[Geen Bug] -

Reactiescore
2.490
Bedankt voor je bericht. We hebben dit zojuist even lopen testen op een wereld met veel incomings maar kunnen dit toch niet zo goed reproduceren.

Mogelijks gelinked aan de uitkijktoren. Mocht er iemand een account hebben met (veel) incomings op een torenwereld en dit kunnen reproduceren horen we het graag.

Duckje
 
Reactiescore
2.490
Is dat ook getest met nieuwe incomings, daar waar je ze moet taggen? Heb het vandaag denk ik wel 100 keer gezien. Gaat ook vaak fout als ik op de incomingsknop rechtsboven klikte. Ik kreeg het idee dat het inderdaad niet snel fout gaat als je geen nieuwe incomings verwerkt. Maar wat de exacte stappen zijn, ik wilde gewoon zsm weer naar pagina 1 dus heb niet blijvend opgelet.
Dus, als ik het goed begrijp dient er tijdens het filteren nieuwe aanvallen binnen te komen?

Interessant, dat maakt reproduceren een stuk moeilijker ...

Wat ik dus nodig zal hebben is een step by step stappenplan. (of zo close als mogelijk)

Groeten
 

Deleted User - 24028

Guest
Wanneer je als filter bij bevel tag 'aanval' invult zoals hieronder:
Bekijk bijlage 31733
Dan krijg je vervolgens dat je 'nieuwe aanvallen' zult zien, vrij logisch. Nu als je op pagina 1 zit en je drukt op 'opslaan & herladen' of mogelijk enkel op 'tag' na het selecteren van alle dorpen dan zet hij je naar pagina 3 toe. Dit is erg vervelend als je net nieuwe aanvallen getagged hebt en er toch weer 1 is bijgekomen. Dan moet je dus eerst weer opnieuw naar pagina 1 toegaan.
Het kan best dat dit probleem voor andere filters ook bestaat, echter krijg ik geen 1000+ incomings op 1 dorp of vanuit 1 dorp.
Dus in kort wat de verwachting is dat de knop zou moeten doen is op dezelfde pagina blijven en niet naar de laatste pagina springen.

Heb je dit getest zonder scripts aan?

Want dit probleem ben ik meermaals tegengekomen afgelopen tijd maar ligt volgens mij aan Devil's Def Pack van @ixfuryanix , voor dat overzicht bovenaan de pagina haalt die namelijk informatie van andere pagina's op (wat de scriptmatige variant is van iemand die zelf op de andere pagina's klikt). Vervolgens gaat TW er dan ook vanuit dat jij als laatste op die pagina bent geweest en geeft hij die standaard weer als je terug naar je inc gaat.
 
Reactiescore
2.490
Lijkt dus een bug met een script en niet eentje in TW.

Geen bug.
 
Bovenaan