[Speeltopic] #243 Weerwolven van Woestijnerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
2.181
Hij bedoeld onze koning (nl) :p

Je moet bm kiezen uit eigen ervaring. Dz kan er niet mee eens zijn maar t is ieder zijn eigen keus wie hij/zij als bm wil.
 

DeletedUser81928

Guest
kennen jullie onze fuhrer niet :S whauw jongens gebrek aan opvoeding hier:p
 

DeletedUser73098

Guest
Wat zijn wij met het weten van de naam van jullie koning. Kennen jullie de naam van de belgische dan wel? zonder op te zoeken?
 

DeletedUser16768

Guest
Welkom allemaal.

Wie nog niet op mij als BM heeft gestemd, mag dat nu doen.
 
Reactiescore
264
Ik vind BI wel heel verdacht fel reageren vorig potje deed ie dat niet en toen was ie goedje.
 

DeletedUser16768

Guest
Van de mensen in het spel acht ik Dark-Knight momenteel de beste burgemeester overigens.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik ben belg en vind het al een prestatie dat ik de naam van onze koning ken ;) De naam willem zegt mij wel iets als koning maar zou de link niet echt leggen met een WvW potje :confused:

en bappos als bm? Lijkt mij heel nadelig met je activiteit in andere spelletjes zoals X vs X.
 
Reactiescore
167
Wat zijn wij met het weten van de naam van jullie koning. Kennen jullie de naam van de belgische dan wel? zonder op te zoeken?

ah tuurlijk, even vergeten dat hier ook belgen waren :eek:

Ik vind BI wel heel verdacht fel reageren vorig potje deed ie dat niet en toen was ie goedje.

Ik vind hem nog niet perse verdacht... eerder DZ en vooral marwo omdat ze zo met DZ meegaat tégen BI...

Van de mensen in het spel acht ik Dark-Knight momenteel de beste burgemeester overigens.

oke
 

DeletedUser52001

Guest
Het is maar wat je counteren wil noemen, Marwo. Als ik daadwerkelijk counter, merk je het wel. Waarom is dat trouwens nooit een goed teken? Ik doe het geregeld en heb in het verleden al meermaals aangegeven het graag te doen als ik er reden toe zie.

Het "ik ga tegen jou want jij gaat tegen mij" argument slaat gewoon nooit ergens op, en dat is de definitie van counteren. En dat jij dat graag doet zegt veel over jou.
 

DeletedUser52001

Guest
ah tuurlijk, even vergeten dat hier ook belgen waren :eek:



Ik vind hem nog niet perse verdacht... eerder DZ en vooral marwo omdat ze zo met DZ meegaat tégen BI...



oke

Ik ga helemaal niet mee dz mee. Dat ik iets zeg over BI wil niet zeggen dat ik met dz meega of tegen BI ga. Jij bent wel heel goed in meteen hard overdrijven zegm
 
Reactiescore
1.015
Het "ik ga tegen jou want jij gaat tegen mij" argument slaat gewoon nooit ergens op, en dat is de definitie van counteren. En dat jij dat graag doet zegt veel over jou.

Ik ga helemaal niet tegen DZ. Ik vraag hem uitleg over zijn 2de puntje tegen mij. Als jij dat counteren vindt, zegt dat veel over jou. Dat ik graag counter zegt helemaal niks over mij, enkel dat in het verleden altijd wolven op me zaten.
 
Reactiescore
264
Ik ga helemaal niet tegen DZ. Ik vraag hem uitleg over zijn 2de puntje tegen mij. Als jij dat counteren vindt, zegt dat veel over jou. Dat ik graag counter zegt helemaal niks over mij, enkel dat in het verleden altijd wolven op me zaten.

Je probeert het nu een beetje goed te praten zodat je minder kans maakt om lynch te worden van dag 1...
 
Reactiescore
1.015
Je probeert het nu een beetje goed te praten zodat je minder kans maakt om lynch te worden van dag 1...

Dat zal het zijn, ja.

Ik vind BI wel heel verdacht fel reageren vorig potje deed ie dat niet en toen was ie goedje.

Even 2 zaken aanhalen. Ten eerste reageer ik nergens 'fel'. Dat zou zelfs jij moeten weten aangezien ik volgens mij eens echt fel was in een pot waar je ook meespeelt. Vervolgens is het zo dat als ik fel reageer, de kans zeer groot is dat ik goed ben. Wat je hier dus feitelijk wilt zeggen, snap ik niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser38451

Guest
Capricorno ik zou morgen enkel bm-stem doen en overmorgen lynch.
Ik ben namelijk met koningsdag de hele dag weg. En ga niet kijken voor WvW.
 
Reactiescore
2.181
Ik heb 10tal minuutjes pauze nu op het werk en zie dat het nieuwe potje begonnen is. Op een leuk potje en mijn BM gaat naar Time. Goed op dreef en enkel al het denken aan een 4manskoppel getuigt van kunde.

Thanks :)

ik had ook eerst een slechte indruk van hem toen hij dat tantrum had gedaan 2.5 potjes geleden maar vorig spel heeft hij toch wel grotendeels voor de overwinning gezorgd voor de goedjes (in mijn ogen dan). Al vond ik zijn claim op dag 1 echt wel duidelijk en is hij er gelukkig niet voor afgestraft :p

En time inderdaad door zijn kleine nuances van een kwartetkoppel en ook zijn stemverandering ivm sander wat het einde van het potje betekende.

Mag je in dit potje dan ook niet claimen dat je een geweer hebt gekregen of dergelijke?

Thanks voor compliment ookal geeft vorige prestaties geen garantie voor dit potje.
 

DeletedUser77103

Guest
Oeh, allereerst, ik vind het zó leuk om weer te spelen :D

Dus omdat hij 1 potje goed zit, is hij gelijk een briljante wvwer? Vind het niet bepaald logisch om iemand bm te maken, die pas nog zich bijna uitschreef, omdat niemand in wilde zien dat hij een goedje was..

Je oneindige tunnelvisies... De potjes die ik met je gespeeld heb, tunnelde je vaak op 1 persoon en noemde je iedereen dom, die niet met je meeging.
Het is niet het eerste potje waar hij goed zat, potjes daarvoor ook. Maar dat kun jij niet weten aangezien je nooit echt actief meespeelt :rolleyes:
Ik denk dat de enige reden voor jou om tegen BI in te gaan is: je verliest stemmers die jou BM willen maken. Zij gaan nu voor BI omdat dat ook gewoon een veel betere BM is dan jij :)
Meteen al gaan counteren is nooit een goed teken BI.
Maar meteen gaan counteren terwijl niemand het tegen jou had is ook nooit een goed teken Marwo (ja ik doe nu hetzelfde :D)
Wat zijn wij met het weten van de naam van jullie koning. Kennen jullie de naam van de belgische dan wel? zonder op te zoeken?
Ja, dat is Filip of Philip ofzo :D
Welkom allemaal.

Wie nog niet op mij als BM heeft gestemd, mag dat nu doen.
Gelukkig dat het mag en niet moet, mag ik je vragen, waarom zou ik jou moeten stemmen voor BM? Het enige potje dat ik me kan herinneren waarbij wij samen meededen, stierf je dag 3 ofzo als Bengel aan inactiviteit :confused::confused:
Beantwoordt je altijd je eigen vragen?

Waarom niet?
Waarom wel? :D
ah tuurlijk, even vergeten dat hier ook belgen waren :eek:

Ik vind hem nog niet perse verdacht... eerder DZ en vooral marwo omdat ze zo met DZ meegaat tégen BI...

oke
Eens, ik vind BI niet perse verdacht omdat hij fel reageert, Marwo en DZ vind ik eerder iets om op te letten, want die 2 die samenspannen? :confused: Dat is gewoonweg raar :rolleyes:
Ik vind BI wel heel verdacht fel reageren vorig potje deed ie dat niet en toen was ie goedje.
Zie bovenstaande.
Het "ik ga tegen jou want jij gaat tegen mij" argument slaat gewoon nooit ergens op, en dat is de definitie van counteren. En dat jij dat graag doet zegt veel over jou.
Jij doet het ook erg graag als het BI betreft die je kunt aanvallen, of niet?
Ik ga helemaal niet mee dz mee. Dat ik iets zeg over BI wil niet zeggen dat ik met dz meega of tegen BI ga. Jij bent wel heel goed in meteen hard overdrijven zegm
Hij overdrijft niet, misschien heb je het zelf niet in de gaten, maar je bent wel heel hard achter DZ aan het lopen atm
Capricorno ik zou morgen enkel bm-stem doen en overmorgen lynch.
Ik ben namelijk met koningsdag de hele dag weg. En ga niet kijken voor WvW.
Ik ben al niet blij met morgen pas eerste dl, laat staan overmorgen. Je kunt toch ook eerder stemmen?
 

DeletedUser38451

Guest
Oeh, allereerst, ik vind het zó leuk om weer te spelen :D


Het is niet het eerste potje waar hij goed zat, potjes daarvoor ook. Maar dat kun jij niet weten aangezien je nooit echt actief meespeelt :rolleyes:
Ik denk dat de enige reden voor jou om tegen BI in te gaan is: je verliest stemmers die jou BM willen maken. Zij gaan nu voor BI omdat dat ook gewoon een veel betere BM is dan jij :)

Maar meteen gaan counteren terwijl niemand het tegen jou had is ook nooit een goed teken Marwo (ja ik doe nu hetzelfde :D)

Ja, dat is Filip of Philip ofzo :D

Gelukkig dat het mag en niet moet, mag ik je vragen, waarom zou ik jou moeten stemmen voor BM? Het enige potje dat ik me kan herinneren waarbij wij samen meededen, stierf je dag 3 ofzo als Bengel aan inactiviteit :confused::confused:

Waarom wel? :D

Eens, ik vind BI niet perse verdacht omdat hij fel reageert, Marwo en DZ vind ik eerder iets om op te letten, want die 2 die samenspannen? :confused: Dat is gewoonweg raar :rolleyes:

Zie bovenstaande.

Jij doet het ook erg graag als het BI betreft die je kunt aanvallen, of niet?

Hij overdrijft niet, misschien heb je het zelf niet in de gaten, maar je bent wel heel hard achter DZ aan het lopen atm

Ik ben al niet blij met morgen pas eerste dl, laat staan overmorgen. Je kunt toch ook eerder stemmen?

Nee, want ik weet nog niet wie
 
Bovenaan