2e dorp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik speel nog niet zo lang en weet niet hoe je een 2e dorp kunt maken. :confused::confused:

wie wil mij vertellen hoe dat moet? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een tweede dorp kan je niet maken; deze moet je overnemen; bouw een adelshoeve. Hiervoor heb je de volgende gebouwenlevels nodig:

Hoofdgebouw level 20
Smederij level 20
Marktplaats level 10

Daarna moet je goudmunten slaan in je adelshoeve en kan je edelmannen maken. Hiermee moet je dorpen overnemen. Voor je eerste edelman moet je 1 goudmunt slaan; voor je tweede 2 goudmunten, etc.

Als je een dorp aanvalt met een edelman gaat de toestemming (die standaard op 100 staat) van dat dorp omlaag met 20-35 (dit is willekeurig) punten. Als je de toestemming van het dorp naar 0 brengt is het dorp van jou. De meest simpele manier om dit te bereiken is 4 aanvallen met edelmannen achter elkaar aan te sturen (niet in dezelfde aanval), maar in het begin is dit bijna niet te doen, dus zal je meerdere malen heen en weer moeten lopen met 1 of 2 edelmannen.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is. Verder horen dit soort dingen in het forum Vragen thuis, en niet op het W12 forum. Houd hier in het vervolg rekening mee.
 

DeletedUser

Guest
Thx voor de duidelijke uitleg, Libertine.

elpoepos, gebruik in de toekomst aub de zoekfunctie, lees de hulp en als je dan nog vragen hebt, kun je ze in het vragen forum stellen.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan