de stats blijven al de heletijd zoals het is.. dus ten opzichte daarvan maken we nog steeds geen verlies :) Noob...:rolleyes:

hmm, wij kunnen allemaal wel eigen stats gaan posten, maar volgens mij gaat het nog altijd om je stam, of niet. persoonlijk hoef ik mij denk ik ook niet te schamen, maar daar begin ik niet over. mijn voordeel is alleen wel dat mijn edels nog lang niet op zijn...

reactie van mij was misschien een beetje overdreven, maar reageer dan niet op alles zonder gewoon eerst feitelijk gewoon toe te geven dat jullie, als stam, tegen ons in deze oorlog op dit moment achter staan. en blijf niet aankomen met 'wacht maar' en dat soort opmerkingen....
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

welke oorlog? Heb nog nergens een oorlogsverklaring gezien.. volgensmij:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

ik ken een account dat volledig leegstaat van tbr qua def :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

O ja onze status kan moeilijk beter worden als de leden van fictus die zwaar worden aangevald weggaan:D
 

DeletedUser14476

Guest
Re: 2e wereldoorlog

O ja onze status kan moeilijk beter worden als de leden van fictus die zwaar worden aangevald weggaan:D

ben wel nog mar 2 dorpjes verloren sinds ik weg ben he:p waarvan 1tje dan nog aan st4 is :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Als je een paar paginas terug gaat staat het antwoord ;).

Nouwjah, of niet, hij heeft het over dat hij boos is, niet tegen de situatie kan ofzo. Hij wil OS en VV, iemand anders krijgt het wel hij niet.. Dat is wat je eruit af kan leiden, of hij moet een heel klein kindje zijn en daar al niet tegen kunnen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Nouwjah, of niet, hij heeft het over dat hij boos is, niet tegen de situatie kan ofzo. Hij wil OS en VV, iemand anders krijgt het wel hij niet.. Dat is wat je eruit af kan leiden, of hij moet een heel klein kindje zijn en daar al niet tegen kunnen:cool:

Ik zeg niks:)
 

DeletedUser14476

Guest
Re: 2e wereldoorlog

Nouwjah, of niet, hij heeft het over dat hij boos is, niet tegen de situatie kan ofzo. Hij wil OS en VV, iemand anders krijgt het wel hij niet.. Dat is wat je eruit af kan leiden, of hij moet een heel klein kindje zijn en daar al niet tegen kunnen:cool:

je kent niet alles zoals ik al zei in die pm en waren vroeger al genoeg andere dingen gebeurd en wou toen al uit de stam gaan maar was uiteindelijk maar gebleven. Maar nu heb ik geen zin meer om te blijven maar nu dat ik weg ben zijn ze wel allemaal daar en alleen maar met lof over me spreken.

behalve het kippetje dan die begon met schelden en wou me aanvallen en heeft me geblocked :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: 2e wereldoorlog

je kent niet alles zoals ik al zei in die pm en waren vroeger al genoeg andere dingen gebeurd en wou toen al uit de stam gaan maar was uiteindelijk maar gebleven. Maar nu heb ik geen zin meer om te blijven maar nu dat ik weg ben zijn ze wel allemaal daar en alleen maar met lof over me spreken.

behalve het kippetje dan die begon met schelden en wou me aanvallen en heeft me geblocked :eek:

Kan jij nou nog steeds op ons forum kijken, nee toch:eek:?
 
Bovenaan