2009: De tw-momenten

DeletedUser

Guest
Njah. een rim speler zal wel meer kwaliteiten hebben jah :D hij praat te veel uit de hoogte en hij heeft totaal niets bereikt behalve dan overlopen naar kiwi wanneer het te warm aan zijn voeten word.

RIM speler of niet kwaliteiten of niet Hij zit nou eenmaal in .kiwi! daar zijn keuzes over gemaakt blijkbaar
Enigste wat ik jammer vind is ze reacties hier op het AF afentoe!;)
 

DeletedUser

Guest
Njah. een rim speler zal wel meer kwaliteiten hebben jah :D hij praat te veel uit de hoogte en hij heeft totaal niets bereikt behalve dan overlopen naar kiwi wanneer het te warm aan zijn voeten word.

Als je niet weet wat hij kan, reageer dan ook niet.
Ok, zijn posts op het forum zijn niet altijd de beste, en soms wil ik ook wel dat hij zijn mond houdt, maar posts hebben niets te maken met je skill.
En de kans dat hij beter is dan jij, is nogal groot.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik ken zn skills en diplomatieke vaardigheden en ze zijn bepaald niet goed.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch nergens dat ik ze niet heb?
Leer lezen jongens...
Er wordt .Kiwi verweten dat ze zoveel kata's gebruiken, terwijl de rest het net zo hard doet.
Dat is mijn punt...

to be honest, de meeste leden van ARS/HRS zijn het gaan gebruiken/produceren omdat jullie ermee begonnen, dus oké, jullie kunnen niet worden verweten dat jullie de enige zijn die het gebruiken. Wel dat jullie het gebruik van kata's in jullie richting zelf hebben uitgelokt.
 

DeletedUser

Guest
Nicos laten we eventjes terug een realistische kijk nemen op de zaakjes en laten we dan gelijk ook toegeven dat ja, iedereen gebruikt maar dat .Kiwi ze net ietwat extremer en in véle grotere mate gaat gebruiken.

Ik denk niet dat wij spelers van .Kiwi effectief kapot aan het katapulteren zijn?
 

DeletedUser3197

Guest
Slechte momenten:
- Stoppen van veel goede spelers.... :(
- Stoppen van veel goede spelers.... :(
- Stoppen van veel goede spelers.... :(
- Overlijden eigen stam (einde jaar) 'T werd tijd..

Goede momenten:
- Opkomst eigen stam (begin jaar)
Ehm..

Ik kan niet veel meer goeds verzinnen.. =P
 

DeletedUser33845

Guest
Mijn momenten van 2010 :D

Slechte momenten
Het minderwaardigheidscomplex van p-j de beste

Goede momenten
Toetreding in FFFL
Ervoor gezorgd dat *AM* is gevallen

Cool van de TW-leiding als ik hiervoor een waarschuwing voor zou krijgen trouwens, want dit is vast meer off-topic dan de reacties hierboven :):)
 

DeletedUser

Guest
Beste moment

Oorlog ADD winnen


Slechtste moment

Stoppen van leden die al van het begin mee draaien in W5 en dus de basis van de stam Kiwi vormde
Bv Hessel, Killingbeast, Andreass, Wazda, Deheer, little,...
 
Reactiescore
1.577
Nicos laten we eventjes terug een realistische kijk nemen op de zaakjes en laten we dan gelijk ook toegeven dat ja, iedereen gebruikt maar dat .Kiwi ze net ietwat extremer en in véle grotere mate gaat gebruiken.

Ik denk niet dat wij spelers van .Kiwi effectief kapot aan het katapulteren zijn?

Neen, true.. Maar je weet zelf hoe frustrerend katapulten zijn. Reken dan even dat we door meerdere stammen aangevallen worden en dus de totaalsom wel overwegend in jullie voordeel zal zijn :).

En whatever, kata's zijn er. Dodge je ze, krijg je kleinere dorpjes.. Kan die vijand die weer lekker opbouwen. Pak je ze, weg kata's. Veel opties zijn er dan niet, tenzij de baal terugkaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Neen, true.. Maar je weet zelf hoe frustrerend katapulten zijn. Reken dan even dat we door meerdere stammen aangevallen worden en dus de totaalsom wel overwegend in jullie voordeel zal zijn :).

En whatever, kata's zijn er. Dodge je ze, krijg je kleinere dorpjes.. Kan die vijand die weer lekker opbouwen. Pak je ze, weg kata's. Veel opties zijn er dan niet, tenzij de baal terugkaatsen.

Kata's zijn effectief, ze horen bij het spel. En ik vind dat dat moet blijven.
Ik vind alleen wel jammer dat sommige mensen heel triest puur op kata's spelen en daarmee totale spelers wegvagen van de TW-bodem.
 

DeletedUser

Guest
Kata's is een manier van spelen.Ik heb in veel dorpen kata's staan, omdat het nuttig is.
Waarom zouden we ze niet gebruiken, omdat er dan mensen komen zagen op het forum:" hij valt aan met kata's...en dat is niet leuk"...
Nuja , alles tot 100punten katapulteren is nu ook wat overdreven ^^
 

DeletedUser33845

Guest
Laten we het hier niet ook al over de kata's gaan houden, want dat is onderhand in alle topics. Laten we hier 2009 nabespreken (voor zover nog nodig)...
 

DeletedUser

Guest
En whatever, kata's zijn er. Dodge je ze, krijg je kleinere dorpjes.. Kan die vijand die weer lekker opbouwen. Pak je ze, weg kata's. Veel opties zijn er dan niet, tenzij de baal terugkaatsen.

Je vergeet optie 3. Ja, je kan ze dodgen of blokken en daarna zijn ze klein. Of je kan ze dodge en iemand neemt heel 'pro' een dorpje van 100 punten van je af.
 
Bovenaan