2de munten halvering wat vinden jullie?

DeletedUser61042

Guest
Wat zijn jullie meningen over de 2de munten halvering van wereld11?

Ik zeg doen des de eerder kunnen we de wereld be eindigen.
 

DeletedUser34283

Guest
Belachelijk. Maar nodig is het voor de meesten wel. Voor mij echter niet, dus tegen.
 

DeletedUser24823

Guest
Ik vind de argumentatie van Failure in de discussie zeker waar en ben dus tegen:


Zoals de mensen op Wereld 1 weten ben ik tegen een tweede en zelfs 3e edelprijshalvering. Simpel weg omdat op iedere wereld interners voorkomen en op deze manier in principe geholpen worden om sneller te groeien.
De spelers die offensief zijn ingesteld en spelers aanvallen worden indirect benadeeld omdat zij hun troepen moeten opbouwen en die grondstoffen niet in de edelmannen kunnen stoppen.

Als je een wereld daadwerkelijk actiever wil maken, zou je bij iedere edelprijsvermindering een recruteertijd en -kostenvermindering moeten invoeren om de verhoudingen tussen spelers die internen en barbarendorpen innemen en de spelers die andere spelers aanvallen gelijk te houden.

Door recruteertijd en -kosten te verminderen creëer je meer aanvallen en met de edelprijsvermindering behoud je de snelheid van het overnemen van dorpen per gecoördineerde aanval in vergelijking tot ervoor.
Nu creëer je met de edelprijshalvering enkel de overname snelheid van barbarendorpen en interns. Spelers die andere spelers aanvallen komen met grote overschotten aan edelmannen te zitten als de verliezen mee vallen simpelweg omdat een speler overnemen meer tijd en energie kost.

Ik vraag dus bij deze om hier als TW zijnde naar te kijken en deze optie te lichten onder de spelers. Ik weet haast zeker dat er mensen zijn die het hier mee eens zijn.

Een halvering is in mijn ogen te veel, een goede clear is bij snelheid 1 in 20 dagen opgebouwd, stel je zou er 33% vanaf halen is iedere clear in 2 weken opgebouwd. Als je daarbij de edelmanprijs ook met 33% verminderd hou je de verhoudingen gelijk en verhoog je de aanvalssnelheid met 33% zonder de overnames over de aanvalsrate te verminderen.

Alvast bedankt!
 

DeletedUser25172

Guest
Ik vind dat Failure een betere stam moet gaan zoeken. Waarom zou je niet kunnen aanvallen en internen, als je daar zoveel problemen mee hebt.
 

DeletedUser

Guest
Lang leven nog harder internen ook op deze wereld. Wanneer worden de troepen goedkoper. Straks heb je eerder een paar honderd edels dan clears.
 

DeletedUser25172

Guest
Lang leven nog harder internen ook op deze wereld. Wanneer worden de troepen goedkoper. Straks heb je eerder een paar honderd edels dan clears.

Ik wou dat ik bij een aanval ooit zoveel edels had gehad.. Dan had ik tenminste een keer echt kunnen aanvallen.. Heb het altijd met een treintje of 4, 5 moeten doen.. (Hooguit dan he..)
 

DeletedUser

Guest
Dan moeten der wel liggen. Die BB veld van Johanna BearShare o.a ligt meer bij cons daar zo.
 

DeletedUser

Guest
Soms was ellis in zero een beetje Te team speler. En liet daardoor hun eigen account soms te min doen. Vond ik althans. :)
 

DeletedUser27310

Guest
Ach wat is TE??? Na mijn idee kun je nooit TE zijn. Vind gewoon dat je een team player moet zijn!
 
Bovenaan