2e dorp

DeletedUser78780

Guest
Is er een reden waarom de topspelers zo'n klein dorpje veroveren als 2e dorp?

Waarom niet een paar dagen wachten en een sterker dorp overnemen, of is dit een domme vraag van mij ?
 

DeletedUser51839

Guest
Verschillende redenen + zijn niet allemaal topspelers perse.
1. Voor de gouden prestatie als eerste 2de dorp
2. Omdat ze anders lang moeten wachten want buurt is klein nog nu
3. Omdat ze andere boosters niet aandurven.
4. Omdat ze met hun boosten hun toekomstig dorp sneller kunnen uppen dan hun huidige eigenaar misschien.
 

DeletedUser78781

Guest
Wat bereiken/krijgen ze met die gouden prestatie als 2e dorp?
 
Reactiescore
746
Niet enkel dat hoor. Vaak proberen mensen ook een tweede dorpje te pakken net buiten de K lijnen, simpelweg voor PP farming. Je versluist je grondstoffen naar het dorp waar de markt het hoogste staat en zo haal je gemakkelijk pp binnen. In 'nieuwe' continenten staat de markt soms 5x hoger dan in 'oude' continenten.
 

DeletedUser70541

Guest
Ja klopt alleen deze wereld zit voorlopig nog op 4 continenten:p
 

DeletedUser78202

Guest
Zulke spelers pakken zulke dorpjes omdat ze gewoonweg de troepen niet hebben om een grotere speler te pakken. ;-)
 

DeletedUser78020

Guest
kijk eens naar die bonusdorpen, nu klein straks heel praktisch, die nemen ze in.
stel je voor een pop dorp 10%, daarnaast bij de spelletjes de items erbij halen voor gs verhogingen en pop 10%, ik weet t niet hoor, mooie off vlag erbij en je hebt een pracht van een clear dorp, de droom van iedere MB-er kan ik je vertellen.
Dacht je van de 30% gs dorpen, 10% gs items erbij en muntvlag er tegen zetten en je slaat munten aan de lopende band.

Misschien zijn die grote jongens toch iets uitgekookter dan je denkt.

Nu weet je ook waarom ze die kleine dorpjes innemen in no time uitbouwen en dan komen theedrinken in jouw dorp.
 
Bovenaan