2013 terugblik awards

DeletedUser

Guest
Meent ge dat?
Voodoo was een kleine stam die niks te betekenen had en we namen het op tegen mori en drunk tegelijk.
We wonnen ook van iedereen en alles dus onze uitspraken waren volledig terecht.
Toen DanteQ een verlate acc werd en de inc's kwamen wist iedereen al hoe laat het was zeker als achteraf captain ook een verlate acc werd niemand die toen nog vertelde dat wij de beste stam waren.
Als jij vind dat wij in 2013 de grootse fail stam zijn geweest vind ik dat totaal niet objectief.

Iedereen kan zoals MT4 So Hot doen en gewoon lekker niks doen dan kan er ook niks fout gaan.
Dat is in mijn ogen veel harder falen dan een verlate acc dat ge edeld word.

Voodoo had altijd veel zelfvertrouwen en werd op het laatst vierkant afgemaakt door Drunk.:) Want zeg eerlijk Jannes, als Voodoo echt nog steeds sterk was geweest waren jullie nooit met MT4 gefuseerd. :)Dusja als je Drunk vanwege hun laatste faalweek als ''fail'' gaat beschouwen vind ik dat evenredig noob. Maar ja, eigenlijk was Mori de grootste failstam van 2013, maar Mori was zo'n enorme kutstam dat we die al lang weer zijn vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Voodoo had altijd veel zelfvertrouwen en werd op het laatst vierkant afgemaakt door Drunk.:) Want zeg eerlijk Jannes, als Voodoo echt nog steeds sterk was geweest waren jullie nooit met MT4 gefuseerd. :)Dusja als je Drunk vanwege hun laatste faalweek als ''fail'' gaat beschouwen vind ik dat evenredig noob. Maar ja, eigenlijk was Mori de grootste failstam van 2013, maar Mori was zo'n enorme kutstam dat we die al lang weer zijn vergeten.

Drunk leeft verder, jullie blijven al kibbelend achter. Ik zie niet in waar drunk gefaald heeft :eek:
 
Reactiescore
3.539
Voodoo had altijd veel zelfvertrouwen en werd op het laatst vierkant afgemaakt door Drunk.:) Want zeg eerlijk Jannes, als Voodoo echt nog steeds sterk was geweest waren jullie nooit met MT4 gefuseerd. :)Dusja als je Drunk vanwege hun laatste faalweek als ''fail'' gaat beschouwen vind ik dat evenredig noob. Maar ja, eigenlijk was Mori de grootste failstam van 2013, maar Mori was zo'n enorme kutstam dat we die al lang weer zijn vergeten.

Ik zeg toch dat we ge edeld werden en dat we niet meer sterk waren?
Ik vind drunk geen fail stam verre van zelfs.
Nou je zegt het zelf je vind mori de grootse noob stam zet hun er dan in IPV voodoo die meer bereikt hebben dan eender welke stam in w23.

Drunk leeft verder, jullie blijven al kibbelend achter. Ik zie niet in waar drunk gefaald heeft :eek:

Drunk leeft niet verder opw23.
Ik blijf niet kibbelend achter.
Drunk heeft wel gefaald door op BB te gaan. Wat niet wil zeggen dat ik ze slecht vond.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch dat we ge edeld werden en dat we niet meer sterk waren?
Ik vind drunk geen fail stam verre van zelfs.
Nou je zegt het zelf je vind mori de grootse noob stam zet hun er dan in IPV voodoo die meer bereikt hebben dan eender welke stam in w23.



Drunk leeft niet verder opw23.
Ik blijf niet kibbelend achter.
Drunk heeft wel gefaald door op BB te gaan. Wat niet wil zeggen dat ik ze slecht vond.

Wees zo vriendelijk om te verklaren wat Voodoo zo bereikt heeft dan? Buiten uiteindelijk PPC te moeten vormen want het lukte niet meer alleen? Het oostfront van Drunk stond het zwakst gestacked van allemaal, en toch geraakte jullie er nergens deftig door.

De enkele acties die gelukt is vanuit voodoo is op DKKM en Xillios, maar wil je daar écht mee pronken? Of is dit de enige actie die jou tot 'baas' heeft gebombardeerd? Uiterst triestig.

Om je te motiveren om wat gelukte actie op te noemen, zal ik even tijd insteken om je gefaalde acties te sommeren:
- BB gaan van deff accounts / VV accounts
- VV fuck up door kayra
- Breken/laten vallen van DanteQ
- Dreigen met clusterfucks, vervolgens 2 maand wachten om te clusterfucken, en deze de maand nadien kwijtspelen door één massa door LoG zelf.
- Breken/laten vallen van Captain Grom N Blaze

Laten we dan maar zwijgen van de talloze falende massa's, gebaseerd op/gedaan door enkel Cédric en Pascal. En de top stamsfeer die er heerst in Voodoo. Het is zo saai, dat zelfs mijn oude moraalbrekers die Kayra zo lief heeft omgepraat, uiteindelijk grijs zijn gegaan.


Om even over je quote op mij te reageren, de essentie van Drunk leeft verder. Ik weet dat W23 de enige wereld is voor je waar je uiteindelijk geslaagd bent (inb4 w12 bullshit), maar tw gaat écht niet om her en der paar dorpjes uitbouwen en/of een massa'tje plaatsen. De sfeer onderling, dat is waarom ik speel.

Zoals ik meermaals opvang, en zelfs hier kan lezen, is de sfeer daar in PPC opperdetop. Missie en doel van Drunk op w23 geslaagd zo te zien.
 
Reactiescore
3.539
Wees zo vriendelijk om te verklaren wat Voodoo zo bereikt heeft dan? Buiten uiteindelijk PPC te moeten vormen want het lukte niet meer alleen? Het oostfront van Drunk stond het zwakst gestacked van allemaal, en toch geraakte jullie er nergens deftig door.

De enkele acties die gelukt is vanuit voodoo is op DKKM en Xillios, maar wil je daar écht mee pronken? Of is dit de enige actie die jou tot 'baas' heeft gebombardeerd? Uiterst triestig.

Met wat voodoo bereikt heeft bedoel ik niet eens de actie's op DKKM en Xillios en je vergeet QI inc nog ;) maar ik bedoel dat voodoo uit het niets is gekomen het waren een paar grote spelers en voor derest een hoop MB's niemand die rekening met ons hielt we waren ook zo klein maar we hielden toch stand tegen iedereen het is zo ver gekomen dat spelers van drunk 'De nummer 1 stam' naar voodoo zijn gekomen dat zegt heel wat lijkt mij.
Dat wij LOG niet ge edeld kregen moet je echt niet fier op zijn acc danteQ Captain waren verlaten met wie had die nog meer front enkele MB's van ene half miljoen punten en copi dat jullie zelfs dorpen zijn verloren aan hun zegt al meer over jullie.
LOG had gewoon en belachelijk makkelijk front.

En dat je woorden als triestig gebruikt vind ik vrij triestig:0
Doe is aardig jho
:mad:

Om je te motiveren om wat gelukte actie op te noemen, zal ik even tijd insteken om je gefaalde acties te sommeren:
- BB gaan van deff accounts / VV accounts
- VV fuck up door kayra
- Breken/laten vallen van DanteQ
- Dreigen met clusterfucks, vervolgens 2 maand wachten om te clusterfucken, en deze de maand nadien kwijtspelen door één massa door LoG zelf.
- Breken/laten vallen van Captain Grom N Blaze

Ik zeg ook niet dat wij foutloos hebben gespeeld en dat wij de beste stam op w23 zijn als je het totaal pakket bekijkt.

Laten we dan maar zwijgen van de talloze falende massa's, gebaseerd op/gedaan door enkel Cédric en Pascal. En de top stamsfeer die er heerst in Voodoo. Het is zo saai, dat zelfs mijn oude moraalbrekers die Kayra zo lief heeft omgepraat, uiteindelijk grijs zijn gegaan.

Er was wel degelijk top sfeer ja het stammenforum was dood maar iedereen buiten die mb'tjes zaten in een skype groep waar het altijd heel gezellig was dus ja de sfeer was zeker top hier zit je er weeral naast.
Buiten op LOG heeft voodoo geen 1 massa gedaan bij mijn weten op Drunk of het was gewoon puur voor clears te sturen dus alleen massa LOG is gefaald.



Om even over je quote op mij te reageren, de essentie van Drunk leeft verder. Ik weet dat W23 de enige wereld is voor je waar je uiteindelijk geslaagd bent (inb4 w12 bullshit), maar tw gaat écht niet om her en der paar dorpjes uitbouwen en/of een massa'tje plaatsen. De sfeer onderling, dat is waarom ik speel.

Het is niet moeilijk om op een wereld te slagen zal me vast op elke wereld lukken.
Maar als je uw focus op meerderen werelden moet leggen ben je al zoveel minder actief dan je zou moeten zijn om de top te bereiken.
Dus zolang ik opw23 speel zal ik niet actief genoeg zijn op een andere wereld.
Ik heb ervoor gekozen om op w23 te blijven spelen en heb niet veel kunnen doen op anderen werelden.
Jij hebt ervoor gekozen om na een tijd op een acc te stoppen en zo veel werelden te hebben gespeeld.
Ik kan niet op een acc spelen dat ik zelf heb opgebouwd en dan doodleuk stoppen ik speel tot het gedaan is.
En wereld 23 is trouwens niet de enige wereld waar ik ben geslaagd :rolleyes:
En ja ik speel ook voor de sfeer anders zou ik geen TW spelen denk ik als het met tegenzin is.
En als je je zelf wilt wijs maken dat de essentie van drunk verder leeft :p
Iedereen weet wel beter.



Zoals ik meermaals opvang, en zelfs hier kan lezen, is de sfeer daar in PPC opperdetop. Missie en doel van Drunk op w23 geslaagd zo te zien.

Als je het zelf nog geloofd dat dat het doel van drunk was :confused:

En niet meer zo lang posten aub.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan